Magnifico schreef:Icari schreef:Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort (hiervoor kan een subboard worden aangemaakt) dat giftige stoffen lekt. Hierdoor sterven bijvoorbeeld de bloemen af in het bloemenveld (sublijn 1), gaat er een virus door DH (sublijn 2) gekenmerkt door slapeloosheid. Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar ik niet op kan komen. Wat vooral belangrijk is (vind ik) is dat de kuddes erop inspelen. De Denali strijd voor vrede, dus zullen ze (denk ik) ook ingrijpen bij een ramp. Gewonden verzorgen, oplossingen zoeken. De slechte kuddes kunnen de gebeurtenissen gebruiken in hun voordeel. Als bijvoorbeeld Magnifico ziek wordt door het virus kunnen ze de gelegenheid grijpen om de kudde aan te vallen. Ik noem maar wat.
Ik vind dit wel heel gaaf bedacht. Echter het deel om een nieuw gebied aan te maken. (Wat Boudicca zegt) vind ik alleen wat minder. Maar verder vind ik dit wel écht heel gaaf! C:
Ik moet zeggen dat ook ik dit een leuk idee vind. Gebieden aanmaken voor een verhaallijn vind ik echter onnodig. Het idee klinkt zeker leuk, maar Nar heeft ook een punt.