Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Idee voor DH plot

+5
Remember
Navayo
Magnifico
Nar
Kai
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:54

Pearl

Pearl
Moderator

Magnifico schreef:
Icari schreef:Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.

Ik vind dit wel heel gaaf bedacht. Echter het deel om een nieuw gebied aan te maken. (Wat Boudicca zegt) vind ik alleen wat minder. Maar verder vind ik dit wel écht heel gaaf! C:

Ik moet zeggen dat ook ik dit een leuk idee vind. Gebieden aanmaken voor een verhaallijn vind ik echter onnodig. Het idee klinkt zeker leuk, maar Nar heeft ook een punt.

http://www.dreamhorses.biz

27Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:55

Magnifico

Magnifico
Administrator

Pearl schreef:
Magnifico schreef:
Icari schreef:Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.

Ik vind dit wel heel gaaf bedacht. Echter het deel om een nieuw gebied aan te maken. (Wat Boudicca zegt) vind ik alleen wat minder. Maar verder vind ik dit wel écht heel gaaf! C:

Ik moet zeggen dat ook ik dit een leuk idee vind. Gebieden aanmaken voor een verhaallijn vind ik echter onnodig. Het idee klinkt zeker leuk, maar Nar heeft ook een punt.

Agree. Ik zit ook te twijfelen, of er dan wel het animo is om mee te doen. Aangezien ik het idee vet vind.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

28Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:57

Remember

Remember

Dat idee is inderdaad erg vet!

Ik vind dat Nar ook een punt heeft, maar het idee van een aardbeving lijkt me op zich ook wel leuk, of iets dergelijks en omdat het toen mislukte hoeft het nu toch niet te mislukken? C:

29Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 4:57

Icari

Icari
VIP

Wacht, ik heb een beter idee. Een natuurlijke oorzaak lijkt me logischer.

Grote gebeurtenis: Hittegolf
Gevolgen:
  • De planten en bomen lijden onder te droogte. Het Bloemenveld verdord, de bomen verliezen hun bladeren en de het waterpeil van de rivier zakt dramatisch.
  • In het noorden zijn de gevolgen nog extremer. Het ijs op het Ijsmeer wordt gevaarlijk dus, de Ijsgrotten smelten en de sneeuwvlakte veranderd in een waterpoel. Op den duur zal al dat water ergens heen moeten...
  • Om alles nog erger te maken heerst er een virus in DH. Het wordt gekenmerkt door zware slapeloosheid. De ernstigste gevallen krijgen ontstekingen in hun benen en hoeven, waardoor sommigen niet meer kunnen lopen. Eten en water zoeken wordt onmogelijk. Al na enkele dagen sterven de eerst paarden..

Alle paarden kunnen hierop inspelen. Nieuwelingen, oude leden, solidaire paarden, kuddes. De Dénali zou bijvoorbeeld op zoek kunnen gaan naar de oorzaak van het virus of proberen de situatie in het noorden op te lossen. Misschien ontfermt de Quiet Sparkle zich over de gewonden. De Horcrux kan gebruik maken van de chaos en proberen nieuwe gebieden te veroveren. Ik noem maar even wat. Alle kuddes kunnen dit zeker gebruiken als wervingsmogelijkheid.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

30Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 5:09

Remember

Remember

Het idee is natuurlijk heel vet! Maar het wordt nu wel een beetje verplicht om eraan mee te doen, je kan natuurlijk niet gaan lopen posten dat er tijdens eens hittegolf -ook al zeg je dat niet in je post- 'een lekker briesje is'

Of whatever, maar het idee is wel erg vet!

31Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 5:18

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Aan de andere kant denk ik: misschien is het leuke aan Dreho ook wel dat er niet echt een plot is. Ja, is er wel, en een tijdelijk plot o.i.d. is ook vet, maar dan krijg je al gauw verplichtingen. Als we het bijvoorbeeld gaan vergelijken met BMH, daar is een vast plot (al vanaf het begin van het spel, weliswaar) dus daar zal je je ook aan moeten houden. Op Dreho is dat anders. Dus ja..
Of ik denk dat Dreho in het begin gewoon al een plot nodig had moeten hebben. ik vind het eerlijk gezegd wel logisch dat mensen niet zo erg meewerken met een plot. Sterker nog, ik kan bijna niet posten als het 'verplicht' wordt. Dan lukt het plotseling gewoon niet meer. Dat hoeven anderen natuurlijk niet te hebben, maar zin hebben is ook zoiets...

Naja, imo natuurlijk Razz

32Idee voor DH plot - Pagina 2 Empty Re: Idee voor DH plot ma 24 sep - 6:09

Icari

Icari
VIP

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Het is geen verplichting, je zult er wel enigszins op in moeten spelen. Zie het als de verandering van de beschrijving van het gebied. In plaats van een rijk bloemenveld staat alles er een beetje treurig bij. Verder hoef je er niks mee te doen. Je hoeft niet te proberen het op te lossen, je hoeft je paard niet ziek te laten worden. Sterker nog, als jij vind als het die dag toevallig wat kouder is, dan doe je dat toch lekker? Dan moet degene die in jouw topic komt daar maar rekening mee houden.

Overigens, is het misschien een idee om dan in de gebieden die door de hittegolf worden getroffen een sticky topic te maken met daarin de uiterlijke veranderingen van het gebied?

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: