Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A lot of questions. Do you have the answers

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Dyani

Dyani

De zwarte hoeven van de merrie trokken zich uit de sneeuw, en zette zich er weer boven op. Zo kwam de merrie voorruit. Ze zwiepte even met haar staart en krulde haar hals en liep voort. Waarom deed ze dat? Voelde ze zich er beter door? Nee. Was het tegen de wind? Ja.. Het hielp wel. Kyara schudde haar hoofd even, zodat het sneeuw eraf viel. Ze keek even rond. De rook de zee al. Ze galoppeerde aan, en kwam al snel bij de zee, er stond veel wind, en de golven kwamen wel heel ver het land op. Kyara keek naar het water en zuchtte. Was er iemand om haar gezeldschap te houden?

[iedereen]

Eclips

Eclips

Eclips kwam in de buurt van de zee. Hetwas best koud, ook al had ze een dikke winter vacht. Het waaaide best hard. Ze rook de zee, maar ook een ander paard. Ze hefde haar hoefen een beetje hoger op. En ze begon met een hoge staart te stappen, en haarnek gebogen, versnelde haar passen. En ze stopte toen ze de zee zag, en een het paard. Ze stapte iets dichterbij en zei ''Hoi, ik ben Eclips, en jij?'' Ze stapte wat naar het water, ze dronk van het water. Maar eigenlijk vond ze het niet lekker het smaakte te zout. Zoutwater iewwwwlll denkt ze. Ze stopte wel met drinken. Ze ging een beetje in het water met haar hoeven. Ze schudde haar hoofd. Haar manen golveden doorde wind. Ze keek naar de zee, ze zag de zon. De zon was aan het opkomen. De zon schijnde al een beetje op haar zij. Ze voelde haar vacht verwarmen. Ze draaide naar het paard. Het was een bruine merrie. Ze wachte gewoon tot op het antwoord.

Dyani

Dyani

"Hoi ik ben Eclips, en jij?" klonk het opeens achter haar. Geschrokken draaide Kyara zich om. Een witte merrie. Ze droeg de geur van Eternal Guardians. Kyara glimlachte. "Halle Eclips. Ik ben Kyara. Zit je ook in de kudde van Sullerd en Parel?" vroeg ze vriendelijk. Ze zette zich schrap toen een harde wind vlaag haar omver duwde. Ze botste tegen Eclips aan, schrok en deed snel een paar passen weg. "Sorry." zei ze beschaamt

Eclips

Eclips

Het was dus een of andere Kyara uit de EG. Ze zei ''Ja ik kom ook uit die kudde'' En ze glimlachte vriendelijk. Ineens kwam er een grote windvlaag. Eclips zette haar hoeven steviger.Maar Kyara kwam tegen haar aan. ''Niet ergg, het was de wind haar schuld'' En ze lachte weer een beetje. Eclips wou gokken hoe oud zij was, 2 jaar dacht ze. Ze voelde iets op haar benen. Dat begon te kietelen, dus even wat krabben dacht ze. Al snel kietelde het niet meer. Ze keek opzij, naar het bos. Ze zag de bomen wiebelen van de wind, de bladeren weg vliegen en het zand ook een beetje wegvliegen. Wat een harde wind dacht ze...

[Flutpostje, ben inspii loos]

Dyani

Dyani

''Ja ik kom ook uit die kudde'' En ze glimlachte vriendelijk. Kyara knikte. "Ja, de geur hangt aan je. Is bij iedereen uit de kudde zo. Het ruikt vertrouwt vind ik" zei ze. ''Niet ergg, het was de wind haar schuld'' En ze lachte weer een beetje. Kyara keek haar aan. "Echt niet? okee, Tja ik weeg niet zo veel voor een paard, dus ik val snel om" zei ze zachtjes. Ze schudde de sneeuw van haar af.

Eclips

Eclips

''Ja, inderdaad het ruikt vertrouwt'' Ze keek Kyara aan. ''Oww'' Maar ze bleef even wachten voor ze nog iets zei. Ze schudde de sneeuw ook van haar af. Maar al snel kwam er weer een windvlag, en alle bomen begonnen weer te wiebelen. Eclips voelde zich slecht. Alles draaide, ze werd een beetje misselijk. Dat zag je aan haar gezicht. Maar ze verborg het al snel weer. Ze dacht dat ze het beter niet zou laten zien. Anders zou Kyara haar zorgen maken ofzo en dat wou ze niet. Dus ze 'fake' lachte. Ze zuchte een beetje.

Inspi loos]

Dyani

Dyani

''Ja, inderdaad het ruikt vertrouwt'' Ze keek Kyara aan. ''Oww'' Maar ze bleef even wachten voor ze nog iets zei. Al snel kwam er nog een windvlaag, de bomen waaide gevaarlijk hard. Kyara keek naar Eclips. Er was iets met haar, ze voelde zich niet lekker, dat was aan haar gezicht te lezen, maar toen zette ze een fake glimlach op. "Mij hou je niet voor de gek Eclips, kom we gaan" zei Kyara streng en ze liep weg van de zee, keek even om en liep toen verder.

[topic uit]

Dygur

Dygur

Faal. Faal. Faal. Faal, speelde er telkens opnieuw in zijn hoofd. Drie keer raden over wie het ging; Rezzie? Fout, deze keer wel. Nu had hij wel een slachtoffer die hij afbekte maar nu..... Was diegene weg. Wat een faal en dat niet alleen voor Dygur maar ook voor diegene. Maarja. Dygur was nu wel vrolijker, opeens waren er overal IJslander maatjes en hier en daar was er een dodo. Jaja, de nieuwste rage; Dodo's. Dygur was een dodo; Dyggiedodo en toen was hij een dodo. Dodo hier, Dodo daar. Sammy wist het, Joya wist het, Nicole wist het, Maureen wist het maar dat waren bekenden van vroeger en waren gewoon weg, misschien dood en in een ander gedaante zoals Pearl, Azacar, Sultan en Rezzie. REZZIE?! Nee, Glow eerder of...... die andere IJslander maar echt géén Rezzie! Maar oké, genoeg geblabla. Hij snoof hard toen er een geur woei. Ohja, nieuweling Eclips en *piep* Kyara. De zwakke. Tenminste, nu wel in Dyggie's ogen. Of dodo's ogen. Hij volgde het wel weer amper. Langzaam werd zijn houding dominant en hij ging zo pardoes tussen de twee staan. 'Leuk.... Theekransje?' Spotte hij kalm.

http://catsparadiso.actieforum.com

Eclips

Eclips

Eclips had Kyara mee tot bij de zee gevolgd. Maar ze rook een ander paard of pony. Ook een uit de EG dacht ze. Ja hoor een pony kwam er bij. Een ijslander.Eclips glimlachte even maar toen de pony er tussen kwam staan en iets zei was de glimlach weg. Ze keek naar de zee. En nergeerde die zin dat de pont zei. ze keek uit haar ooghoeken naar de ijslander. Hij leek eigenlijk best lief, maar was het zo..Ze hoopte van wel. Maar die ijslander en kyara kende elkaar dacht ze toch dan. Ze dronk weer even van het water.. Iewwww zout waterr. Ze stopte met drinken..Maar ze had best dorst dus dronk ze weer.Zo viess dacht ze. Maar oke.. Ze keek terug naar de ijslander. Zou hij wel eigenlijk uit de EG komen? Hoe zou hij heten? Ze ging het niet vragen, ze ging niet antwoorden. Dan zou ze er aleen spijt van krijgen dat ze dat had gezegd.Dus niks terugzeggen. Tututuuu, z had een deuntje in haar hoofd, vanwaar kwam het eigenlijk? Geen idee. Ineens kreeg ze weer maagkrampen. Awwwwww dacht ze.Maar ze liet het niet zien..

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: