Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 16]

151School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 23 okt - 1:15

Fayne

Fayne

Thanks <33

Hij heeft wel schaduw, blijkbaar niet zo opvallend xD
En die hoeven.. Het lukte niet helemaal TT-TT

Bedankt voor de tips :3

152School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 2:48

Nar

Nar
Moderator

Maar hij is echt heel erg mooi Fayne!

School der Photoshoppen :D - Pagina 7 2vlpts7

Ik zit even in tweestrijd. Zou ik mijn oude houden of de nieuwe nemen? [a]

153School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 4:06

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Nar schreef:Maar hij is echt heel erg mooi Fayne!

School der Photoshoppen :D - Pagina 7 2vlpts7

Ik zit even in tweestrijd. Zou ik mijn oude houden of de nieuwe nemen? [a]

De oude. Ik vind deze leuker maar ze is op je os & pf te onduidelijk, het paard bedoel ik ;P Dus ik zou de oude doen =D

154School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 7:25

Deina

Deina
VIP

Deze als pf dan ! =D

155School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 7:54

Fawn

Fawn

M'n manip is af. :'D
Nu mogen jullie míj commentaar geven. clown

http://yewrezz.deviantart.com/art/Last-Page-265088730

156School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:17

Nar

Nar
Moderator

HOE DURF JE DAAR COMMENTAAR OP TE VRAGEN?

Naja, misschien een kleine weerspiegeling, maar god, Nikki, die is schitterend!

157School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:20

Vanilla

Vanilla
VIP

GOD NIKKI, die is geweldig School der Photoshoppen :D - Pagina 7 163720

http://rebirthcity.forumotion.com/

158School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:25

Fawn

Fawn

Ik heb een weerspiegeling, alleen ben ik zo stom geweest om er daarna nog met blauw overheen te gaan op de layer die erbovenop zat. :') *facepalm*

En danku. :'D EN IK HEB HET RECHT HIER OOK ZO NU EN DAN COMMENTAAR TE VRAGEN JIJ DUMMY.

159School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:27

Visual

Visual
VIP

hmm XD *probeert commentaart te geven* WIL JE KERSENCOMMENTAART OF KOMKOMMERCOMMENTAART AWESOMENESS Anyway: Het is schitterend, maar als je inzoomd(ja ik ga nu precies wezen :3) Denk ik dat er net iets te veel effecten zijn gebruikt, bijvoorbeeld bij Falcon, die heeft meer een geschetst hoofd dan een paardenhoofd, tja xD en dan zie je wel duidelijker het verschil tussen de realiteit van het landschap en de opgezette fictie(om het zo maar even te noemen xd) van de twee paarden.

VOOR DE REST UITERAARD UBERDEPUBER! AWESOMENESS

160School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:31

Fawn

Fawn

Visual schreef:hmm XD *probeert commentaart te geven* WIL JE KERSENCOMMENTAART OF KOMKOMMERCOMMENTAART AWESOMENESS Anyway: Het is schitterend, maar als je inzoomd(ja ik ga nu precies wezen :3) Denk ik dat er net iets te veel effecten zijn gebruikt, bijvoorbeeld bij Falcon, die heeft meer een geschetst hoofd dan een paardenhoofd, tja xD en dan zie je wel duidelijker het verschil tussen de realiteit van het landschap en de opgezette fictie(om het zo maar even te noemen xd) van de twee paarden.

Dat heb je nou eenmaal als je blur gebruikt. Maar zo springt de voorgrond, en dus Falcon en Amiya, er wél beter uit. v.v En Falcon's oog is mislukt, te rood. :'D Ga ik nog een keer fixen. clown

161School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:33

Visual

Visual
VIP

*voelt zich een criticus*

I am a 5-star criticus on a mission Yay

162School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:35

Fawn

Fawn

Ik ben trouwens allergisch voor komkommer. v.v Kersen zijn goed. 8D
En als mensen nog willen weten hoe ik iets doe: geef een gilletje. <3

163School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 24 okt - 8:47

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:hmm XD *probeert commentaart te geven* WIL JE KERSENCOMMENTAART OF KOMKOMMERCOMMENTAART AWESOMENESS Anyway: Het is schitterend, maar als je inzoomd(ja ik ga nu precies wezen :3) Denk ik dat er net iets te veel effecten zijn gebruikt, bijvoorbeeld bij Falcon, die heeft meer een geschetst hoofd dan een paardenhoofd, tja xD en dan zie je wel duidelijker het verschil tussen de realiteit van het landschap en de opgezette fictie(om het zo maar even te noemen xd) van de twee paarden.

En dat is nou juist iets waar ik me absoluut niet aan stoor. Als het scherp was gebleven, vielen Falcon en Amiya denk ik weg, waardoor het er niet mooier op wordt. Ook creëer je op deze manier diepte. Ik raad je aan andere manipulaties op Deviantart te bekijken. Het is namelijk een truc die veel wordt gebruikt in manipulaties om de voorgrond extra op te laten vallen. Dat zie je in foto's ook: De achtergrond is minder scherp omdat je de focus op het object legt.

Daarnaast vind ik het getekende zó typisch Nikki, dat ik me daar inmiddels bij neer heb gelegd en het erg mooi vind.

164School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 25 okt - 2:43

Visual

Visual
VIP

neuh k had het ook niet over de achtergrond ;3 Ik had het over dat vergeleken met de achtergrond de paarden er te bewerkt en te geeffect uitzien ;3

165School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 25 okt - 2:50

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Omg Fawn die is zóó mooi ;p Het valt me enkel een beetje op dat Falcon iets meer 'belicht' is dan Amiya. Misschien had je wat meer highlight plekken op Amiya kunnen maken? Weet niet wat jullie daarvan denken maar zou zie ik het ;p BTW; IK HOU VAN JE MANEN!

166School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 25 okt - 7:25

Nar

Nar
Moderator

@ Visual:\

Die vind ik ook niet storend, maar dat is smaak [a]

School der Photoshoppen :D - Pagina 7 HORSE_STOCK___Tuesday_9_by_kittykitty5150

DRIE KWARTIER HEB IK EROP GEZETEN! Half DA afgezocht naar een goede verkleuring. DRIE KWARTIER

Maar het resultaat mag er wezen. clown

School der Photoshoppen :D - Pagina 7 T5sscl

167School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 25 okt - 7:26

Daper

Daper

WAUW! DIE IS GAAAF!

168School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 4:47

Visual

Visual
VIP

uhuh :3 mijn commentaar heb je al gehad via msn :3 Ik ga beginnen met oefenen met Smiezel's manier van manen tekenen zodra k weer Photoshop tot men beschikking heb AWESOMENESS

169School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 6:10

Libra

Libra

Ik wil wel eens PROBEREN. :s x

170School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 6:25

Visual

Visual
VIP

Libra schreef:Ik wil wel eens PROBEREN. :s x

Uiteraard :3

1. Wat voor Photoshopbewerkingsprogramma heb je? (of heb je alleen maar paint?)

2. Wat voor niveau ben je?(zie beginpost)

3. Moet iemand je helpen met de basis(als het de eerste/een van je eerste bewerking(en) is uiteraard :3)?

171School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 6:27

Puck

Puck
VIP

Geld sumopaint ook als programma?

172School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 6:58

Falcon

Falcon
VIP

Nar schreef:@ Visual:\
School der Photoshoppen :D - Pagina 7 HORSE_STOCK___Tuesday_9_by_kittykitty5150
School der Photoshoppen :D - Pagina 7 T5sscl

TUESDAY! <3

http://yumani-chan.deviantart.com/

173School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 7:03

Libra

Libra

1. Heb (tt nu toe ) Alleen maar Paint. Maar als ik een programma kan downloaden zal ik dat wel doen.

2.Heb geen ervaring

3.Ja,....

xx

174School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 7:04

Deina

Deina
VIP

Nathalie, zoek op google Sumopaint en probeer daar wat dingen! =3

175School der Photoshoppen :D - Pagina 7 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 7:23

Nar

Nar
Moderator

@ Libra:

Photofilter

@ Fallie:

SHE'S A AMAZING MODEL! =D

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum: