Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Imora, I killed your father.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Imora, I killed your father. Empty Imora, I killed your father. za 15 okt - 22:14

Trust

Trust

Een hoogdrachtige merrie, die in een oorlogsbui zat en waarschijnlijk ook wat last had van haar hormonen , draafde door het slijk. Haar oren naar achteren gericht, en haar neusgaten wijd open. Haar mondhoeken richte zich naar achteren, zodat ze rimpels kreeg aan haar neus, en dus duidelijk te zien was dat ze wou en zou moorden. Pas had ze gehoord dat de verader , genaamt Blade, een dochter had. En die dochter Imora noemde. Ze zal Imora een bezoekje brengen Voor Imora Trust een bezoekje zou brengen.En dan haar is goed de waarheid zeggen, dat zij een dochter is van iemand die een schande is voor de slechte paarden. Het was een zwakkeling, een domme hengst, die dacht dat hij alles was. En haar dochter zal vast niet veel meer zijn, zulke paarden waren zelfs minder waard dan de goedzakjes, daar had Trust meer een hekel aan. Bah. Neen, Imora kende Trust niet, en Trust kende Imora niet (qau karakter). Maar daar zal snel verandering in komen. Ze ging in een versnelt tempo, dat rengalop heette. En dwaalde verder het moeras in.

Half uur later…

Modder spatte omhoog, Rakelings op de valkkleurige merrie haar lichaam. Een geslaagde sliding stop. Iets waar die verrotte Blade ook goed in was. Haar voor benen gingen de lucht in en maaide door de mist. Een luide hinnik was ook niet te missen. Ze zette druk op haar achterbenen en sprong dreigend naar voren, waardoor modder de lucht in vloog. Het was opeens muis stil, alleen een buizerd beantwoorde Trust der hinnik, voor de rest leek ze alleen te zijn. Geïriteert keek ze naar de buizerd, die op een tak ging zitten. “Wat moet je?” Mompelde ze geërgerd, de buizerd bleef gewoon zitten en keek Trust uitdagend aan. “Scheer je weg, mormel.” Zei ze met een wat hogere toon, ze hief haar voorbeen op en zette die met veel kracht weer in de modder, waardoor de buizerd met modder werd bedekt en weg vloog. Trust briesde even,en wachte ongeduldig op een mormel dat Imora heette. Uiteindelijk hoorde ze voetstappen, dus ze kwam opdagen? Mooi zo….

Imora

Imora

Imora zuchtte. Ze mocht dan gegroied zijn sinds haar vader is overleden, ze weeet wel nog steeds niet waarom hij dood is, en vooral waarom die merrie dat gedaan heeft. Hopelijk had die merrie een goede reden want Imora had ze woedend gemaakt.Imora zou geen monster morden, geen merrie of henst gaat ze doden die een nog veel te jong veulen heeft. zo erg wilt ze niet worden. Geirriteerd schudde ze even met haar hoofd, en keek toen maar eens aandachtig naar de omgeving. Ze stond nu aan de rand van het moeras. Haar zwarte huid kreeg een lichte paarse gloed door de zon. Het was warm, wat Imora vaak heerlijk vond. Als ze in het moeras zou gaan zou het direct afkoelen. Daarom had ze eigenlijk geen zin om het moeras in te gaan, maar iets zorgde ervoor dat ze toch het moeras in ging. Nu ze er toch was kan een bezoekje helemaal geen kwaad doen. Snel kwamen haar hoeven in verschillende modderige plassen terecht waardoor er spetters naar alle kanten vlogen en ook op haar eigen huid. De zon die maar zelden door de dicht begroeide bomen kon schijnen gaf te weinig warmte af. Even ademde imora eens diep en en ademde toen weer zwaar uit. Haar gespierde schouders waren goed gespannen, zodat ze makkelijker vooruit geraakte.. het topje van haar zwarte staar was vol met modder en kwam daardoor harder tegen haar flanken aan dan de merrie wou, natuurlijk maakte dat eigenlijk niet echt eits uit. Haar vader…ze had eigenlijk niet veel kans gehad om hem te leren kennen , want die merrie heeft daar wel voor gezorgt. Daardoor was Imora pissig geworden. Haar ijzig grijze oen gingen toen woedend gebied rond en nam alles in haar op. Imora had dan sinds een tijdje helemaal geen zin meer in gezeldschap en dat liet ze dan ook zien als er toevallig een ander paard in haar buurt was. De merrie Trust die haar vader had gedood was in DH en dat maakte Imora gespannen. Abrurt werden haar verschillende gedachten stop gezet toen ze eenn luide hinnik hoord, deze was dus voor haar bedoeld. Wat moest de merrie nu van haar hebben. Normaal gezien zou ze het negeren, maar wat kon het toch voor kwaad. Dus draaide Imora zich nogal lui om en ging in een slome draf richting het geluid, en toen dat verdwenen was volgde ze de geur van de merrie. Na enkele minuten te hebben gedraaft zag ze de merrie wat verderop staan. Aan de houding van haar te zien wist imora dat ze in een nog slechtere bui was dan zichzelf. Normaal ging ze die dan ook aan de kant maar omdat ze haar had geroepen kon ze dat nu niet echt doen. Daarom zou imora ervoor zorgen dat het gesprek kort zou zijn. Zodat ze dan weer alleen kon zijn, alleen met haar gedachten en het verleden dat erg moeilijk was geweest.. imora stopte achter har, geen moeite doen om naar de voorkant van de merrie te gaan. “waarom wil je me zien” antwoorde imora afstandelijk en zonder enige emotie te laten zien. Als deze merrie iets van haar wou dan moest ze het snel doen. Nu pas nam imora de moeite om de merrie aandachtig te bekijken, dat duur wel zo’n 5 minlang, pas toen ze klaar was met kijken wist ze wie deze merrie was, trust. Wat moest ze toch van haar hebben, had ze dan niet genoeg dingen verpest. Imor a haar zijige grijze ogens tonden nu hard van woede en doorboorde die van haar. Als trust haar had geroepen om ook haar te vermoorden dan had ze pech, want ze zou zich niet laten doen door deze merrie. Terwijl ze ongeduldig staat te wachten op de verklaring van haar spande imora al haar spieren op en hield iedere kleine domme beweging in de gaten. Zelfs de kleinste detail ontging Imora niet.

Trust

Trust

Don’t you know me? Don’t you love me? Ow you hate me !

Trust wachte nog steeds op de merrie. Man waar bleef ze nou? Nu begon Trust wat ongeduldig te worden, misschien wou ze niet komen? Dan zou Trust haar gewoon gaan zoeken. Maar toen ze achter haar geluid hoorde, wist ze, dat dat niet moest gebeuren. Trust draaide haar om. En keek schor in de ogen van de merrie die als eerste begon te praten. Trust begon zoals haar gezichtsuitdrukking,Schor, ook te praten. Haar woorden zou de merrie kwaad krijgen. Zo niet? Dan had ze nooit iets met haar vader hebben ingezeten. “Merrie’ke, jij moet vast Imora zijn, de “trotse” dochter van Blade…” Zei Trust lichtelijk sarcastisch. Voor de merrie ook maar een woord kon zeggen ging ze verder.”…Ik zal mij ook eens voorstellen. Ik ben Trust, een goei vriendin van Deina, en zit in de kudde Horcrux. Net zoals je vader zat ik in de kudde: Black Roses. Maar er was een groot verschil tussen jou vader en mezelf. Ik respecteerde mijn leider, en jou vader, ja, hij was een hopeloos geval. Zal ik het anders zeggen: Je bent een dochter van een verander. Hij heeft Cobrazarao, de machtige fies, Mijn leider, in schande gebracht. En hij verkoos een merrie boven Cobrazarao. Later bleek het dat Kharrea je vader gewoon gebruikte om in de kudde te geraken. En dat is de merrie ook gelukt. De merrie geraakte in de kudde en jou vader werd uit de kudde gezet. Iedereen haatte hem, en niet op zo’n positieve mannier. Ik heb hem ,voor Cobrazarao terug in eer te brengen, vermoord. Toen ik 3 jaar was ongeveer. Terwijl hij bijna 2 x zo oud was. Je vader was een mietje, hoe hij daar lag te smeken om het snel af te maken.” Trust Grinnikte bij de laatste zin. En een valse grijns nam aan toen ze de volgende zinnen zei.”Maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb hem laten lijden. Ik heb gezien hoe hij Cobra bedroog, Ik heb gevochten, Gewonnen en hem zien lijden. “ Trust werd weer serieus en schor. “Dus merrie’ke. Nu is de vraag, zie jij je vader nog steeds aan als een held, of schaam jij je ervoor. Ik spreek de waarheid, je kan het navragen aan Deina, de machtige witte merrie. Maar je kan het ook gewoon vragen aan Cobra. “ Trust haar ogen werden spleetjes. En ze probeerde enige emotie te lezen bij de merrie. “Vaderskindje.” Zei Trust droog."En weet je. Verraders bloed respecteren we niet in deze wereld." Zo dat zij haar mening nu ook maar zei.

Imora

Imora

Imora keek de merrie strak aan. Ze wist dat de merrie een hele reeks woorden zou zeggen. Hopenlijk zou Imora niet uitvliegen. Want ze heeft hard gewerkt omzichzelf goed onder controle te houden maar ze betwijfelde het bij deze merrie duidelijk. Imora haar staart sloeg af en toe eens hard tegen haar flanken en liet het toen weer rustig hangen. Even moest ze dan ook haar hoeven ergens anders zetten voor ze nog vast zou zitten in het moeras. Daar had ze nu niet echt zin in. Imora zag de mond van Trust open gaan en hield ze daarom bereid op wat deze merrie allemaal zou uit brabbelen.“Merrie’ke, jij moet vast Imora zijn, de “trotse” dochter van Blade…” Zei de merrie wat sarcastisch. Een geirriteerde grijns kwam op het gezicht van Imora haar gezicht tevoorschijnt. Het begon al. Het gebrabbel, dat wat Imora betreft niet gezellig zou worden. Lichtjes spande ze haar spieren op en ontspande die toen weer. Voordat Imora nog maar de kans had om te reageren op die domme zin van haar sprak de merrie al weer verder. Wat een onozel gedoe. Imora had nog neit eens de kans om te laten zien dat ze niet echt blij was met haar vertoning. Voor op dit moment. De woorden van de merrie bonkten in de oren van Imora. Weer spande ze haar schouders en hield die ook gespannen. Niet klaar om te vluchten of toe te slaan nee, om zich onder controle te houden om zich niet te laten doen door deze merrie die dacht dat ze beter was dan alle andere paarden. De valse grijns van die merrie ontging Imora niet en dat hielp helemaal niet. Nu werd Imora woedend dat deze merrie zomaar met een happy grijns op haar gezicht alle details van het gevecht sprak en vooral omdat de merrie had gewonnen van haar vader. Ze zag haar vader niet als een held maar als een echte vader, en daar was ze trots op. “Vaderskindje.” Zei Trust droog."En weet je. Verraders bloed respecteren we niet in deze wereld."Imora haar schouders begonnen zwaar te trillen van woede."Wou kon je het niet beter zeggen, merri" en de nadruk gaf ze extra op het domme woord merrie als deze geen zin had om die van haar te zeggen deed Imora ook geen moeite voor haar."En voor je me vaderskindje noemt denk eens na hoe je denkt dat ik dat ben. Weetje ik geloof trouwens niet echt alles perfect jou woorden. Want heb het gevoel dat het gevecht neit eerlijk is verlopen"Even haalde Imora haar schouders op"En ik moet het gewoon niet weten. Als jij gewoon denkt dat je beter bent omdat je mijn vader hebt gedood dan heb je het helemaal mis omdat je zo lomp was om niet aan mij te denken" Even keek ze de merrie dreigent aan" Want als jij toch drie jaar oud was ben ik wel nieuwsgierig of jij wel een moeder hebt. Kan mij niet schelen wie. Dus ben wel benieuwd hoe jij zou reageren ALs je een moeder hebt hoe jij zou reageren als je ontdekt dat ze is vermoord. Je bent laf omdat mij hebt ontnomen wat ik hard nodig had." Imora haar ogen zouden wel vuur kunnen spuwen. Ze was zo woedend dat ze haar vader niet had helemaal kunnen kennen. Ze miste hem iedere dag en ze hoopte met heel haar hard dat deze merrie nog een erger leven zou leiden als Imora had geleden toen ze nog ls veulen haar juist ontdekte vader vermoord was."En over dat Verraden gedoe. Het is niet omdat je denkt dat mijn vader iemand heeft veraden moet je niet denken dat iedereen zo is. voor je mij daar ook mee bestempeld moet je eerst kijken of ik dat echt doe, merrie" Sprak Imora kil tegen de merrie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum