Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 16]

176School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 19:23

Fawn

Fawn

Tuesday? :'D
En hij is awesome, Boudicca. 8D Ik lieft de stijl. <3

177School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 21:08

Falcon

Falcon
VIP

Zo heet dat paard Meow

http://yumani-chan.deviantart.com/

178School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 21:13

Sultan

Sultan
VIP

Ik ga ook eens een manip proberen guys. :'3

http://twilightgame.actieforum.com

179School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 26 okt - 21:22

Mischa

Mischa
VIP

Puck schreef:Geld sumopaint ook als programma?

Cooooool die gebruik ik ook 8D
Het geld zeker wel als een programma C:~

Ik kan er alleen niet echt mee omgaan geheh

180School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 27 okt - 1:36

Nevaeh

Nevaeh

Nar schreef:@ Visual:\

Die vind ik ook niet storend, maar dat is smaak [a]

DAT IS SAW (BILLY)

Omg.

VEAT.

Mag ik, mag ik hem gebruiken voor DÉ verhaallijn? Ofcourssee zet ik je eervol bij School der Photoshoppen :D - Pagina 8 192353

School der Photoshoppen :D - Pagina 8 HORSE_STOCK___Tuesday_9_by_kittykitty5150

DRIE KWARTIER HEB IK EROP GEZETEN! Half DA afgezocht naar een goede verkleuring. DRIE KWARTIER

Maar het resultaat mag er wezen. School der Photoshoppen :D - Pagina 8 81623

School der Photoshoppen :D - Pagina 8 T5sscl

181School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 27 okt - 1:48

Nar

Nar
Moderator

@ Neveah:

Pearl gebruikt deze. Dit is Saw dan ja Razz

182School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D do 27 okt - 1:56

Nevaeh

Nevaeh

Wieeeee goedzoo :3

Ik vind hem echt veat!

183School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 28 okt - 7:10

Gast

Gast

Kan er misschien iemand een paar tutorials maken over sumopaint?

Bv. Blenden, manipuleren voor een groot deel, textures, brushes, effecten ofzo..

184School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 29 okt - 9:53

Visual

Visual
VIP

hmm, sorry. Ik heb geen sumopaint :'(

Wat vinden jullie van Vis' setjuh? AWESOMENESS KIJK VOORAL NAAR DAT OOG KIJK VOORAL NAAR DAT OOG AWESOMENESS

185School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 29 okt - 23:25

Nar

Nar
Moderator

Ik weet dat ik de koewlste ben [a]

Nee maar:

Je manen zijn nogal één vlak om het maar even zo te noemen. Probeer daar meer diepte in te zetten. Daarnaast vind ik het randje te dik omdat je alles verder heel fijntjes / gedetailleerd probeert neer te zetten [ oog, keuze van lettertype]. Het lettertype en de kleur ervan vind ik helemaal niet bij het plaatje aansluiten. Je gebruikt nergens die teint verder en het valt teveel op. Tekst moet mooi zijn in het geheel, niet storend. Als je tekst erin zet, is het handig om met een bepaald kleurenschema te werken. In jouw onderschrift gebruik je heel erg veel natuurlijke kleuren, waar azuurblauw niet bij past. Ik had gekozen voor een groene / bruine kleur en daar eventueel wat effecten overheen gooien. Ik kan de tekst ook niet helemaal lezen, of in ieder geval niet makkelijk. Ook denk ik dat het mooier is om de tekst net iets meer te censeren in het plaatje. Ik bedoel dat je het iets lager neer zet. Het paard lijkt ook iets teveel contrast te hebben voor de achtergrond, maar dat kan smaak zijn ^^

Van de avatar vind ik het jammer dat je ervoor gekozen hebt om het niet vierkant te doen en in de volle breedte van 150p. Als je rechthoekig wilt, vind ik het persoonlijk mooier om de verhouding 2:3 te gebruiken.

Wel vind ik dat je erg netjes hebt uitgeknipt zonder overal textures overheen te gooien! [Dat is mijn struikelblok: Ik knip nooit netjes omdat ik daar geen zin in heb en dan snijd ik het of eraf of ik mik er een lading textures over.] Het oog vind ik netjes gedaan. Je gaat vooruit! Deze ziet er al een stuk beter uit dan je andere!

186School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 30 okt - 1:34

Visual

Visual
VIP

Nar schreef:Ik weet dat ik de koewlste ben [a]

Nee maar:

Je manen zijn nogal één vlak om het maar even zo te noemen. Probeer daar meer diepte in te zetten. Daarnaast vind ik het randje te dik omdat je alles verder heel fijntjes / gedetailleerd probeert neer te zetten [ oog, keuze van lettertype]. Het lettertype en de kleur ervan vind ik helemaal niet bij het plaatje aansluiten. Je gebruikt nergens die teint verder en het valt teveel op. Tekst moet mooi zijn in het geheel, niet storend. Als je tekst erin zet, is het handig om met een bepaald kleurenschema te werken. In jouw onderschrift gebruik je heel erg veel natuurlijke kleuren, waar azuurblauw niet bij past. Ik had gekozen voor een groene / bruine kleur en daar eventueel wat effecten overheen gooien. Ik kan de tekst ook niet helemaal lezen, of in ieder geval niet makkelijk. Ook denk ik dat het mooier is om de tekst net iets meer te censeren in het plaatje. Ik bedoel dat je het iets lager neer zet. Het paard lijkt ook iets teveel contrast te hebben voor de achtergrond, maar dat kan smaak zijn ^^

Van de avatar vind ik het jammer dat je ervoor gekozen hebt om het niet vierkant te doen en in de volle breedte van 150p. Als je rechthoekig wilt, vind ik het persoonlijk mooier om de verhouding 2:3 te gebruiken.

Wel vind ik dat je erg netjes hebt uitgeknipt zonder overal textures overheen te gooien! [Dat is mijn struikelblok: Ik knip nooit netjes omdat ik daar geen zin in heb en dan snijd ik het of eraf of ik mik er een lading textures over.] Het oog vind ik netjes gedaan. Je gaat vooruit! Deze ziet er al een stuk beter uit dan je andere!

hmmm... Diepte xD *had er al wat grijs door heen gezwabberd* misschien moet idd het randje minder dik :3 En de tekst... Ik wilde een ander lettertype downloaden(wat niet lukte xD) En toen kwam ik op een text-pack uit en die vond ik nog aanvaardbaar :3 Maar dat kan ik veranderen AWESOMENESS Avatar ga k ook aanpassen, contrast ligt aan joe :3 *heeft geen zin contrast aan te pakken* Effecten...Textures... Ik hou het bij netjes uitknippen XD *heeft nog steeds niet door hoe ze textures moet toepassen* WAAR STAAN DIE DINGEN! Of zijn dat die Hue en Luminosity en Multiply etc? :')

187School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 30 okt - 1:34

Duvessa

School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Al_that_pain_by_yewtrex-d4efsqk

het litteken op Duvessa is een beetje mislukt, en ga ik denk ik nog veranderen~

188School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 30 okt - 2:24

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:
Nar schreef:Ik weet dat ik de koewlste ben [a]

Nee maar:

hmmm... Diepte xD *had er al wat grijs door heen gezwabberd* misschien moet idd het randje minder dik :3 En de tekst... Ik wilde een ander lettertype downloaden(wat niet lukte xD) En toen kwam ik op een text-pack uit en die vond ik nog aanvaardbaar :3 Maar dat kan ik veranderen AWESOMENESS Avatar ga k ook aanpassen, contrast ligt aan joe :3 *heeft geen zin contrast aan te pakken* Effecten...Textures... Ik hou het bij netjes uitknippen XD *heeft nog steeds niet door hoe ze textures moet toepassen* WAAR STAAN DIE DINGEN! Of zijn dat die Hue en Luminosity en Multiply etc? :')

*Bonk bonk*

Ja, die dingen ja :')

Dan nog zit er een verschil tussen een lettertype en de kleur Visual. Manen is niet zo lastig. Zet wat strepen met de brush tool op een logische manier, voeg wat lichtere en wat donkere toe en smudgen. Dat is zeker niet de juiste manier, maar zo doe ik het clown

Mocht je daar écht het fijne van willen weten, raad ik je aan op Deviantart te zoeken of Nikki te vragen. Eva kan het overigens ook goed Wink

Over dat contrast: Doe dan alleen over de achtergrond wat meer.

Ow ja, ik raad je dafont.com aan voor het downloaden van lettertypes. Daar heb ik mijn geliefde Nirvana front gevonden :3

@ Duvessa:

Een net begin! Verder ben ik er niet zo van onder de indruk. Je heb niet overal even netjes geknipt [Het beentje loopt raar, streep onder de wang van de grote.] De manen vind ik niet fantastisch, maar dat is een kwestie van oefenen. Ben ik ook al een behoorlijke tijd mee bezig. Daarnaast vind ik de paarden nogal wit vergeleken bij de donkere achtergrond. Natuurlijk kan het, maar bijvoorbeeld het veulen is behoorlijk licht terwijl de bliksem aan de andere kant zit.

Wat is dat lichtblauwe vlak onder de grote?

Maar zoals al gezegd: Het is een net begin, een soort Work in Progress waar je nog alle kanten mee op kan.

---

Owkee, nu *schraapt ongemakkelijk keel*

mijn nieuwste, echt mislukte creatie :')

School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Iyleuw

189School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 30 okt - 2:58

Visual

Visual
VIP

verbeterd is mijn setjuh AWESOMENESS ik heb zoveel geluk gehad met de manen! *snift emotioneel*

DAAR ZITTEN TEXTURES IN VERWERKT AWESOMENESS

190School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 30 okt - 3:01

Nar

Nar
Moderator

De manen zijn iets verbeterd ja. De tekst had ik in het midden gezet, maar goed: Dat soort dingen moeten opvallen vind ik clown

Zoveel textures zitten er nog niet eens in verwerkt. Ik was heel erg druk met het schrijf ding ^^

191School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 31 okt - 0:49

Duvessa

@ Nar: dat licht blauwe dingetje, is belichting~

192School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 31 okt - 0:52

Deina

Deina
VIP

Echt gaaf Duvessa =D

193School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 1 nov - 8:58

Djuna

Djuna
The Sister Of The Badasses

Sorry peepz, was deze topic vergeten. Waneer begint mijn training? x

http://www.horsebackriding.be/

194School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 1 nov - 8:59

Visual

Visual
VIP

Hmm... Ik zou zeggen: Wanneer jij er klaar voor bent uiteraard :3 En een docent :3 En je een mooi programma hebt :3

195School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 1 nov - 10:08

Djuna

Djuna

Adobe Photoshop Elements 6.0
is dat goed?

196School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 2 nov - 3:41

Visual

Visual
VIP

uhuh :3 Vind ik iig wel :')

Weet een van de docenten iets over Photoshop Elements 6?

Misschien kan je alvast beginnen met het zoeken van een stock en een stock achtergrond Wink

Het beste is om een paard te zoeken die je makkelijk kunt uitknippen met een magnetic Lasso tool(als die bestaat :3) Denk aan een zwart paard in de sneeuw, een wit paard in het duister, een bruin paard tussen het lichtgroen, etc.

En achtergrond moet een beetje passen bij het paard: Zoals bij eerdere voorbeelden zag je dat sommige hoeven van paarden te licht waren op een donkere achtergrond, snap je? Wink

En je kan op Deviantart zoeken naar stocks door gewoon automatisch achter: Horse, White horse, Black horse, of wat je ook wilt, 'stock' te zetten. En uiteraard in de beschrijving te lezen: This is a stock, want ik zoek soms op stocks en dan kom ik geen-stocks tegen ;3

Docent/iemand verdere info? :3

197School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 2 nov - 3:53

Nevaeh

Nevaeh

Ik wil eventueel wel mensen met manen & staart helpen- ik vind dat die van mii steeds beter worden en ik vind het leuk om mensen te helpen :3

198School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 2 nov - 4:30

Nar

Nar
Moderator

Photshop Elements 6.0, kan je een printscreen maken? Ik heb 2.0 en snap de nieuwste PS ook, dus waarschijnlijk Elements ook wel.

199School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D wo 2 nov - 22:22

Djuna

Djuna

Ja daar is zo'n lassoke, en ik heb een makkelijke prent van een zwart veulen. :
School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Blackfoalrearbyinnocenc

Dit is de prt scrm:
School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Naamloosqk

200School der Photoshoppen :D - Pagina 8 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 4 nov - 2:13

Djuna

Djuna

Heey mensjes. Ik heb een photomanip gemaakt. Waar ik best wel trots op ben. Ookal is het maar een beginners manip. Commentaar is welkom.

veulen:
https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/e5qplj.jpg

gebied;
https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/wcbd3s.jpg

https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/a9r1xt.jpg

Manip:
https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/168g0a1.jpg

https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/oanes1.jpg

Programma's:

Edobe-Photoshop Elements 6.0

Paint: Eigenlijk heb ik hiermee niet echt gewerkt....

(Bliksemschicht): Picnik..

Bij de rest heb ik wel hulp nodig :s

Laatst aangepast door Djuna op vr 4 nov - 4:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum