Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Good or bad?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Good or bad? Empty Good or bad? do 19 apr - 3:47

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Ze huppelde vrolijk door het gevaarlijke gebied, vol valkuilen en rotsen.. Je zou denken dat ze helemaal gestoord was, maar ze had nog geen idee dat dit een slecht gebied was. Haar ouders waren overleden en ze was helemaal alleen vergebleven. Haar ouders waren slecht, maar misschien werd zij wel goed. Ze huppelde eenzaam en nietsvermoedend tussen de bergen door, tot ze een slecht paard tegenkwam. Ze schrok en zei: "W.. w.. wie ben jij?" ze deinsde een stukje achteruit.. "Kleintje, ik zou even snel naar het goede gebied vertrekken voor dat je nog vermoord word!" zei het grote paard. "M.. Maar welke kant is dat op?" Vroeg ze verbaasd.. Het goede gebied? Woonde hier slechte paarden dan? "Die kant! En nu wegwezen!" zei het grote paard en gebaarde met zijn neus welke kant ze op moest. Ze schrok ervan en galopeerde weg. Zo bracht ze nachten en dagen door, met alleen maar reizen, eten en drinken.. Het goede gebied, hoe zou dat eruit zien? Ineens kwam er kleur in de horizon, allemaal vrolijke kleurtjes. Dat moet het zijn! Ze galopeerde door en door, tot ze in een groot bloemenveld aankwam.. Hier werd ze jammer genoeg niet geaccepteerd en was haar hele reis voor niks geweest.. Ze werd weer teruggestuurd naar de Drakenberg en vertrouwde niemand.. Dat is haar verhaal, hoe ze slecht is geworden.

2Good or bad? Empty Re: Good or bad? do 19 apr - 4:19

Sunset

Sunset
VIP

Sunset hoorde stemmen van andere paarden. Ze draafde naar de stemmen toe en luisterde op een af standje. "W.. w.. wie ben jij?" vroeg het zwarte paard. Het andere paard was duidelijk slecht. "Kleintje, ik zou even snel naar het goede gebied vertrekken voor dat je nog vermoord word!" zei het grote paard. "M.. Maar welke kant is dat op?" Vroeg ze verbaasd. Sunset hielt zich nog even op de achtergrond. "Die kant! En nu wegwezen!" zei het grote paard en gebaarde met zijn neus welke kant ze op moest. Sunset zag het paard weggalopperen en rende achter de merrie aan, toen ze dichtbij genoeg was pakte ze met haar mond een pluk manen beet en trok er zacht aan. Ze wachte tot de merrie vaart minderde en stopte uiteindelijk. "Hoi, mijn naam is Sunset. Ben je nieuw in Dream Horses?" Sunset keek de geschrokken merrie vriendelijk aan. Ze was veel kleiner dan de fries, en ook jonger.

3Good or bad? Empty Re: Good or bad? do 19 apr - 4:38

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

"Ja, ik heb ook nog geen vrienden.. Ik ben Black Night.. Wie ben jij? " vroeg ze nieuwsgierig uit, de merrie leek me erg aardig. Misschien werden we wel vriendinnen! Wat leuk dat ze gewoon op haar afstapte.. Ik wachtte op antwoord en nam wat hapjes gras.

Moet eten brb!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum