Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 16]

226School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:34

Deina

Deina
VIP

OMG ELODY ZE ZIJN PRACHTIG!

227School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:40

Elody

Elody

MAAR ER ZIN NOG ZOVEEEEEL MENSEN BETER!!! :O
Maar wil best begeleider worden... ik lijk misschien heel aardig maar in werkelijkheid... MHOEHAHAHAHA Twisted Evil

FAWN! DOE NORMAAL MAN! JIJ BENT AL FUCKING GOED!!
Maar tegen zo'n prachtige toespraak kan ik niet op.. Daarom neem ik u Ó machtige Nikki L. tot mijn wettige student. Laten wij samen de gevaren van deze creative wereld betreden en laten we rijden op de creative stromingen van onze gedachten, waar deze ons ook mogen brengen... 'Ja, ik wil' Rainbow sheep

Mijn naam is in rl Anouk xD

http://www.anouklubbers.tk

228School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:42

Nar

Nar
Moderator

Elody schreef:MAAR ER ZIN NOG ZOVEEEEEL MENSEN BETER!!! :O
Maar wil best begeleider worden... ik lijk misschien heel aardig maar in werkelijkheid... MHOEHAHAHAHA Twisted Evil

Maar tegen zo'n prachtige toespraak kan ik niet op.. Daarom neem ik u Ó machtige Kelly L. tot mijn wettige student. Laten wij samen de gevaren van deze creative wereld betreden en laten we rijden op de creative stromingen van onze gedachten, waar deze ons ook mogen brengen... 'Ja, ik wil' Rainbow sheep

Een trio? ;d

229School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:44

Deina

Deina
VIP

Weet iemand iets van sumopaint.. Voor Eagle probeer ik nu iets te maken voor een realistisere avatar enz maar uhm ik zit met het probleem dat die klonen stamp tool niet werkt ofzooo

230School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:48

Elody

Elody

Ik heb het wel een tijdje gebruikt, ga nu even eten, dan download ik het even en dan kijk ik even voor je :)
Imprinciepe zijn alle programma's hetzelfde maar zitten dingen soms ergens anders verstopt :)

Ik had btw nog een leuk idee voor in het topic? Misschien dat je 2 of 3 van de mentoren hun beste werk in de openingspost kunt zetten? Dan kunnen de studenten ook een beetje kijken bij welke stijl hun zich het meest aangetrokken voelen? :)
Gewoon zo'n overbodige-maar-luxe- toevoeging =P

231School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:52

Deina

Deina
VIP

Het staat er wel maar het wil niet werken.. :'D

232School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:55

Nar

Nar
Moderator

Ow ja? Waar dan?

Naja, Elody, Fawn, Rain, Nirvana kunnen na mijn idee het beste bewerken, dus om daar les van te krijgen en te kijken wie er het meest op aansluit is idd wel tof!

233School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:15

Deina

Deina
VIP

234School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:30

Nirvana

Nirvana
VIP

Nikki, sinds wanneer heet jij Kelly? :'D
IK WIL OOK STUDENT ZIJN >.>
Fawn, jij hebt het veeeeel minder nodig dan ik [a]

@ Deina: Voor nu moet je eerst het paard wat beter uitknippen. Je ziet nu nog zwarte strepen; rug/hoofd/borst/been. Zorg dat dat eerst in orde is. Dan moet je kijken hoe je het paard in de achtergrond gaat zetten. Ik zou zelf een andere achtergrond gekozen hebben; de foto's zijn van een andere hoogte gemaakt, en je hebt niet veel ruimte om je paard kwijt te kunnen. Je zal ook de grootte van het paard aan moeten passen tot het klopt met de achtergrond, door perspectief. Denk dat ie dus een stuk kleiner moet :)

235School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:32

Deina

Deina
VIP

Neeeeee je snapt het niet :p
Ik zet hem in die achtergrond zodat het een leuke avatar is met een indianen achtergrond.. Ik ga niet aan een manip werken ofzo.. Maar die randen krijg ik niet weg want normaal doe ik dat met die stamp tool maar het werkt niet in dit programma ><

236School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:34

Fawn

Fawn

Elody schreef:MAAR ER ZIN NOG ZOVEEEEEL MENSEN BETER!!! :O

Maar tegen zo'n prachtige toespraak kan ik niet op.. Daarom neem ik u Ó machtige Kelly L. tot mijn wettige student. Laten wij samen de gevaren van deze creative wereld betreden en laten we rijden op de creative stromingen van onze gedachten, waar deze ons ook mogen brengen... 'Ja, ik wil' Rainbow sheep

HAMMELA HAMMELAAAÁÁÁ . 3 . EN DANKUWEL. MISSCHIEN WORDT IK NU OOK OP DEZELFDE MANIER HERDACHT ALS STEVE JOBS. T^T
EN INDEED, O ALWETENDE KELLY L., Óh GOD. LAAT ONS DEZE WERELD ZONDER AL TE VEEL KLEER -EN PAPIER SCHEUREN DOORKRUIZEN. Zoekend naar dát wat ieder mens naar velangt: De geheimen van de creaties, de herkomst van inspiratie en de minuscule fragmenten hoop die onze donkere weg zullen verlichten. Een weg zonder begin, zonder eind. Een weg waar alleen het NU er werkelijk toe doet. Laat ons onze interesses niet verliezen, onze ingevingen niet vertroebelen. Laat ons lief hebben. Trots zijn op onze creaties, onze pure geest der creativiteit. En bovenal, lieve God der Creaties, laat dit alles in onze aderen druppelen, doorvloeien naar onze vingers, onze greep op de pen zodat wij ten alle tijden ons denkbeeld kunnen realiseren, kunnen tonen aan de wereld. V.V Amen.

@Anouk: EN IK DACHT NOG WEL DAT WIJ VERLOOFD WAREN. T^T ZOMAAR MIJN NAAM HE-LE-MAAL FOUT HEBBEN. SHAME ON YOU SHAME ON YOU.

@Nirv: Ik heb mijzelf het privilege gegeven om dit mijzelf te wijzigen. v.v

@NIRV:

Laatst aangepast door Fawn op di 8 nov - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

237School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:34

Nirvana

Nirvana
VIP

Is de vierde tool van boven in het linker rijtje geen gum?

Guys... WIE IS KELLY?

238School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:36

Deina

Deina
VIP

Ze werken allemaal niet! :s

239School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:37

Nirvana

Nirvana
VIP

Heb je de goede layer? Staat de layer op een goede opacity? Staat de opacity van de gum etc goed?

240School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:37

Fawn

Fawn

Nirvana schreef:Is de vierde tool van boven in het linker rijtje geen gum?

Guys... WIE IS KELLY?

KELLY IS ONZE DENKBEELDIGE VRIEND MAAR OOK WEER NIET HELEMAAL. D:

241School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:39

Deina

Deina
VIP

Ik probeer zoveel maar niets werkt.. ><

242School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:40

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Vriend of vriendin :") ^
En wauw jij kan goed bewerken Elody!

243School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:50

Visual

Visual
VIP

Fawn schreef:
Nirvana schreef:Is de vierde tool van boven in het linker rijtje geen gum?

Guys... WIE IS KELLY?

KELLY IS ONZE DENKBEELDIGE VRIEND MAAR OOK WEER NIET HELEMAAL. D:

Kelly=Nikkiheid :3 SINDS WANNEER IS NIKKIHEID DENKBEELDIG! HOE DURFT FAWN DAT TE ZEGGEN OVER NIKKIHEID! School der Photoshoppen :D - Pagina 10 577322

Anyway: Laatste nieuws

- Elody is toegevoegd aan de docenten -
- IEMAND MOET HIER ERVARING HEBBEN MET SUMOPAINT!!! O_O -

244School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:54

Deina

Deina
VIP

Laat maar Visual.. Het is me gelukt =D

245School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 7:55

Elody

Elody

Fawn@ OOOOOOh, Wees mij genadig duistere geesten die mijn zicht deden vertroebelen. Ooooh, heb medelijden met de woorden die zijn gesproken en zoveel verwarring deden ontwaken. Ooooooooh heb medelijden met al dat 1 woord tot stand bracht. Mijn liefste, aller liefste Nikki, vergeeft u mij? Enorme schuld gevoelens teisteren mij en alleen u, Oooooh, mij liefste Nikki, kunt mij verlossen van deze helse gevoelens!!

Ik had je naam niet hélemaaaaal fout... Ik had nog net de L goed. MAAR VOLGENDE KEER HEB IK HEM GOED! Yay

Ividanara@ Haha, thanks!! Heb het ook allemaal moeten leren =P

Iedereen@ Oke, ben terug van eten!! Ga alles even verder terug lezen Very Happy
Visual@ Top! Ik kan wel even kijken naar sumopaint, moet het wel even op me computer zetten.

246School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 8:11

Deina

Deina
VIP

Ik heb nu iets voor de staart nodig ofzo :')
Of voor manen..

Heb nu dit
https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/2d6qr1v.png

247School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 8:11

Fawn

Fawn

Elody schreef:Fawn@ OOOOOOh, Wees mij genadig duistere geesten die mijn zicht deden vertroebelen. Ooooh, heb medelijden met de woorden die zijn gesproken en zoveel verwarring deden ontwaken. Ooooooooh heb medelijden met al dat 1 woord tot stand bracht. Mijn liefste, aller liefste Nikki, vergeeft u mij? Enorme schuld gevoelens teisteren mij en alleen u, Oooooh, mij liefste Nikki, kunt mij verlossen van deze helse gevoelens!!

Ik had je naam niet hélemaaaaal fout... Ik had nog net de L goed. MAAR VOLGENDE KEER HEB IK HEM GOED! Yay

Ividanara@ Haha, thanks!! Heb het ook allemaal moeten leren =P

Iedereen@ Oke, ben terug van eten!! Ga alles even verder terug lezen Very Happy
Visual@ Top! Ik kan wel even kijken naar sumopaint, moet het wel even op me computer zetten.

NOU. o 3 o

En ik spam. Maar ik kom er wel mee weg. WhereIsTheRumGone?
*runs* HA-HA-HA-HA.

En wouw, Kalli. ö Die is goed gelukt zeg. <3 Ik weet niet wat je precies allemaal met Sumopaint kan doen, maar misschien de schaduwen en lichtvlakken wat accentueren? 8D Vooral zijn achterwerk C:

248School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 8:19

Deina

Deina
VIP

En hoe doe je dat? :'D

249School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 8:21

Vanilla

Vanilla
VIP

Spoiler:

Hier zit ik al een hele tijd vast, het lukt me ook niet echt met speciale brushes ofzow, de manen en staart. De belichting, donker maken enzow, ga ik doen nadat ik de manen heb, maarja, ik zit dus erg vast.

http://rebirthcity.forumotion.com/

250School der Photoshoppen :D - Pagina 10 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 8:22

Fawn

Fawn

Deina schreef:En hoe doe je dat? :'D

Ik pak dan meestal de brush, zet die op een hele lage opposity (5% denk ik ong. voor als je de muis gebruikt) en ga daarmee over de schaduwplekken/waar er schaduw moet komen heen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum