Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mission Brazil

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mission Brazil Empty Mission Brazil do 8 nov - 2:41

Navayo

Navayo
VIP

Mission Brazil Marengoviiibylyrawhited


Hallo peepz.
Euhm jullie weten het misschien nog niet, maar, mijn ouders en ik willen heel graag een campolina merrie gaan importeren vanuit Brazilië. Vandaar de titel Mission Brazil.

Begin van dit verhaal:
Ik was opzoek naar een perfect plaatje voor mijn character Navayo. Toen kwam ik uit bij Marengo. Een prachtige Campolina hengst. Ik ben toen meer gaan opzoeken over dit ras. Ik kwam er achter dat er eigenlijk helemaal geen Campolina's in europa waren. Dus besloot ik een mail te sturen naar het meisje die de foto's van Marengo op deviantart had gezet. En zei vertelde mij dat haar neef een van de betere fokkers is van Brazilië en het meeste fokt met Marengo (wat dus de kans voor mij groter maakt om een paardje te bemachtigen van dit prachtige dier).

donderdag 8 november:
Heb vandaag een mailtje gestuurd met een paar praktische vragen, zoals de gemiddelde prijs van een merrieveulen (vrezen dat het niet bepaald goedkoop is door het kleine aantal van deze paarden) en of het vervoer en het transport per vliegtuig in Brazilië goed gaanbaar is voor met een paard. Nu hoop ik op een mailtje terug van haar.


Hopelijk volgen jullie dit verhaal met evenveel spanning als ik doe en hopelijk volgen er een heleboel foto's vanuit brazilië en het liefst van alles komt er een merrie mee naar België als eerste van heel Europa.
-Wordt vervolgt-

2Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 8 nov - 8:04

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Wow, klinkt allemaal heftig!! Als dit allemaal doorgaat maak dan foto's of video's zodat we het allemaal kunnen volgen! Very Happy

Ik volg dit zeker mee Very Happy

3Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 4:42

Navayo

Navayo
VIP

Donderdag 6 december:
Heb vandaag een mailtje gekregen van het meisje dat mij info geeft. Ergens volgende maand gaat ze naar haar nonkel, die da campolina's fokt, en dan kan ze mij eindelijk meer info door sturen over het vervoer van daar Very Happy

4Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 7:45

Sirene

Sirene

Dat is echt heel gaaf, veel succes!

5Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 7:59

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Good luck!! Still following ya story!!

6Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 8:39

Navayo

Navayo
VIP

thnx Very Happy
Hoop dat ik zo snel mogelijk nieuws krijg en we een merrieveulentje kunnen reserveren met dezelfde kleur als Marengo (Nafje :p) Dat zou echt awesome zijn

7Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 8:47

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

En je wil graag fokken met dit ras?

8Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 9:15

Navayo

Navayo
VIP

Heel graag, het zijn paarden met een geweldig gevoel voor dressuur en ze hebben een beetje de bouw van een tuigpaard maar dan leukere gangen :p
En we zouden een primeur zijn in Europa door dit ras te fokken

9Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 9:17

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Het is zeker gaaf om te volgen! Dus blijf updates posten, ben erg geïnteresseerd in 'Mission Brazil'

10Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 9:26

Navayo

Navayo
VIP

Dankjewel, ben ook erg blij dat jullie het zo leuk vinden om te volgen Very Happy

11Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 9:33

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

interessant, hebben ze ook verschillende vacht kleuren? En speciale tekenen of zo waarvan je meteen zit van nou dat is een typische campolina?

12Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil do 6 dec - 9:56

Navayo

Navayo
VIP

Ze hebben eigenlijk een hoofd zo lelijk als de nacht (aa)
verder zijn ze niet erg groot (wel een van de grotere Braziliaanse rassen) en relatief onbekend.
Ze hebben een zalige bouw en kunnen zowat elke vachtkleur krijgen.
Ik vind ze trouwens een ontzettend grappige draf hebben

13Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil vr 7 dec - 7:24

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Ik vind ze best wel knap. En idd, grappige draf. Volgens mij zit zo'n paard wel comfortabel!! Very Happy

Ik ben echt zeer nieuwsgierig!!

14Mission Brazil Empty Re: Mission Brazil vr 7 dec - 7:49

Nar

Nar
Moderator

Je zou ze maar moeten leren verruimen zeg clown





Kidding.

Awesome pony's om te zien! 'k Snap dat je er eentje wilt!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum