Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 16]

126School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:32

Vanilla

Vanilla
VIP

Nou, mijn beste poging tot manen is dit:
Spoiler:

Heel erg dus, ik wou iets met rood, dus deed ik het zo. En ik gebruik zo een brush op photofiltre, ja hoe heet het, ik ben het vergeten, maar ja, dus ik gebruik zo een speciale brush van photofiltre, en het ziet er dus heel amateurachtig uit, maar ja, ik ben enorm slecht in die dingen.

http://rebirthcity.forumotion.com/

127School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:41

Nar

Nar
Moderator

De smudgetool, Vanilla? Wink

Die gebruik ik nu namelijk ook gewoon

128School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:43

Vanilla

Vanilla
VIP

Of ik die gebruik?
Nee, ik gebruik die soms, maar dit was puur om even de manen te proberen, daarvoor heb ik een, dinges, advanced paintbrush tool, gebruikt, zo heet het op photofiltre, en zo heb ik deze gedaan, xd

129School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:47

Sultan

Sultan
VIP

Fijn, photoshop opent niet meer. -.-

Weet iemand waar je 'm kan downloaden? :]

http://twilightgame.actieforum.com

130School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:51

Nar

Nar
Moderator

Ik heb alleen de originele, geen gedownloade Wink

School der Photoshoppen :D - Pagina 6 20f9nya

http://fc00.deviantart.net/fs50/i/2009/336/c/0/Phatpuppy_Retro_Texture_by_phatpuppy.jpg

http://th03.deviantart.net/images/PRE/i/2003/5/8/2/a_horse_4.jpg

Hier zie je de uitwerking in bepaalde lagen van een texture. Als je de lagen op een andere manier van weergeven neer zet, zie je dat ook direct in het plaatje zelf. Ik heb hierboven een paar voorbeelden neer gezet zodat je een idee krijgt van.

EDIT:
Spoiler:

Daar bedoel ik Wink

131School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 3:33

Visual

Visual
VIP

ahaa :3 Daarvoor waren dus die textures :3 *lieft plotseling textures*

und volgens mij moeten we oefenen om de manen zo überend te krijgen als Kiezel :3

EDIT: moet k nog wat doen aan men nieuwste versie btw? :3
volgens mij issie te donker XD
Spoiler:

132School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 3:46

Nar

Nar
Moderator

Je hebt niet zo netjes uitgeknipt lijkt het. Ook vind ik het paard in verhouding tot de achtergrond te groot. De manen vind ik ook niet je van het, maar het is al beter dan dat het was. Qua donkerheid vind ik het wel meevallen. *Werpt blik op eigen bewerkingen* Daarnaast lijkt het alsof er een hap uit Visual's hoofd is.

Ow ja, ik mis een randje clown

Ow ja, Visual:

Textures zijn heeeel erg lief. Mocht je een fout gemaakt hebben, mik er een textuurtje over en het is weg =D [Vandaar dat mijn spul er altijd onder zit :')]

133School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 4:02

Visual

Visual
VIP

ahaaa XD NOUW xD als je goed kijkt heb ik het paard ten opzichte van de vorige versie kleiner gemaakt, de neus en hoofd gerepareerd(die is wel wit xd) bijgeschaafd tot op de pixel en ja de manen lijken op die van een draadjespop XD en t randje komt :3

Ik denk dat k eens kennis ga maken met textures :3 anders komt deze manip nooit goed xD

134School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 4:12

Nar

Nar
Moderator

School der Photoshoppen :D - Pagina 6 T5q2bm
School der Photoshoppen :D - Pagina 6 2cf71w4

Hier zie je een diggie die vol zit van de textures. Ik heb hier heel erg veel gebruikt om het minder saai te laten lijken, dat is ook iets wat je met textures doet.

Ow ja, ik wil bijzonder graag wat tips. Hij mist hét. Het is trouwens voor een profiel op een andere site.

135School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 4:17

Visual

Visual
VIP

het paard mist of een duidelijke nek of meer achtergrond(stalding etc) :3

136School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 4:22

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:het paard mist of een duidelijke nek of meer achtergrond(stalding etc) :3

Stalling op de achtergrond vind ik afschuwelijk. De nek had ik misschien inderdaad in beeld kunnen laten, maar die is iets weggevallen door de effecten.

Maar dank je wel! Hier kan ik wel wat mee! =D

137School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 5:08

Fawn

Fawn

Nar schreef:School der Photoshoppen :D - Pagina 6 T5q2bm
School der Photoshoppen :D - Pagina 6 2cf71w4

Hier zie je een diggie die vol zit van de textures. Ik heb hier heel erg veel gebruikt om het minder saai te laten lijken, dat is ook iets wat je met textures doet.

Ow ja, ik wil bijzonder graag wat tips. Hij mist hét. Het is trouwens voor een profiel op een andere site.

Misschien kun je nog ergens tussen die tussenkopjes iets doen met lichtroze. (wat je ook rechtsboven bij het lichtgrijze ziet.) ghehe Wat vage lijntjes bijvoorbeeld. :'D

En ja, ik doe het met tekentablet, maar wanneer je de flow op bijvoorbeeld 50% zet,t moet het als het goed is wel iéts beter gaan. *gaat zelf ook even kijken*

138School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 5:56

Vanilla

Vanilla
VIP

Spoiler:

Dit is waar ik nu mee bezig ben, is dus nog niet af, maar ik vraag me af of iemand tips heeft voor staart en manen, want smudgen werkt hier niet echt op een of andere manier, en de buik, is oversmugd, maar ik was vergeten de laag te dupliceren, en ik kon dus niet helemaal backward gaan, oke, heel raar uitgelegd, maar, heeft iemand nog tips voor de manen, en hoe doen jullie de schaduw?

139School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 5:59

Nar

Nar
Moderator

Ow, ik had helemaal niet gezien dat er kleur in zat [a]

JAAAA LES VAN DE KENNEEEEER =D

Spoiler:

@ Vanilla:

Ik vind het niet echt bij elkaar horen. Het veulen heeft de oorspronkelijke kleur nog, en de achtergrond heeft een bijna Aliceinwonderland achtig iets Wink

Wat wil er niet met het Smudgen? Gaat de achtergrond dan mee?

Laatst aangepast door Nar op za 15 okt - 6:16; in totaal 2 keer bewerkt

140School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 6:06

Vanilla

Vanilla
VIP

Nar schreef:Ow, ik had helemaal niet gezien dat er kleur in zat [a]

JAAAA LES VAN DE KENNEEEEER =D

Spoiler:

@ Vanilla:

Ik vind het niet echt bij elkaar horen. Het veulen heeft de oorspronkelijke kleur nog, en de achtergrond heeft een bijna Aliceinwonderland achtig iets Wink

Wat wil er niet met het Smudgen? Gaat de achtergrond dan mee?

Ik ga het nog aanpassen enzo, maar, als ik smudge, dan komt het heel aar uit, maar ja, ik denk dat ik dan gewoon moet blijven proberen.

141School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 6:57

Mort

Mort

Ben net vandaag klaar met me nieuwe manip.

Spoiler:

Ik ben niet helemaal trots op het oog, en het teken van Fawn. En de verhoudingen kloppen naar mijn smaak ook niet helemaal. Maar toch ben ik der stiekem wel trots op, ook omdat dat oog en dat teken een hele klus was geweest. hyper Tips en alles zijn welkom =)

http://www.beinghuman.actieforum.com

142School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 7:50

Vanilla

Vanilla
VIP

Een manip door mij
Spoiler:
Ik ben best tevreden, ik weet niet waarom, maar ja, ik denk zeker dat de schaduw niet klopt, en nog we wat dingen, maar over het algemeen ben ik stiekem best trots. Yay

143School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 16 okt - 7:52

Deina

Deina
VIP

144School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 17 okt - 20:51

Fayne

Fayne

Spoiler:

Ik ben heel erg blij met hoe de staart eruit is komen te zien ^^

145School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 17 okt - 22:35

Visual

Visual
VIP

ik ga denk ik weer eens beginnen met een nieuwe manip gwn voor de lol :') Und idd Fayne, heel mooi gelukte staart AWESOMENESS EN DIE VAN DEINA IS OOK ÜBER EN DIE VAN VANILLA EN MORT OOK AL EN IK BEN ZO JALOERS OP IEDEREEN MET HUN ÜBERHEDENMEESTERWERKEN AWESOMENESS

zow AWESOMENESS Vandaag ben k heel positief AWESOMENESS

... *probeerde Kiezel's manenlesjuh uit*

Spoiler:

Het universum probeert mij iets te vertellen denk ik xD

EDIT:

... nee nu weet k het zeker XD

Spoiler:

146School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 19 okt - 2:12

Dyani

Dyani

Zo ik ben bezig geweest met een nieuwe manip. Denk er wel aan dat ik niet heel goed ben als je kritiek geeft. hoe dan ook verwacht niet te veel... https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/5p3g9i.png

147School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 19 okt - 2:20

Fayne

Fayne

http://cherryblossomart.deviantart.com/#/d4dapfl

Als je op Download klikt is die veel mooier Wink

148School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 22 okt - 2:48

Visual

Visual
VIP

@ Kyara: ik vind hem redelijk goed gelukt AWESOMENESS

@ Fayne: Niveautjuh (nouw, ga ik iedereen beoordelen xd docenten mogen me hierbij in de rede vallen AWESOMENESS) 6 :3 Naar het manipjuh van je PF en andere pics ;3 Heel erg mooi gedaan met de effecten, de regen, en uiteraard de regen dat op het paard valt, heel mooi oog :3 Die staart ben ik gewoon verliefd op AWESOMENESS heel mooi uitgeknipt en goede kleur paard erbij gekozen. ik kan er niet veel over zeggen maar ik stuit de hele tijd op die hoeven vreemd genoeg ook al kan ik er niets fouts bij ontdekken :3 daarom niveau 6 AWESOMENESS

149School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 22 okt - 3:04

Fawn

Fawn

Visual schreef:@ Kyara: ik vind hem redelijk goed gelukt AWESOMENESS

@ Fayne: Niveautjuh (nouw, ga ik iedereen beoordelen xd docenten mogen me hierbij in de rede vallen AWESOMENESS) 6 :3 Naar het manipjuh van je PF en andere pics ;3 Heel erg mooi gedaan met de effecten, de regen, en uiteraard de regen dat op het paard valt, heel mooi oog :3 Die staart ben ik gewoon verliefd op AWESOMENESS heel mooi uitgeknipt en goede kleur paard erbij gekozen. ik kan er niet veel over zeggen maar ik stuit de hele tijd op die hoeven vreemd genoeg ook al kan ik er niets fouts bij ontdekken :3 daarom niveau 6 AWESOMENESS

Aanvulling op Visual voor Fayne: De hoeven zijn te licht voor een donker bos/donker paard. :) Verder heel mooi. <3

150School der Photoshoppen :D - Pagina 6 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 22 okt - 3:05

Nar

Nar
Moderator

Fayne schreef:http://cherryblossomart.deviantart.com/#/d4dapfl

Als je op Download klikt is die veel mooier Wink

WAUW! Die is errug goed gelukt!

Het enige puntje wat ik kan vinden, is dat Sultan geen schaduw heeft. Dat stoort trouwens niet, maar is wel een klein detail. Ook is de achtergrond iets te echt in verhouding met het minder echte paard Wink

Maar chapeau!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum