Nou, hij leek niet meer echt blij. Wat Ventus zijn humeur weer helemaal om had gekeerd. "Ik ben redelijk nieuw. Ben gister in de Drakenbergen aangekomen. Ik ben op weg naar de warmere gebieden." zei Stapper. Ventus knikte gewoon als antwoord. Nu had hij er ook geen zin. Zo was het ongezellig, hij snoof zacht. Wat had hij ineens? Ventus zijn hoofd ging omlaag. Niet helemaal, gewoon iets lager dan normaal. "Je zult mij dan ook nog vaak tegen komen in je zwerf tochten. Ik blijf nooit vaak op een plek." zei hij nog. Interessant hoor. Hij vroeg enkel of je nieuw was. Ik moet geen vervelend verhaal hoor. Ventus schudde zijn hoofd zacht. Rustig Ventus, niet overdrijven. Hij zuchtte diep en zijn hoofd ging omhoog. Maar hij keek de hengst niet aan, zijn blik was recht naast hem. Aragorn wou wel meer over Ventus weten precies, want hij vroeg aan Ventus "Zit je in een kudde?" Ventus schudde zijn hoofd. “Nee. Ik zit bijna altijd op mijn eentje. Jij?” vroeg hij om toch maar beleefder over te komen. Hij voegde er nog aan toe; “Je bent nieuw dus dat is misschien een goed idee. Ben je goed, neutraal of slecht” Het laatste hoogstwaarschijnlijk niet. Ventus was eigenlijk niets. Hij was aardig en onbeleefd. Maar soms ook onaardig en beleefd? Hij was eigenlijk een vreemd iets. Dit hadden waarschijnlijk veel paarden niet. Ventus was zoals altijd weer apart. Zoals hij altijd was. Vreemd en apart. Achja, Ventus zuchtte. Hij keek even weer naar de hengst, die nog steeds geen antwoord had gegeven, maar keek al snel weer weg. Anders werd hij slecht gehumeurd. Zoals net, en nu eigenlijk ook nog… Een beetje. Hij sloot zijn ogen, wat had hij een zin om weg te gaan… Naar de heuvels ofzo. Lekker rond galopperen, heerlijk.
Toen Ventus zijn open weer open deed leek alles fel, al die sneeuw. Het deed pijn.. Hij had maar even zijn ogen dicht gedaan. Maar het leek eeuwen.. Hij keek weer na de hengst die nu wel had geantwoord. Als het niet in zijn gedachten was… Ventus was en bleef nog wat dromerig. Maar dat zag je niet direct
Bam. Sawry als je het niet goed vindd ;d Ventus is wat pissig, dus drm dat einde xd