@Yamato; krijg je een veulentje?
Ik heb btw gepost bij sunset, niet echt een geweldige post maar paardjes lopen wat moeilijk ;o
Ik heb btw gepost bij sunset, niet echt een geweldige post maar paardjes lopen wat moeilijk ;o
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Yamato schreef:Even een vraagje, wat vinden jullie van de naam 'Dirano' voor een hengstenveulen? Of heeft iemand misschien nog ideetjes voor zowel merrie als hengst?
Ik had zelf aan Mississippi gedacht voor een merrie, met als roepnaam Miss of Missy.
Namen brainstormen voor het veulen dat er hopelijkl begin volgende zomer zal zijn!
Maar Draco Ook ;oSunset schreef:@Ventus; ik mag je wel xd. Ik mag Draco niet. Snap je het verschil? Jij bent lief
Echt waar, moet je doen. Hijs geweldig (:Navayo schreef:Ik wil de tweede ook nog gaan kijken van percey
Zo gepost bij Sunset, had wat inspiratie. Naf laat zijn manier zien van ongerust zijn over haar (aa)
grr straks wil ik nog naar de cinema:shock: Naja school gaat voor 2de middelbaar jeej:roll: naja word wat drukker maar computer gaat voor xdVentus schreef:Echt waar, moet je doen. Hijs geweldig (:Navayo schreef:Ik wil de tweede ook nog gaan kijken van percey
Zo gepost bij Sunset, had wat inspiratie. Naf laat zijn manier zien van ongerust zijn over haar (aa)
HELD.Ninjo schreef:grr straks wil ik nog naar de cinema:shock: Naja school gaat voor 2de middelbaar jeej:roll: naja word wat drukker maar computer gaat voor xdVentus schreef:Echt waar, moet je doen. Hijs geweldig (:Navayo schreef:Ik wil de tweede ook nog gaan kijken van percey
Als ik dat laat zien word com afgepakt xdVentus schreef:HELD.Ninjo schreef:grr straks wil ik nog naar de cinema:shock: Naja school gaat voor 2de middelbaar jeej:roll: naja word wat drukker maar computer gaat voor xdVentus schreef:Echt waar, moet je doen. Hijs geweldig (:Navayo schreef:Ik wil de tweede ook nog gaan kijken van percey
Ik ga dit laten lezen aan mijn ouders en dan weten ze dat computer voor gaat. (:
Ugh. niet praten over school. ik moet al kotsen als ik eraan denk xd.
teehee, ik ook tweede middelbaar. (:
teehee. :3Ninjo schreef:Als ik dat laat zien word com afgepakt xdVentus schreef:HELD.Ninjo schreef:grr straks wil ik nog naar de cinema:shock: Naja school gaat voor 2de middelbaar jeej:roll: naja word wat drukker maar computer gaat voor xdVentus schreef:Echt waar, moet je doen. Hijs geweldig (:Navayo schreef:Ik wil de tweede ook nog gaan kijken van percey
Ik ga dit laten lezen aan mijn ouders en dan weten ze dat computer voor gaat. (:
Ugh. niet praten over school. ik moet al kotsen als ik eraan denk xd.
teehee, ik ook tweede middelbaar. (:
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: