@ Streya:
Heb je heel toevallig je naam afgeleid van een ander persoontje hier op DH?
De achtergrond is tof! Ik vind de softe kleuren goed bij de schimmel passen! Ik heb alleen nog een paar puntjes die ik anders zou doen.
- De achtergrond is te klein of het paard te groot in verhouding. Je zou nu kunnen zeggen dat het paard het dubbele van de gebruikelijke grootte is. Ik weet niet of dit hier de bedoeling was, want anders heb ik niets gezegd.
- Ik weet niet precies, maar ik heb het idee dat je bij de buik wat anders gegumt hebt, met een zachtere gum of iets dergelijks. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar hij lijkt daar wat vager, de lijn tussen buik en achtergrond.
- De manen ben ik niet helemaal weg van. Bij een paard zoals deze, een spanjaard, horen van die hele grote, golvende manen. Ook vind ik deze er nogal statig uitzien. Ik denk dat het mooier is om die wat te laten wapperen waardoor de gespierde nek die dit paard heeft beter tot z'n recht komt!
- Wat ik eigenlijk het grootste minpunt vind, is dat niet het hele paard erop staat. Soms kan dat mooi zijn, maar ik vind het bij deze niet zo fantastisch uitgepakt.
- Je zou de titel van de manip op de manip zelf kunnen zetten, maar dat is natuurlijk heen must. Persoonlijk zou ik het hier wel doen om zo de lucht wat interessanter kan maken.
- De hoefjes en het hoofd zou ik er net iets netter in verwerken, waardoor dat er beter uitziet.
Al met al vind ik het een leuk idee! Alleen aan de afwerking kan nog het één en ander verbeterd worden