Oh, ja. Dat was waar ook. Kyara kon geen nee zeggen. Dat was wel lastig. Puck kende het probleem. Als ze een persoon tegen kwam die ze niet kende was ze heel slecht in het er niet mee eens zijn. Maar als ze paarden goed kende was het niet zo moeilijk. Dan kreeg ze het wel voor elkaar. Toen zag ze dat de merrie probeerde te staan. Puck wilde haar wel helpen, maar ze wist niet goed hoe. Nou ja, er stonden bomen genoeg waar ze tegen kon leunene. En als ze dat tegen Puck deed vielen ze samen om. Dat wist ze nu al. Kyara was namelijk ongeveer twee keer zo groot. Puck dacht na.Was ze echt niet ergens eten tegen gekomen? Nu ze er over na dacht kwam bedacht ze dat ze dat inderdaad niet had gezien. Inmiddels was het de bruine merrie gelukt om overeind te komen. Ze stond wel wat te zwabberen op haar benen, maar ze stond. Puck liet de adem ontsnappen die ze ongemerkt had ingehouden. Alsof ze bang was geweest dat ze het dier zou kunnen omblazen. Alsof dat haar ook maar ooit zou lukken... "Hoezo, heb je een idee?" vroeg de merrie. "Nou, nog niet helemaal, maar we komen er wel." Haar hersens kraakten. Zouden hersens wel kunnen kraken? Nou ja, daar kwam ze later wel achter. "Water! Puck je moet me helpen naar een meer, dan kunnen we het ijs breken en krijg ik ten minste iets binnen!" Dat was echt een goed idee! Puck begon meteen te stralen. Nog geen vijf minuten stappen hiervandaan had ze een beekje gezien! "Dan weet ik waar we heen moeten! Het water stroomt, dus we hoeven geen ijs te breken!" enthousiast stapte ze al in de goede richting.