~Omdat, ik echt helemaal geen ervaring heb met geslachtsloze paarden [lijkt me logisch] zech ik gewoon haar, omdat, dat mij het makkelijkst lijkt. Een wit paard stond boven op de bergen. Vergeleken met de natuur stelde ze niks voor. Zo klein, zo nutteloos.. En de natuur was zo krachtig en kan bepalen wat hij of zij maar wilt. Een lange zucht verliet haar mond.. Wat hoopte ze zo op gezeldschap van een paard. Ze kende momenteel niemand. Het woord 'niemand' galmde zacht door haar hoofd heen. Vervolgens schudde ze zacht met haar hoofd en lied haar benen in beweging zetten. Haar passen liepen gelijkmatig op, vervolgens maakte ze haar passen breder waardoor, ze in een draf te recht kwam. Nog steeds galmde het woord 'niemand' door haar hoofd heen. Waarom kon het woord niet weg uit haar hoofd? Waarom? Moest ze toch iemand vinden die met haar wou praten? Inplaats van het woord 'niemand' galmde nu duizende vragen door haar hoofd heen. Hier schoot ze niks mee op. Daarom besloot ze maar te hinnik. In de hoop dat iemand haar zal horen, en het belangrijkste: naar haar toe zal komen, en een gesprek beginnen. Ze nam diep adem, en vervolgens hinnekte ze een luidde zuivere hinnik. En evrvolgens wachte ze af, of er een paard aankwam. |
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: