Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 16]

101School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 20:05

Visual

Visual
VIP

Swieber niet stelen :3

Anyway @ Fayne: ... awesome :3 met nadruk op awesome :3 ik val helemaal stil van je manip :3 Hoeven zijn er mooi ingewerkt, lichtinval gaat goed op t paard, en heb je effecten of zoiets gebruikt? AWESOMENESS

@Mort: heel mooie manip op het eerste gezicht, maar er zitten nog wat foutjes in :3 Zoals dat de witte vos in de schaduw staat en niet donkerder is, of dat merk je niet zo goed, tenminste :3 en k weet niet wat er met het konijn is, maar er is wel iets mee :3 Voor de rest zijn ook bij jou met name de achterhoeven er goed ingewerkt, en ziet het er netjes uit :3

102School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 20:23

Mort

Mort

Bedankt iedereen, en wat tips betreft dank jullie wel ik zal er de volgende wat mee doen! hyper

http://www.beinghuman.actieforum.com

103School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 20:37

Dygur

Dygur

ohja, ik zou graag hulp willen krijgen met dus de manen, het schaduw gedoe en het smudgen AWESOMENESS iemand die mij wil leren daarmee xD

http://catsparadiso.actieforum.com

104School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 20:44

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik vraag me af of mensen tips hebben om met effecten enzo te werken, dus niet voor manips?
Textures, effecten, want ik fail met manips, dus zou ik het wel leuk vinden om te weten of mensen tips hebben met effecten en textures enzow.
alvast bedankt School der Photoshoppen :D - Pagina 5 422499

http://rebirthcity.forumotion.com/

105School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 20:50

Mort

Mort

Ik zou eigenlijk ook wel willen weten wat dat smudgen is, en hoe je schaduwen aanbrengt. hyper

106School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 8 okt - 0:01

Vaughn

Vaughn

Tomtiedom, wat ziet mijn oog? Awesome manips? 8D Is het goed als ik een paar tipjes geef om ze awesome-er te maken? Yay

@Fayne: Al heel mooi gedaan, het paard staat mooi in de omgeving =D Misschien volgende keer iets minder sterk smudgen, met name bij het hoofd en de neus ;D En met zulke sterke back-lighting met zo'n goudachtig kleurtje zou ik adviseren om op een nieuwe layer, desnoods op 'bedekken' of 'overlay' gezet, moet je maar kijken wat mooier is, wat van diezelfde tint over de achterhand en de rug te tekenen, en ook wat stroken licht in de manen die nu erg donker zijn als je bedenkt hoe fel het licht is. Bij de randen is het het sterkst en dat 'verspreid' zich dan zegmaar een beetje over het paard, dan past hij nog mooier in de omgeving Wink

@Mort: Ik kan je manip niet helemaal zien, for some reason D: Alleen een stukje hoofd x'] Maar ik denk dat als je helderheid/contrast/kleuren aan zou passen en proberen om wat manen te tekenen, het er nog iets netter uit zou zien Wink Maar voor het stuk dat ik het kan zien is-ie netjes uitgeknipt, complimentos =D

Op Deviantart kun je trouwens errug veel textures vinden, met de layer-options klungelen in programma's zoals PS en Gimp brengt je al heel ver. Eigenlijk is een blend het samenvoegen van plaatjes, 'blenden' betekent ook in het Engels 'mixen, mengen' dus je mixt de plaatjes en maakt ze tot één geheel, al heb je hier veel niveau's in =D Mijn tip met textures en effecten is vooral lekker veel klooien met de layeroptions/laagstanden, opacity, gummen en aanbrengen waar nodig is =D

Nja, als iemand mijn kennis genoeg vertrouwt en vraagjes wil stellen staat m'n inbox open School der Photoshoppen :D - Pagina 5 11631 En deze topic xD

107School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 8 okt - 1:16

Mort

Mort

Nog een nieuwe blend, rpg Mistral.

Spoiler:

Laatst aangepast door Mort op za 8 okt - 2:06; in totaal 4 keer bewerkt

108School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 8 okt - 1:21

Nar

Nar
Moderator

WAUW BENTHE!

109School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 8 okt - 1:33

Mort

Mort

Thanks, deze heb ik gister gemaakt vergeten te laten zien! Hebben jullie nog iets van tips ofso?? Want mijn staart en alles vervaag ik een beetje maar dat ziet er vet raar uit ='/

Spoiler:

110School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 8 okt - 5:39

Fayne

Fayne

Thanks iedereen, handige tips Vaughn.

De reden dat de smugde nogal 'sterk' is is omdat het paard orgineel schimmel was en met heel veel 'korrels' om het zo te zeggen :p

Bij Photoshop als je de kleuren verandert kan je het best bij Kleurvariatie's veranderen Wink

111School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 11 okt - 7:31

Visual

Visual
VIP

misschien kan je met de sharpen tool proberen het eerst te smudgen en dan te sharpen? [aa] *voelt zich een beginnertje*

112School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 7:07

Nar

Nar
Moderator

School der Photoshoppen :D - Pagina 5 1y0jk5

Voor het eerst in eeuwen weer wat met textures gedaan. Don't shoot me! clown

113School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 7:25

Nevaeh

Nevaeh

M'n nieuwste :3

Spoiler:

114School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 7:54

Visual

Visual
VIP

lawl XD misschien had je beter een steigerend paard moeten gebruiken om aan een ballon te knopen :') Maar hij ziet er heel mooi uit :3

und Laarsjuh: MIE GOSSIE o.o textures: ZO MOOI ZIJN T,T

115School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 8:28

Nar

Nar
Moderator

Ik moet dat lesje zeer spoedig gaan geven denk ik. Hier zijn textures voor bedoeld Razz

116School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 8:37

Falcon

Falcon
VIP

Zo, tijdje al niet geweest.
Nog even voor die blend van Mort, die van Mistral..
Probeer je paarden even groot te houden, het is t zelfde paard maar ziet er hier uit alsof je een shet naast een volboed hebt gezet. Voor de rest heel goed gelukt!

http://yumani-chan.deviantart.com/

117School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 13 okt - 23:06

Nevaeh

Nevaeh

Visual schreef:lawl XD misschien had je beter een steigerend paard moeten gebruiken om aan een ballon te knopen :') Maar hij ziet er heel mooi uit :3

Hij valt naar beneden omdat het gewicht van een paard nooit aan een ballon kan blijven hangen :")

Daarom heb ik expres een bokkend paard gedaan, haha!

118School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 1:19

Visual

Visual
VIP

ow XD

Nu zie ik het AWESOMENESS Supaah trouwens met de manen en staart :3

119School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 7:29

Nevaeh

Nevaeh

Thanks!

Dat vind ik echt het moeilijkste maar leukste deel van de manip n.n

120School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 23:15

Fawn

Fawn

WHahha :'D Oh, jou manip deed me even denken aan een hele oude manip van mij. School der Photoshoppen :D - Pagina 5 335806 Wacht, ik graaf hem wel even op. Echt heel leuk trouwens. 8D

En ik zal even een walkthrough van een stel manen in elkaar prutsen en hier neerzetten. v.v

121School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 23:36

Fawn

Fawn

Dit brengt echt herinneringen naar boven. _O_ En ook meteen om jullie eraan te herinneren dat ik er ook niet meteen goed in was. :')
Spoiler:

En jullie beloofde manenlesje: (klik op enlarge this image voor de werkelijke überige grootte. :'D )
Spoiler:
Er staat géén copyright op, maar dat betekent nog niet dat je hem mag gebruiken. Ik wil deze nergens anders zien!

Als jullie wat meer uitleg willen bij een bepaalde stap, zeg het dan gerust dan doe ik dat. :)

EDIT: HÉa, hij wil niet op maximale grootte. ;x

122School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 23:46

Condor

Condor

DANKU FAWN.

Die manip heb ik nog gezien op DA net.

Hij staat bij de populairsten :3

En ik vind die ballonmanip wel goed gelukt, je was er toen al goed in :3

123School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 14 okt - 23:48

Fawn

Fawn

Ik heb de walkthrough in de DH groep op DeviantArt geplaatst zodat je hem in werkelijke grootte kan bestuderen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. <3
http://yewrezz.deviantart.com/art/Mane-walkthrough-263496045

124School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:17

Nar

Nar
Moderator

Zeg Fawnie, of Nikki, hoe je maar genoemd wilt worden, hoe krijg jij dat zo sprieterig? Moet dat met een tekentablet of hoe doe je dat? Ik krijg de hele tijd lompe strepen als ik het probeer.

125School der Photoshoppen :D - Pagina 5 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 15 okt - 1:26

Magnifico

Magnifico
Administrator

Inderdaad, ik ben ook slecht in manen tekenen. Maar daar gebruik je zeker een tablet voor?

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum: