Jaaaa! Ik wil ook een paard! Ik wil een paard. NU! Ik wil gewoon Sunset uit de pc plukken, dan heb ik wel een schat van een beest xd.
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+40
Nascha
Ghost
Silas
Avalyn
Kharrea
sluipwegwijzer
Mischa
Faye
Rain
Fawn
Remember
Veriënda
Kai
Pearl
Ninjo
Falcon
Amiya
Cheyenne
Memoria
Juno
Xeiró
Avalon
Ventus
Nevaeh
Ravena
Nar
Kay
Magnifico
Feist
Courage
Aaliyah
Dwyn
Sunset
Navayo
Yamato
Tough
Tuxedo
Yia
Chaitanya
Painted Black
44 plaatsers
227 Re: 't teut topic wo 21 aug - 23:54
Navayo
VIP
Sunset zou volgens mij de meest geweldige pown zijn in rl
Naf zou een monster zijn xd
Naf zou een monster zijn xd
228 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:07
Tuxedo
Magni zou een dikke chagrijn zijn met zo haar gebruiksaanwijzing. En dan zo nu en dan lief haha.
229 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:33
Nar
Moderator
...
Ik wil niet eens weten hoe het is om op Nar te rijden
Sunset lijkt me een hele leuke pony, Magnifico en Naaf ook wel. Aaliyah of zoiets dergelijks lijkt me ook een ramp :'D
---
Na even doelloos schetsen:
Hoe zou Nar eruit zien als mens?
Well, als een indiaan met een schedel op d'r kop. :Y)
Sunset lijkt me een hele leuke pony, Magnifico en Naaf ook wel. Aaliyah of zoiets dergelijks lijkt me ook een ramp :'D
---
Na even doelloos schetsen:
Hoe zou Nar eruit zien als mens?
Well, als een indiaan met een schedel op d'r kop. :Y)
230 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:37
Sunset
VIP
Whaha, als jullie maar allemaal met je poten van d'r af blijven! Mijn pownie, IK heb haar bedacht xd. Als jullie lief zijn mogen jullie wel met r knuffelen en op r rijden xd.
@Boud; wauw...
@Boud; wauw...
231 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:41
Navayo
VIP
Ik kom sunset knuffelen
volgens mij zou naf zijn zoals zijn echte paardje marengo is tegenover mensen. Een mean guy die zich niet laat rijden en enkel mooi staat te wezen maar hijs wel lief tegen paardjes
volgens mij zou naf zijn zoals zijn echte paardje marengo is tegenover mensen. Een mean guy die zich niet laat rijden en enkel mooi staat te wezen maar hijs wel lief tegen paardjes
232 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:42
Nar
Moderator
Sunset is een schat van een dier. Naaf is ook een schat, maar met streken. Dus ja, beide dieren zou ik wel willen hebben.
Als je ook iemand kunt vinden voor Nar: Respect :'D
@ Sunset:
THANKS! =D
@ Sunset:
THANKS! =D
233 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:51
Navayo
VIP
Nar lijkt mij juist een geweldige uitdaging, ergens lijkt ze een beetje op mijn vriend zijn paardje.
Sowieso zou ik naf nemen omdat ik eigenlijk al een tijdje aan het denken ben om wat meer opzoekwerk te doen om een veulen van het paard achter naf te kopen (jep dat speelt nog steeds in mijn hoofd om met campolina's te gaan fokken)
Sowieso zou ik naf nemen omdat ik eigenlijk al een tijdje aan het denken ben om wat meer opzoekwerk te doen om een veulen van het paard achter naf te kopen (jep dat speelt nog steeds in mijn hoofd om met campolina's te gaan fokken)
234 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:54
Nar
Moderator
Dat ras waarvan je ooit een topic gemaakt had?
ALS JE DAAR ECHT MEE GAAT FOKKEN: I WANNA KNOW! Die waren zó sexy!
ALS JE DAAR ECHT MEE GAAT FOKKEN: I WANNA KNOW! Die waren zó sexy!
235 Re: 't teut topic do 22 aug - 0:55
Sunset
VIP
Sunset kríjg je niet! Sunset is van mij! mwuhaha. Nee hoor grapje.
Misschien krijg ik ooit nog wel een paardje wat heel erg op Sunset lijkt xd. Zou wel leuk zijn.
Misschien krijg ik ooit nog wel een paardje wat heel erg op Sunset lijkt xd. Zou wel leuk zijn.
236 Re: 't teut topic do 22 aug - 1:02
Navayo
VIP
ijslanders zijn geweldige paardjes, al vind ik ze persoonlijk qua uiterlijk mooier als ze gekruist zijn met een arabier, al gaat hun geweldige karakter dan wel een beetje verloren.
@boud; jep indeed dat ras Alleen krijg ik niet echt contact meer met dat meisje... dus ga ik eerst mijn studies afmaken, een hoeve kopen, sparen, een reis naar brazilië maken en ter plekke gewoon vanalles bevragen, ongeveer weet ik de plek wel waar ze ermee fokken en denk dat de directe benadering veel meer informatie geeft dan via mail en stuff, dus wie weet loopt er achter een paar jaar een echte naf look a like in mijn weide
@boud; jep indeed dat ras Alleen krijg ik niet echt contact meer met dat meisje... dus ga ik eerst mijn studies afmaken, een hoeve kopen, sparen, een reis naar brazilië maken en ter plekke gewoon vanalles bevragen, ongeveer weet ik de plek wel waar ze ermee fokken en denk dat de directe benadering veel meer informatie geeft dan via mail en stuff, dus wie weet loopt er achter een paar jaar een echte naf look a like in mijn weide
238 Re: 't teut topic do 22 aug - 1:04
Aaliyah
Moderator
Nar schreef:...
TROLOLOLOLOL
Agreed, maar Nar zou ik ook niet willen proberen te rijden :'D
Sunset schreef:Waar ben je geweest? Dolfinarium?
YEP!
241 Re: 't teut topic do 22 aug - 1:25
Sunset
VIP
Jaa die ja! Is die echt zo gaaf? Hij staat op youtube xd. Ik ga m morgen wel kijken Dan ben ik alleen thuis xd.
242 Re: 't teut topic do 22 aug - 1:32
Navayo
VIP
Ik zou hem ook wel heel erg graag eens willen zien en nog veel liever een veulen van hem willen kopen. Campolina's zijn misschien niet de meest mooie paarden maar hun bouw staat mij enorm aan. ze hebben meestal echte speknekken en zijn mooi gespierd en volgens mij stukken goedkoper als een andalusiër
243 Re: 't teut topic do 22 aug - 3:20
Aaliyah
Moderator
Sunset schreef:Jaa die ja! Is die echt zo gaaf? Hij staat op youtube xd. Ik ga m morgen wel kijken Dan ben ik alleen thuis xd.
Ja! Dat soort toneelstuk tussendoor was minder interessant, maar die dolfijnen waren amazing!
244 Re: 't teut topic do 22 aug - 3:26
Yamato
Argh, waa
Rom moet ik net morgen weg voor het hele weekend? Ik wil met mijn verzorgpoown kunnen werken. Ze heeft een tijdje stilgestaan ivm een veulen dat zich innesteld, maar nu is ze gewoon ronduit lastig aan het coen. Dus ik mag eindelijk wt grondwerk met haar doen en dat zou onze band ook hele erg kunnen verbeteren. Ze heeft respect voor me, maar tot op een bepaalde mate, ze luistert naar me enzo, maar met het longeren kijkt ze steeds weg en wilt ze zich wegtrekken.
Het is nu alleen zo dat we elke dag konden komen dit weekend, en in die tijd gaat wss een ander meis elke dagkomen en in haar eentje met haar werken. Ik haat mijn jaloezie..
Rom moet ik net morgen weg voor het hele weekend? Ik wil met mijn verzorgpoown kunnen werken. Ze heeft een tijdje stilgestaan ivm een veulen dat zich innesteld, maar nu is ze gewoon ronduit lastig aan het coen. Dus ik mag eindelijk wt grondwerk met haar doen en dat zou onze band ook hele erg kunnen verbeteren. Ze heeft respect voor me, maar tot op een bepaalde mate, ze luistert naar me enzo, maar met het longeren kijkt ze steeds weg en wilt ze zich wegtrekken.
Het is nu alleen zo dat we elke dag konden komen dit weekend, en in die tijd gaat wss een ander meis elke dagkomen en in haar eentje met haar werken. Ik haat mijn jaloezie..
245 Re: 't teut topic do 22 aug - 19:48
Sunset
VIP
Aw, das jammer. Kan je niet vragen of je thuis mag blijven?
246 Re: 't teut topic do 22 aug - 21:47
Navayo
VIP
En mijn dame zit op de trailer, achter 2 uurtjes is ze hier
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: