Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lucht-je-hart

+15
Dygur
Cillian
X'aryon
Juno
Thaw
Navayo
Ventus
Kai
Magnifico
Aaliyah
Ravena
Loko
Allison
Puck
Anaïs
19 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Lucht-je-hart Empty Lucht-je-hart zo 15 jan - 7:36

Anaïs

Anaïs

Omdat ik het niet vond en waarschijnlijk vaak kan gebruiken..


Eerst en vooral.. Mijn vriendje gaat weg vanaf morgen.. Zijn mama is dood en hij woonde bij een pleeggezin.. Zij gooien hem er nu uit en wegens de dood en het eruit gooien is hij helemaal ingestort. Morgen is de laatste keer dat ik hem zal zien in een aantal maanden. Hij gaat naar een ziekenhuis of iets met psychologen..

Ook zijn twee paarden op de wei al besmet met mok.. Speedy zal het ook krijgen en ik ben bang dat ik geen droge stal vind.. Stress..

2Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 15 jan - 7:37

Puck

Puck
VIP

Anaïs schreef:Omdat ik het niet vond en waarschijnlijk vaak kan gebruiken..


Eerst en vooral.. Mijn vriendje gaat weg vanaf morgen.. Zijn mama is dood en hij woonde bij een pleeggezin.. Zij gooien hem er nu uit en wegens de dood en het eruit gooien is hij helemaal ingestort. Morgen is de laatste keer dat ik hem zal zien in een aantal maanden. Hij gaat naar een ziekenhuis of iets met psychologen..

Ook zijn twee paarden op de wei al besmet met mok.. Speedy zal het ook krijgen en ik ben bang dat ik geen droge stal vind.. Stress..

Ow, dat is echt niet leuk! Lucht-je-hart 656204

3Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 15 jan - 7:39

Anaïs

Anaïs

Nee inderdaad.. Ik weet morgen pas hoelang hij weg zal blijven.. En een van de dagen zal ik wel het berichtje krijgen dat Speedy mok heeft.. Pfff echt lastig..

4Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart wo 18 jul - 21:10

Allison

Allison

Soms wil ikgewoon in slaap vallen en pas weer wakker worden als het allemaal voorbij is.
Ik heb me nog nooit ao gevoeld, maarnu wil ik gewoon iemand pijn doen. (ondanks dat jullie hem niet kennen, zeg ik niet wir het is)
Hij heeft gewoon zoveel problemen veroorzaakt voor mijn ouders, en de rest van het gezin. Gewoon omdat hij zo'n @&€&ù@&€ geldwolf is.

Dat moest er gewoon even uit.

5Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 8 nov - 9:38

Loko

Loko

Pff, dit moet er gewoon even uit hoor.
Ik weet niet wat het is, maar ik wil zo vaak huilen de laatste tijd. Ondanks dat het nu over het algemeen enorm goed gaat.
Ik kwam in een nieuwe klas terecht, met 2 van mijn vrienden. En daar had ik mijn probleem al. Die twee vrienden moeten elkaar helemaal niet en bijna niemand van mijn klas moet een van hen, terwijl ik het met iedereen goed on vinden.
Na een tijdje vond ik sommige dingen ook echt irritant worden aan haar. Ze was bijvoorbeeld net een puppy, volgde me overal of trok me overal naartoe. Weg van de mensen van mijn klas. Ook was ze opeens zomaar boos op mij of zo, en ik wist niet wat ik had gedaan. Daarbij was ze enorm kinderachtig, ik vond het echt irritant.
Dus, ik besloot haar te zeggen wat ik vind, iets wat moeilijk voor me was want ik wou haar niet kwetsen. Toen ik alles had gezegd deed ze alsof ze me niet had gehoord, iets wat ze vaak doet als ze iets niet wil horen. En toen was ik een keer boos, waardoor zij weer boos was, want volgens haar mocht ik niet boos op haar zijn.
Al bij al, de vriendschap is inmiddels over, maar het ergste vind ik nu dat ik nergens echt bij hoor in de klas. Iedereen is aardig en ik kan mee volgen met bijna iedereen, maar als het op groepswerken en zo aankomt, dan zijn er meestal toch al de groepjes.

Dan is er nog een jongen. Een goede vriend van mij waarmee ik altijd wel plezier heb. Het ergste van al is dat ik hem leuk vind, leuk leuk. Ik heb het gevoel dat ik mezelf meer slecht aandoe dan goed door met hem om te gaan, maar ik kan nu niet zeggen dat ik niet meer met hem omga. Ik ga best vaak met hem om en vind het ook gewoon leuk om bij hem te zijn.

Ergens weet ik dus wel waarom ik zo vaak wil huilen, ik ben gewoon gevoelig voor dit soort dingen, maar ik heb er gewoon genoeg van, ik wil niet zo ongelukkig lijken, want ik heb een super klas, doe het redelijk op school, heb leuke vrienden, maar deze situatie zorgen er toch voor dat ik me zo voel.

6Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 8 nov - 9:50

Ravena

Ravena
VIP

Loko schreef:Pff, dit moet er gewoon even uit hoor.
Ik weet niet wat het is, maar ik wil zo vaak huilen de laatste tijd. Ondanks dat het nu over het algemeen enorm goed gaat.
Ik kwam in een nieuwe klas terecht, met 2 van mijn vrienden. En daar had ik mijn probleem al. Die twee vrienden moeten elkaar helemaal niet en bijna niemand van mijn klas moet een van hen, terwijl ik het met iedereen goed on vinden.
Na een tijdje vond ik sommige dingen ook echt irritant worden aan haar. Ze was bijvoorbeeld net een puppy, volgde me overal of trok me overal naartoe. Weg van de mensen van mijn klas. Ook was ze opeens zomaar boos op mij of zo, en ik wist niet wat ik had gedaan. Daarbij was ze enorm kinderachtig, ik vond het echt irritant.
Dus, ik besloot haar te zeggen wat ik vind, iets wat moeilijk voor me was want ik wou haar niet kwetsen. Toen ik alles had gezegd deed ze alsof ze me niet had gehoord, iets wat ze vaak doet als ze iets niet wil horen. En toen was ik een keer boos, waardoor zij weer boos was, want volgens haar mocht ik niet boos op haar zijn.
Al bij al, de vriendschap is inmiddels over, maar het ergste vind ik nu dat ik nergens echt bij hoor in de klas. Iedereen is aardig en ik kan mee volgen met bijna iedereen, maar als het op groepswerken en zo aankomt, dan zijn er meestal toch al de groepjes.

Vooral dit laatste stuk heb ik ook, -het dikgedrukte deel.- Dit is echt Bruintje en ik kan het weten
<3

Mijn pb box staat altijd voor je open hoor Lucht-je-hart 656204

7Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 8 nov - 18:32

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Aahw Charlotte Lucht-je-hart 656204 ik snap vooral het groepjes gedeelte, maar dat is dan in mijn vriendenkring.



Je weet dat mijn pb box altijd open staat Hartje

8Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 8 nov - 18:33

Magnifico

Magnifico
Administrator

Sterkte Charlottepot <33

http://www.dreamhorses.actieforum.com

9Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart za 10 nov - 2:09

Kai

Kai
VIP

Ik voel me kort gezegd Bruintje. Gisteravond, toen ik boven was, hoorde ik mijn ouders vreselijk schreeuwen naar elkaar. Ik had toen al het gevoel dat er iets niet pluis was. Mijn voorgevoel kreeg gelijk, mijn vader kwam naar boven om te vertellen dat ze gaan scheiden. Het kwam als een klap aan. Eerder die dag zaten ze nog stom te lachen over een grapje en leek alles nog happy. Ik heb echt nergens meer zin in en de sfeer die in huis hangt helpt ook niet echt. Mijn vader heeft vannacht nog thuis geslapen, maar zal vanavond naar mijn opa en oma vertrekken. Laat dit allemaal een nachtmerrie zijn ):

http://coconutts.deviantart.com/

10Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart za 10 nov - 2:23

Ventus

Ventus

Kai schreef:Ik voel me kort gezegd Bruintje. Gisteravond, toen ik boven was, hoorde ik mijn ouders vreselijk schreeuwen naar elkaar. Ik had toen al het gevoel dat er iets niet pluis was. Mijn voorgevoel kreeg gelijk, mijn vader kwam naar boven om te vertellen dat ze gaan scheiden. Het kwam als een klap aan. Eerder die dag zaten ze nog stom te lachen over een grapje en leek alles nog happy. Ik heb echt nergens meer zin in en de sfeer die in huis hangt helpt ook niet echt. Mijn vader heeft vannacht nog thuis geslapen, maar zal vanavond naar mijn opa en oma vertrekken. Laat dit allemaal een nachtmerrie zijn ):
Omgg, als ik nu bij je was zou ik je doodknuffelen Lucht-je-hart 656204
Mijn pb-box staat altijd voor je open <3 Lief

11Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart za 10 nov - 2:41

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Oooh Lisannee :[ aahw dat is zo klote, ik snap precies hoe je je voelt! Me ouders zijn/waren van plan even een tijdje uit elkaar te gaan om niet te gaan scheiden, maar ik weet niet of dat doorgezet wordt.


Als ik je kon knuffelen had ik het gedaan, maar ik geef je een cyberhug Lief

12Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart za 10 nov - 2:55

Navayo

Navayo
VIP

@lissanne: mijn inbox staat altijd open. Het is echt vreselijk dat je ouders gaan scheiden.

13Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart za 10 nov - 3:07

Magnifico

Magnifico
Administrator

D:
Wat een kutnieuws om te krijgen zeg. Heel veel sterkte hun! Lucht-je-hart 656204

http://www.dreamhorses.actieforum.com

14Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 12 nov - 6:39

Anaïs

Anaïs

Ik word echt gek!
Ik heb een nieuwe weide om te huren. Het is de tuin van een gezin met hun dochter. Ze is jonger dan mij en wilde graag een pony in die weide omdat ze haar graag bezighoud en een eigen pony niet kan betalen. Ze had alleen een shetlander. Ik moest niet veel huur betalen en apart het voer kopen. Alles ging goed en ze mocht eens op hem rijden. Maar dan zou de huur gratis worden. Dat is nooit gebeurd dus heb ik besloten haar niet meer te laten rijden omdat ze een beginner is. Ze is al een paar keren van Speedy gevallen en hij heeft me er eens expres afgegooid dus wilde ik het niet meer. Ze werd boos en liet een paar weken mijn pony in de steek. Nu hebben we een bespreking met haar ouders omdat: Hij te wild is door de haver en alles afbreekt, te weinig eten krijgt in hun ogen en blablabla --"

15Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 25 nov - 6:04

Thaw

Thaw

Ik word echt gek gek gek!
Ik heb al een paar maanden ruzie met iemand, maar we laten elkaar met rust. Gisteren op een fuif was ze er samen met haar dikke nicht (sorry moet gewoon!) Die ziet me komen en als ik voorbij komt duwt ze naar achteren en stampt ze me! Ik werd zo kwaad dus ik duw echt super hard terug.. Laat me toch gewoon met rust denk ik dan... Een vriend van me is zo jaloers omdat hij me leuk vind en ik hem niet als vriendje wil. Hij en mijn vriendje waren er ook bij en hij was zo depressief en zielig aan het doen. Daarna ging hij naar huis! Kom op als je met me mee wil doe dan niet jaloers.. Ik word er echt gek van! ;/

16Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 25 nov - 7:37

Juno

Juno

Mijn hond is inmiddels 10 maar ze kan nog wel de 16 halen, plots, uit het niets ging het zo slecht met haar. Ze kan niet meer normaal op haar voorpoten staan zonder door ze heen te zakken. Ze valt telkens voorover en elke keer als ik het zie gebeuren kan ik wel in tranen uitbarsten.
We zijn al naar de dierenarts geweest en ze heeft een scan gehad maar ze weten het gewoon niet, nu gaat het ook al niet goed met haar nieren Sad
We hopen dat ze 2013 nog haalt, ze is nog zo jong voor haar ras..

17Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 25 nov - 7:38

Thaw

Thaw

Juno schreef:Mijn hond is inmiddels 10 maar ze kan nog wel de 16 halen, plots, uit het niets ging het zo slecht met haar. Ze kan niet meer normaal op haar voorpoten staan zonder door ze heen te zakken. Ze valt telkens voorover en elke keer als ik het zie gebeuren kan ik wel in tranen uitbarsten.
We zijn al naar de dierenarts geweest en ze heeft een scan gehad maar ze weten het gewoon niet, nu gaat het ook al niet goed met haar nieren Sad
We hopen dat ze 2013 nog haalt, ze is nog zo jong voor haar ras..

Ahw wat erg :s
Ik ben er voor je als je wil praten <3

18Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart zo 25 nov - 9:12

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

@Juno.
Ik weet precies, maar dan ook precies hoe je je voelt. Mijn twee duitse herder maatjes die zullen ook snel doodgaan. Bij beiden zijn de heupen niet goed, maar bij de ene zijn de zenuwen in de rug aan het afsterven. T beest kan amper op haar achterpoten staan. En nu heeft de ander het ook. En ze hebben godzijdank geen last ervan: Nee helemaal niet zelfs, alles sterft verdomme af, dus we wachten eventjes af, maar dat gaat ook steeds slechter.
Dus ik hoop dat ie 2013 haalt meid Lucht-je-hart 656204

19Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 26 nov - 7:44

Navayo

Navayo
VIP

Ik moet dit even van mij af typen. Ik ben het gewoon echt beu thuis. Mijn moeder en mijn stiefvader vinden mij arrogant en een slechte vriendin voor mijn jongen...
Ik snap het gewoon niet meer. Ik doe alles om goed te doen. Maar toch vinden ze het nooit goed genoeg. Waarom weet ik gewoon niet. Het is niet dat ik een grote mond heb ofzo, helemaal niet.
Ik geef eerlijk toe, ik ben een emotioneel wrak op dit moment. Mijn vriendje verstikt mij totaal, hebben meer ruzie als iets anders. Mijn overgrootmoeder ligt op sterven (waar ik een heel sterke band mee heb) en dan nu hoe mijn ouders doen. Ik kan het op dit moment even allemaal niet meer aan....

20Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 26 nov - 7:53

Magnifico

Magnifico
Administrator

Sterkte hunnie! Lucht-je-hart 656204
Ik snap dat je in een hele vervelende situatie zit, ik vind het echt heel rot voor je. ):

http://www.dreamhorses.actieforum.com

21Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 26 nov - 8:01

Ventus

Ventus

Navayo schreef:Ik moet dit even van mij af typen. Ik ben het gewoon echt beu thuis. Mijn moeder en mijn stiefvader vinden mij arrogant en een slechte vriendin voor mijn jongen...
Ik snap het gewoon niet meer. Ik doe alles om goed te doen. Maar toch vinden ze het nooit goed genoeg. Waarom weet ik gewoon niet. Het is niet dat ik een grote mond heb ofzo, helemaal niet.
Ik geef eerlijk toe, ik ben een emotioneel wrak op dit moment. Mijn vriendje verstikt mij totaal, hebben meer ruzie als iets anders. Mijn overgrootmoeder ligt op sterven (waar ik een heel sterke band mee heb) en dan nu hoe mijn ouders doen. Ik kan het op dit moment even allemaal niet meer aan....

Ahh, sgatjj <3 Als je nog wat van je af wilt gooien, ik luister graag <3 Sterkte!

22Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 26 nov - 8:05

Juno

Juno

Bedankt
Ik ben wel super blij dat ze er geen pijn van heeft, tot nu toe :$

23Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart ma 26 nov - 8:11

Ventus

Ventus

Juno schreef:Bedankt
Ik ben wel super blij dat ze er geen pijn van heeft, tot nu toe :$

Soph <3 ik weet zeker dat het goed komt ;d Ik luister altijd als je nog nieuws hebtt ;3 Buddie c:

24Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 6 dec - 7:47

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Nou. Eigenlijk heb ik het niet echt tegen iemand gezegd. Maar ik wil het toch kwijt.

Door de crisis moeten we verhuizen, nu nog niet, maar ooit volgend jaar. Het klote ervan is: Paulina & de honden worden waarschijnlijk verkocht. Verhuizen vind ik zeker geen probleem, in mijn hele leven ben ik al 4 á 5x verhuisd, alleen nu laat ik meer achter dan ik ooit heb gedaan.
Dan nog een tweede ding: Ik en mijn familie hebben 4 maanden geleefd van de voedselbank. Deze maand zijn we eruit gestapt, me vader heeft een baan gevonden bij postnl

Wilde het even vertellen.

25Lucht-je-hart Empty Re: Lucht-je-hart do 6 dec - 8:20

X'aryon

X'aryon

Awh dodo, wat rot dat je Paulina en de honden dan moet verkopen. Vind het echt rot voor je! Je weet hé dat mijn inbox altijd voor je open staat Lief

Natuurlijk is het wel super fijn dat je vader een baan heeft gevonden!

Hartje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum