De palomino hengst met de bliksemschichten als aftekeningen op zijn gouden vacht, stapte beheerst het nieuwe, onbekende gebied binnen. Zijn oren waren naar voren gedraaid, nieuwsgierig geluiden oppikkend die zijn omgeving rijk was. Het voelde vreemd om niet thuis te zijn, om de warmte van zijn moeder niet te kunnen proeven en betasten. Hij was dan wel fysiek gezien volwassen, maar vanbinnen zou hij altijd mama’s kleine jongen blijven. Toran hief zijn hoofd, zich half omdraaiend om terug te kijken op zijn verleden. De jonge hengst zou het land van de Blauwe Maan voorlopig de rug toekeren totdat hij er honderd procent zeker van was dat die verdomde schimmen opgelost waren, als sneeuw voor de zon bij wijze van spreken. Zijn hoeven tikten hol op het bruine gesteente van de Drakenberg, overigens stond nergens een bordje waarop de naam van dit gebergte stond vermeldt, hij vermoedde het gewoon. Hier en daar had hij een paar namen opgevangen van verscheidene gebieden in Dream Horses, ook al zo’n vreemde naam voor een land, maar ach, hij maakte zich daar geen zorgen over. Zo lang er genoeg voedsel en water te vinden was hier en geen angstaanjagende moordmachines was de hengst al meer dan tevreden.
Zijn oren vlogen naar het gebied achter hem, toen een geluid (afkomstig van een paard) zijn gehoorgang bereikte. Toran remde zijn spieren af tot stilstand en bleef aandachtig staan luisteren naar het onbekende schepsel dat zijn kant opkwam. Er waren hier dus toch nog levende wezens naast hem en enkele vogels en andere prooidieren.
OOC. Open voor iedereen die wil. Dit is een kort postje, ik kan langer posten, maar ik wil dit graag een ‘speed’-topic houden om mijn inspi weer een opkikker te geven ^^
Zijn oren vlogen naar het gebied achter hem, toen een geluid (afkomstig van een paard) zijn gehoorgang bereikte. Toran remde zijn spieren af tot stilstand en bleef aandachtig staan luisteren naar het onbekende schepsel dat zijn kant opkwam. Er waren hier dus toch nog levende wezens naast hem en enkele vogels en andere prooidieren.
OOC. Open voor iedereen die wil. Dit is een kort postje, ik kan langer posten, maar ik wil dit graag een ‘speed’-topic houden om mijn inspi weer een opkikker te geven ^^