Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

't teut topic

+40
Nascha
Ghost
Silas
Avalyn
Kharrea
sluipwegwijzer
Mischa
Faye
Rain
Fawn
Remember
Veriënda
Kai
Pearl
Ninjo
Falcon
Amiya
Cheyenne
Memoria
Juno
Xeiró
Avalon
Ventus
Nevaeh
Ravena
Nar
Kay
Magnifico
Feist
Courage
Aaliyah
Dwyn
Sunset
Navayo
Yamato
Tough
Tuxedo
Yia
Chaitanya
Painted Black
44 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 40]

351't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 7:52

Courage

Courage

Awwhh! Jij bent ook weer een van de weinige personen die daar lol in zouden hebben xD Je bent gewoon stiekem een spychopaat Razz

352't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 8:07

Navayo

Navayo
VIP

Stiekem is dat ook gewoon grappig, zeker als je zelf goed genoeg kan rijden Very Happy

353't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 8:34

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Courage schreef:Awwhh! Jij bent ook weer een van de weinige personen die daar lol in zouden hebben xD Je bent gewoon stiekem een spychopaat Razz
Waarschijnlijk wel ja :'D

@Nafffie: Inderdaad! U are right (:

354't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 9:06

Tough

Tough

ik rij echt áltijd buiten, omdat de binnenbak gewoon te klein is eigenlijk voor twee lessen, dat ik echt een ramp in de winter ;C
en bij ons word ook altijd vlak voor mijn les gesproeid, rare paarden hebben jullie hahaha xD

355't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 9:16

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

IKR?!
Wat een jankers, en daarna liepen de paarden wel gewoon, maar néé, moeten allemaal watjes zijn :'D

356't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 9:39

Navayo

Navayo
VIP

Met mijn paard rij ik daarna toch ook liever binnen (aa) Maar die heeft dan de tikken om te blijven gaan rennen alsof bigfoot achter em aan loopt om em op te eten xd

Met een ander paard zou ik gewoon verder rijden

357't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 18:42

Kay

Kay

Wij rijden ook meestal binnen, maar ook wel vaak in de buitenbak. Maar als het zo stikt van de dazen rijden we ook binnen.

358't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 19:42

Sunset

Sunset
VIP

Goedemorgen mensjes! Ik mocht gister op Contador, een nieuw paard, heel lief beest, makkelijk aan de teugel en zo. Maar toen ging ik ruilen en zonder zadel op Sultana, wat ik dus wilde. Yippie!!!
Ik ga dus echt iedere les zonder zadel. Altijd. Echt heel leuk xd.

359't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 19:53

Yamato

Yamato

Gisteren superslecht nieuws gekregen. Ik mag zes weken lang niks met paarden doen, niet eens lekker poetsen enzo. Ik ga een kaakoperatie tegenmoet en dan is het gewoon te gevaarlijk om met paarden om te gaan totdat hetvhelemaal goed geheeld is. Sad 
Ik denk niet dt ik het uithou om zes weken toe te kijken hoe andere mensen mijn lieverdjes rijden en gewoon maar wat rondjes hobbelen, of ze poetsen en de singelplaats zoals altijd vergeten. Er is een meisje die namelijk vlug vlug poetst, helemaal niet erg, maar elke keer als ik over de singelplek voel zit er nog zand. En ik had me net voorgenomen om goed te beginnen met Sofia, ze heeft gewoon veel te veel energie, dus ik wou lekker veel figuren rijden en veel draven zodat ze goed aan het werk gaat. Terwijl dat andere meisje daar liefst gewoon rondjes blijft rijden en probeert te galopperen. Nja, dat rijden ging er al niet inzitten met mijn kaak. Maar ik had op zijn minst gehoopt dat ik vrijheidsdressuur met Foxfire kon gaan doen. Sad

360't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic di 27 aug - 22:34

Cheyenne

Cheyenne

Courage schreef:Awwhh! Jij bent ook weer een van de weinige personen die daar lol in zouden hebben xD Je bent gewoon stiekem een spychopaat Razz
Nog zo'n mensje hiero! >D Echt geinig, vooral omdat mijn stiefnicht zo'n bangeschijter is! Dan zit je daar zelf te lachen en dan zit zij daar zo te beven van angst ook al heeft ze een eigen pony die totaal niks doet^^" En mijn pony schrikt al van het minste... Sad 

http://happy-horses.freeforums.net/

361't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 2:50

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Oké dus ik zat op een junior college dus heb je alleen de eerste twee jaar op die school en dan ga je naar een andere vestiging, dus al mijn vriendinnen en zo gaan naar Havo of vwo en dat is dus naar het lyceum en ik doe mavo+ en moest naar een andere vestiging dan zij en nu zit ik in een klas met 24 kinderen waarvan 21 jongens en ikweetnietwatikdaarvanmoetdenken lol.

362't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 3:39

Tough

Tough

hahaha, ik ben ook best wel een bangeschijter op het paard lollol, maar steeds minder ;D

Vroeger was ik het echt heel erg ;C

363't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 4:22

Magnifico

Magnifico
Administrator

Aww, poepies toch haha. (':

Ik ben nooit bang geweest op de pony. Vooral vroeger niet, niets was te hoog en niets was te snel. Nu word ik wel iets voorzichtiger. (:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

364't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 4:51

Tough

Tough

haha maar ik ben best wel zo'n doemdenker persoontje en dat is echt fk irritant ;C

Maar ik merk zelf wel dat ik minder bang word op het paard, ben en blijf wel voorzichtig, maar gwn als een paard een keertje opstandig doet zou ik vroeger echt super bang worden ahhahaha

365't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:12

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Magnifico schreef:Aww, poepies toch haha. (':

Ik ben nooit bang geweest op de pony. Vooral vroeger niet, niets was te hoog en niets was te snel. Nu word ik wel iets voorzichtiger. (:
So am I (:

Haha, maar ik had gisteren wel zo'n bangeschijter momentje. Die pony was fk chagrijnig tijdens het poetsen, en ik moest zo hoevenkrabben, ging dat beest naar me trappen 't teut topic - Pagina 15 11631 dus na de eerste hoef dacht ik van, oke, fáck. nog drie te gaan.
OHJA! en dat beest probeerde me zo in m'n achterste en in mn rug te bijten tijdens het hoevenkrabben! ik helemaal spacen van NIET BIJTEN :OOOOOOO

366't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:22

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ja, er is een paard op de manege die gewoon echt bijt en schopt als je hem probeert z'n hoofdstel om te doen ofzo.
En dat is het enige paard dat ik vast zet in de stal. De rest laat ik gewoon lekker los.

--soms liep Twister wel een random uit zijn box haha. (': Maar dan durfde hij toch niet voorbij een ander paard omdat die hem wel eens bijt in het weiland en als hij er langs moest lopen naar de bak en de andere kant is doodlopend. Dus dan staat hij daar zo een beetje dom van: En nu? En dan kan ik hem zo pakken zonder touw en dan loopt hij weer braaf z'n stal in, gewoon eventjes bij zijn manen pakken. (':

http://www.dreamhorses.actieforum.com

367't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:45

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Haha grappig!

áltijd fijn om dit te zien: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/pony-s/m709465619-shetland-pony-s-2-en-1-jaar-oud.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr
No better way to spoil a day.
Tien seconden geleden is ze verkocht.

368't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:54

Tough

Tough

Omg no way ;C

Da's echt Bruintje zeg!

369't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:55

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Thanks. En ze zijn dus blijkbaar nu gewoon dáár, dus even langsglippen om bye te zeggen zit er ook niet meer in.

370't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 5:56

Tough

Tough

Wow gaan ze haar nu al meenemen? 

Jezus hé, da's echt super rot voor je! Awh <3

371't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 6:33

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ja ze is al weg Sad
Dankje. <3

En ze was dus drachtig, dus ik kan d'r veulentje niet meer zien.
Like, FML

372't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 6:37

Yamato

Yamato

Omg nu ga ik hem nog meer missen. Ik zat op Fox vandaag en een ander meisje vroeg of we galop mochten doen. Dus Will na een tijdje ons om de beurt laten galopperen. Ik dacht dat hij me over ging slaan. Want Foxfire is nog jong en had nog nooit onder het zadel galop gedaan. Nou, ik mocht dus wel galopperen en WOW wat was dat hemels. Lief  En we hadden een indiananenpaard gemaakt van hem, meg krijt en water. Knapperd dat het was.

373't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic wo 28 aug - 22:04

Navayo

Navayo
VIP

Zo hé, ff heerlijk nieuws gekregen, Mag misschien een friese hengst gaan rijden.
Lijkt mij wel super interessant

374't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic do 29 aug - 3:13

Sunset

Sunset
VIP

Oeehw, dat is zeker interessant! Bam net een lange post gemaakt. Maar niet hier xd.

375't teut topic - Pagina 15 Empty Re: 't teut topic do 29 aug - 6:58

Tough

Tough

Haha waar?
Op CH?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» 't teut topic