Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 16]

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik moet me inschrijven, ik wil leren.

Ik benongeveer niveau 2/3
Blenden is voor mij geen probleem meer, maar die stomme manips. Ik wil hetgraag leren. Ik heb Gimp, photofiltre en als mijn computer het weer doet ook Photoshop CS5

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Nar schreef:Wat mij het handigste lijkt [voor zo ver ik kan manipuleren ] is om een zwarte, nieuwe laag te pakken en die op overlay zetten. Weggummen waar je hem weg wilt hebben en laten staan waar donker. Eventueel meer lagen voor een grote contrast, maar ik hem mijn god geen idee hoe het moet :')

Bij de manip van Ivi heb ik het paard ook eerst zwart moeten maken [http://tidesend.deviantart.com/art/Horse-Power-40701095?q=favby%3Aannabellx%2F42102911&qo=10]
Ik heb eerst de schaduw tool ding gebruikt , moet je wel hel nauwkeurig doen anders word het lelijk, en dan de spons eroverheen zodat de delen die bruin zijn gebleven ook zwart worden C: Ik vind zelf die manier niet zo heel handig omdat overal dan dezelfde kleur is en het paard zelf en de spieren onduidelijk word enzo.

Nirvana

Nirvana
VIP

Vaughn schreef:Trouwens een vraagje aan de andere menschjes hier, doen jullie kleur veranderingen via dodge/burn de schaduwen minderen en dan met de aanpassingsdingessen klooien en layer options? Of overtekenen? Ik doe namelijk een combi van beide maar ik ben nog steeds aan het uitvinden/uitzoeken x']

Ik hou altijd de originele kleur van het paard, maar ik pas het vaak wel aan bij Variations. (: Zodat paard en achtergrond bij elkaar passen.

Fawn

Fawn

Vaughn schreef:Trouwens een vraagje aan de andere menschjes hier, doen jullie kleur veranderingen via dodge/burn de schaduwen minderen en dan met de aanpassingsdingessen klooien en layer options? Of overtekenen? Ik doe namelijk een combi van beide maar ik ben nog steeds aan het uitvinden/uitzoeken x']

Ik doe meestal eerst de laag overtekenen met de kleur die ik wil hebben, dan zet ik die op een ander *is naam kwijt* en daarna teken ik er nog eroverheen. :') Ik gebruik nooit de burn tool. o.o Hekel aan dat ding.

Visual

Visual
VIP

ik lieft de burn tool AWESOMENESS Mijn halve manip bestaat uit burning :3 RESPECT VOOR BURNING AWESOMENESS Maar ik ga eens kijken of ik kan werken met effecten :3

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:ik lieft de burn tool AWESOMENESS Mijn halve manip bestaat uit burning :3 RESPECT VOOR BURNING AWESOMENESS Maar ik ga eens kijken of ik kan werken met effecten :3

Effecten plus Photoshop plus mij = PURE LIEFDE Lief

Visual

Visual
VIP

Hoe doe je dat dan XD

Nar

Nar
Moderator

Meestal zit ik heel veel bij contrast, Hugh / S-woord [geen idee hoe dat heet], backlight

Ik printscreen wel. Denk ik :')

Blurren, smudgen, verscherpen = LIEFTLIEFTLIEFT
Contrast, Hugh / S-woord = LIEFLIEFTLIEFT

En ik lieft de CTRL+Z knop School der Photoshoppen :D - Pagina 4 11631

Fawn

Fawn

Nar schreef:Meestal zit ik heel veel bij contrast, Hugh / S-woord [geen idee hoe dat heet], backlight

Als het leven die had... Dan zou alles perfect zijn. <3

Visual

Visual
VIP

uhuh :3 Vooral de alt+Ctrl+Z-combi AWESOMENESS En de HistoryBox AWESOMENESS

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:
Nar schreef:Meestal zit ik heel veel bij contrast, Hugh / S-woord [geen idee hoe dat heet], backlight

Als het leven die had... Dan zou alles perfect zijn. <3

Jazeker, ik lieft hem zo erg op mijn toetsenbord! Net als de backspace overigens :')

Visual

Visual
VIP

Prntscrndingesjuhs? AWESOMENESS

Nar

Nar
Moderator

Mwuah, die heeft een hulpje nodig, dus die is niet ideaal

Vaughn

Vaughn

Oeh, dat ga ik een keer proberen, maar zou het bijv. ook werken als je een zwart paard bruin wil maken ofzo? Ik zal er eens mee gaan klooien :3

Edit: Waar om heb ik nooit door dat er al een nieuwe pagina is x'] Anyways, thnx voor de tips mensen, en idd, love aan ctrl z,en de [ ] om je brush mee te vergroten hou ik ook van hyper

Laatst aangepast door Vaughn op wo 5 okt - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt

Visual

Visual
VIP

@ Narretjuh: Highlights dingus dan? AWESOMENESS

Trouwens, nieuwe versie:

Spoiler:

Visual

Visual
VIP

weet iemand hoe je een blendje precies maakt? [aa]

Fayne

Fayne

Ik meld me aan als leerling Nanananaaaa

Ik gebruik geen Burn tool =w=

Ik maak nieuwe laag, kladder netjes schaduwplekken(xd) Smugde deze en zet laag opacity lager =w=

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Mijn vriendin heeft photofiltre en gebruikt het al best een tijdje C: Ze heeft een site met wat lesjes bewerken op dus als je geïntresseerd bent dan kun je hier kijken:

http://jackylovertjex.zikle.nl/lesjesphotofiltre

Ik geloof dat het wel lesjes zijn die makkelijk te volgen zijn,
Vis er zit ook blenden bij maar dan moet je dus wel photofiltre hebben. & Ik denk dat er genoeg lesjes over blenden te vinden zijn op internet.

Nar

Nar
Moderator

Zoek voor de grap eens op Deviantart en je vindt alle aspecten van bewerken ^^

Visual

Visual
VIP

@ Fayne: Uiteraard :3 Wat voor niveau heb je? AWESOMENESS

@ Nar: Ik krijg dan 20 lessen over manips XD

Fayne

Fayne

@Vis: No idea xD

Dus ik ga een manip maken en je mag me een in groep stoppen [a]

Photoshop Elements 7 Wink

Visual

Visual
VIP

is gut :3 LAAT MAAR ZIEN AWESOMENESS

Fayne

Fayne

NIET STELEN!

Mort

Mort

Mijn nieuwe manip met photofiltre:

Spoiler:

http://www.beinghuman.actieforum.com

100School der Photoshoppen :D - Pagina 4 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 7 okt - 7:51

Nevaeh

Nevaeh

WOEW :3

Ik mag ook wel kritiek uiten, toghhhh?

Ik vind die van Fayne echt gaaf, hij heeft iets!

En die van Mort vind ik een beetje simpel. Hoort die gloed om het paard? Misschien kun je een keer proberen manen te tekenen?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum