Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lucht-je-hart

+15
Dygur
Cillian
X'aryon
Juno
Thaw
Navayo
Ventus
Kai
Magnifico
Aaliyah
Ravena
Loko
Allison
Puck
Anaïs
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart do 6 dec - 8:54

Cillian

Cillian

Awhh Dodahh! <3 Sgatjj, dat is zoo rot ;o Ik luister heel graag als je nog wat te zeggen hebt ea! <3 Maar geweldig dat je vader een baan heeft! *knuf* Lucht-je-hart - Pagina 2 656204

27Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart vr 21 dec - 8:45

Anaïs

Anaïs

Ik voel me echt niet goed Sad

Op een fuif, net 1 of 2 dagen geleden... We hebben het echt zo gezellig ik en me vriendin, samen met 2 goede vrienden.. Opeens komen er wat meiden naar ons en beginnen tegen mijn vriendin. Ik dacht dat ze haar kenden en gewoon over wat bezig waren maar opeens sleuren ze haar mee bij haar haren. Ze beginnen te slaan, trappen tot ze op de grond ligt, ze gaan door.. Mijn vrienden willen helpen maar worden door jongens tegengehouden en ook geslaan :'( ik wil helpen maar word door iemand weggeduwt... Ik zag alles gebeuren en ben nog steeds helemaal in shock dat ik me doodziek voel... :'(

28Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart za 22 dec - 2:13

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Jonge jeesz Kalli! Wat erg! Is alles met iedereen goed?

Oooowh <3 mijn pb staat altijd open (:

29Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 30 dec - 12:36

Navayo

Navayo
VIP

Omdat ik het niet echt ergens kwijt kan wil ik het hier even neer typen.
Mijn overgrootmoeder ligt op sterven. Ik zie der elke dag meer en meer aftakelen.
Ze begint te praten in der slaap van de pijnstillers en praat soms over der eigen dood.
Haar been is dik van het opgehoopte vocht. Ze ademt slecht omdat de kanker op der longen is overgeslagen. Ze wacht nu tot na nieuwjaar om der te laten gaan en het op te geven, dat zegt ze zelf....
Wat er ook nog bij komt, ze wilt dat ik mijn ex (de half turkse jongen) een doodsbriefje ga brengen maar ik praat helemaal niet meer met die jongen en weet niet eens of hij dat gaat aannemen of mij überhaupt de kans geeft om het hem te geven :s

30Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 30 dec - 12:45

Dygur

Dygur

Nooooow D:
Dat is zo Bruintje voor je Sara Lucht-je-hart - Pagina 2 656204
Jemig wat vreselijk voor je ): wat een kutziekte is kanker.

Oohw ik leef met je mee Sara (: Mijn pb-box staat altijd voor je open meid Lief

http://catsparadiso.actieforum.com

31Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 30 dec - 12:51

Navayo

Navayo
VIP

Thnx is lief Dodo Lucht-je-hart - Pagina 2 656204
indeed een kutziekte, en daar moet ze 85 voor zijn geworden, om in 1,5 jaar gewoon ineenkeer bam stervende te zijn. Eerst kon ze perfect, ging ze nog te voet naar de winkel en alles.
Dat maakt het eigenlijk het moeilijkste, de snelheid...

32Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 30 dec - 23:35

Magnifico

Magnifico
Administrator

Aw wat rot voor je Sara. :c
Je mag me altijd een pb'tje sturen hè. Lucht-je-hart - Pagina 2 656204

http://www.dreamhorses.actieforum.com

33Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 30 dec - 23:38

Sultan

Sultan
VIP

Oh, dat is echt verschrikkelijk! Rot ziekte dat het is.
Heel veel sterkte met alles en als je even wilt praten of wat dan ook, mijn inbox staat áltijd voor je open. Lief

http://twilightgame.actieforum.com

34Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart ma 31 dec - 1:28

Rabi

Rabi

Mijn moeder heeft vandaag ja gezegd tegen het huis waar we gisteren voor het eerst naartoe waren gegaan. Het was niet onvermijdelijk, en ik verwachtte het ook wel, maar dat betekent echt dat ik mijn beste vrienden moet achterlaten, en mijn mooie school ook. Dat wist ik eerlijk gezegd ook, maar omdat het nu een definitieve 'ja' is is het moeilijk. Klotecrisis Sad

35Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart ma 31 dec - 3:14

Magnifico

Magnifico
Administrator

Aw, ik vind het echt super rot voor je Dodo, ik begrijp het ook helemaal dat je niet weg wilt waar je niet woont. Die crisis die raakt zowat iedereen. ):

http://www.dreamhorses.actieforum.com

36Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart ma 31 dec - 3:18

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Ik vindt het zo rot voor je. Het is echt niet fair voor jou dat jij dit allemaal moet meemaken.
Hopelijk pas je je gauw aan daar, en maakt je gauw weer vrienden...
Wij zijn hier voor jou he? :S

37Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart ma 31 dec - 3:47

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Klopt, maar wanneer is leven wel fair?
Ty all <3

@Sara ja kanker gaat af en toe echt zo snel, en ik haat het dat mensen ermee schelden

38Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 27 jan - 8:12

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Gisteren hondenvoer gaan brengen naar 1 van mijn honden, mijn moeder en ik schrokken ons kapot toen we haar weer zagen. Ik heb 2 honden gehad, de 1 heeft kapotte zenuwen in haar rug waardoor ze kapot mager is, en Dasja (waar ik naartoe ging) leek precies op die hond. Ze was van normaal gewicht gegaan naar enorm mager, ze was heel zielig en begon gelijk te piepen toen ze ons zag. Dasja heeft amper leefruimte, kan haar kont niet keren, het is een hal waar je binnenkomt, een woonkamer van amper drie bij drie, en dan een trap. maar in die woonkamer staat nog een kast, twee banken en die sluit aan bij een keuken. daar ergens tussen in moet zij nog kunnen liggen. we dropten het eten en gingen weg. Maar ik vond het wel enorm moeilijk, net als mijn moeder.

Tis een beetje een vage post, maar ik ga de details niet omschrijven.



crap zit te janken

39Lucht-je-hart - Pagina 2 Empty Re: Lucht-je-hart zo 27 jan - 8:15

Dacoda

Dacoda

Jezus dodo wat rot voor je!

Het is altijd erg als je zoiets ziet en zeker bij je eigen hond!

Ik vind het ook niet normaal dat sommige mensen zo voor hun hond zorgen, als je al weinig ruimte hebt, neem dan gewoon geen hond. Echt rot voor je moeder en jij, en natuurlijk voor Dasja <3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum