Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

This is the place, I will always return..

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

(Bryan Adams I will always return, Aangepast door mij)
I hear the wind, call your name
It calls me back, home again
It sparks up the fire
A flame that still burns
Oh, Its here, I'll always return
I know the road is long but here's my home
Wherever I am
I'll find a way
I'll run like a river
I'll follow the sun
I'll fly like an eagle to where I belong

I can't stand the distance I can't dream alone
I can't wait to see it Yes I'm on my way home

Now I know it's true
My every road leads to here
And in the hour of darkness
This star gets me through

I'll run like a river
I'll shine like the sun
I'll fly like an eagle
Yeah, here I belong
I've seen every sunset
And with all that I've learned
Oh it's this place
I will always, always return
Black Night liep over de prairie, terwijl hij verdrietig terugdacht aan vroeger. Zijn vader zong altijd een liedje voor hem, een heel mooi liedje waaran hij nog vaak dacht. Het ging over de prairie, waar Black Night geboren was, en waar hij altijd terug zal komen. 'I will always, always return..' zong hij zachtjes, zodat niemand zijn verdrietige stem kon horen. Hij was geboren in een grote kudde, waar zijn vader de leider was. Toen Black Night 2 jaar was, liep hij weg. Zijn vader zag dit, maar liet hem gaan. Zijn vader zong hem dit lied toe voor hij weg ging. Hij zuchtte, was hij maar niet weggelopen. Zijn ouders vergeven hem nooit, hij weet niet eens meer wie ze waren. Hij begon zachtjes te snikken.. Zijn ouders maakte hem nooit zoveel uit, maar.. Er was altijd een kleine merrie, hij wist niet meer hoe ze heette. Hij werd namelijk altijd door de veulens buitengesloten, maar alleen zij vergat hij nooit meer. Ze wou altijd met hem spelen, en ze begreep hem altijd. Het was zo'n schatje.. Als hij wist hoe ze heette had hij haar allang opgezocht. Hij wist nog wel hoe ze eruit zag..

Wie wil dit zijn? Please? Iemand? Open voor iedereen!

Dyani

Dyani

De merrie liep rustig door de prairie. Op de een of andere manier was ze waakzamer dan normaal. Zat er iets aan te komen? Kyara's neusgaten stonden open, om iedere geur op te nemen. Onzeker versnelde ze haar pas. Haar oren bewogen onrustig heen en weer. "Daar ben je, merrie." hoorde ze achter haar. Kyara keek geschrokken naar achter en zette een rengalop in. Voorsprong had ze genoeg, maar energie alleen niet. Ze nam de tijd niet om haar eigen behoeftes te bevredigen. Al moest ze dat natuurlijk wel doen. Ze voelde een beet in haar kont er reageerde door te bokken. Blijkbaar raakte ze haar aanvaller op de kaak, want deze leek af te dwalen. Snel rende de merrie door, voelde het warme bloed over haar kont stromen. Pas na een lang stuk door te hebben gerent stopte ze, zakte door haar benen en snakte naar adem. Vanuit haar ooghoeken zag ze een donkere schim aan komen lopen. "Nee, alsjeblieft..." fluisterde ze. Maar toen werd haar zicht weer scherp. Ze kende hem. Maar waarvan? "B-Black Night?" fluisterde ze. Het paard waar ze als veulen altijd mee gespeeld had, omdat de andere veulens hem buitensloten. Haar ook, alleen had hij dat nooit gezien. "Ken je me nog?" fluisterde ze.

-Ik die merrie wel zijn hoor!-

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Hij galopeerde achter de hengst aan, en hielp de merrie waar hij vroeger altijd mee speelde. Ze zakte neer, nadat ze de hengst volop op zijn kaak had geraakt en die was weggerent. Hij zag het bloed uit haar kont stromen. Arme merrie.. Jammer genoeg is hij geen sjamaan een kan hij er niks aan doen. 'B-Black Night?' stotterde de merrie. 'Ken je me nog?' Vroeg ze daarna. Hij glimlachte even, natuurlijk kent hij haar nog! 'Natuurlijk ken ik je nog, Kyara toch?' Ineens schoot de naam hem te binnen. 'Jij was de merrie waar ik altijd mee speelde, toen niemand me mocht. Soms mis ik het wel hier, met de hele kudde, met jou. Maarja, times go on.. Ik genoot van die tijden, ookal werd ik buitengesloten.' Bekende hij eerlijk. Hij ging ook liggen, anders voelde hij zich zo groot.

-Sorry flutje, moet eten-

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: