Donkere ogen stonden scherp. Pijn was te vinden in haar blik. Ze was uitgeput en gewond. Ze had een opengescheurde kaak en nog vele andere wonden op haar hele lichaam. Ze was zwakker dan ooit en nu was het zover. Haar veulen zou ze ter wereld gaan brengen. Deina had het voor gezien. Dit werd écht het laatste veulen. Meer veulens kon ze niet meer aan. Dan zou ze zeker sterven. De kudde was belangrijk en ook trainingen en gevechten. Meer kon ze niet meer. Dat zou haar einde worden. Het was nu al bijna haar einde. Deina haalde diep adem en liep enorm traag de berg op. Haar veulen moest hier geboren worden. Het was ook haar geboorteplaats. Deina kneep één keer haar ogen eens dicht toen een wee dichterbij kwam. Ze probeerde het niet uit te schreeuwen. Ze was jammer genoeg niet gewonnen tegen de zwarte hengst. Ze hadden verloren, maar Deina weigerde het veulen te geven. Ze had daarom ook deels een partner. Night Dancer kon haar beschermen op dagen zoals dit. Al was hij nu vast ook uitgeput. Trust was ook verloren en was bevallen van haar veulen. Ze was jammer genoeg aan de wonden gestorven. Dat kon zelfs met haar gebeuren. Deina schrok even. Waar was ze nou? Ze keek om haar heen en zag achter haar het zwarte veulen hobbelen. Ze haalde diep adem. Gelukkig maar. Ze had beloofd om ervoor te zorgen als een moeder. Ze kon dit veulen en haar veulen gebruiken als tweeling. Dan konden ze later veel beter leren. Deina was eindelijk aan de top en keek kort achterom naar het veulen dat heel traag liep. Ze was twee dagen oud ongeveer. "Doe maar rustig, Djuna" riep ze naar het veulen. Ze knikte kort naar het zwarte veulen en liep stevig door. Toen ze aan de top kwam sloeg ze een luide hinnik naar iedereen. Het kwam. Haar partner, vrienden, familie of leden mochten komen. Ze liet haar zakken door haar benen en plofte op de grond. Ze wist zeker dat ook Oscuro zou komen kijken, maar nu kon hij alleen kijken en trots zijn. Meer niet. Wegnemen van het veulen zou hij nooit kunnen doen. Deina legde haar neer en haalde diep adem. Het begon en al snel lag het kleine bruine veulen naast haar. De kleur lag tussen vos en bruin in en ze had een aftekening op haar hoofd. Een omgedraaid hart. Deina was trots op haar kleine Anaïs. Zo doopte ze haar. Deina briesde eens van opluchtig, maar voelde zich enorm zwak. Ze bleef liggen om te rusten. Ze wist dat ze recht moest staan voor haar veulen, maar nu ging het even niet. Ze was te zwak nu.
Dit moet je zien als een topic na het gevecht en Trust haar dood. Ik maakte dit al zodat het al minder duurde
Iedereen welkom die ik ken!
Liefst alleen degene die haar dan niet haten xD
Dit moet je zien als een topic na het gevecht en Trust haar dood. Ik maakte dit al zodat het al minder duurde
Iedereen welkom die ik ken!
Liefst alleen degene die haar dan niet haten xD