Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mystic Light

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mystic Light Empty Mystic Light di 28 sep - 5:37

Mystic Light

Mystic Light

(weet niet of ik zoiets al eerder heb gemaakt maar heb nu andere info Wink )
Mystic Light White-horse
Ik ben Mystic Light. Ik ben een sneeuwwitte Lippizaner, met lange witte manen. Ik ben geboren in een neutrale kudde, waar mijn ouders bèta's waren. Maar in die tijd in die gebieden was het haast verboden om neutraal te zijn. De goede kudde probeerde ons over te halen naar hun kudde toe te gaan, maar we bleven toch neutraal. Uiteindelijk werd de slechte kudde het zat, en ze begonnen de kudde uit te moorden. Toen had je twee keuzes. Dood of slecht, maar al onze kuddeleden kozen voor dood. Nooit zouden ze ooit slecht worden. Samen met mijn zussen Azura en Ghost Light waren we in een klein hoekje gedreven. We moesten toekijken hoe onze vader vocht met Revenge, de alfa van de slechte kudde. Ik en Ghost Light werden gered door mijn moeder, die ons redde. Maar toen verdween Ghost Light, en op een dag liepen we in de ijsbergen. Mijn moeder had een pad voor ons gemaakt, mijn vriend, vriendin en ik. Maar toen mijn moeder eroverheen wilde lopen, kraakte het ijs. Een snelle vaarwel-blik kon ik nog zien, toen de witte merrie in volle vaart naar beneden stortte, met een klap in het ravijn. Snel kwamen we beneden, bezorgd keek ik mijn moeder aan. Maar niks was van haar over. Alleen een koud lijk, dat niet meer ademde. Ik zuchtte verdrietig, we moesten verder. Mijn benen waren moe toen ik de zee in stapte in Dreamhorses. Ik was toen nog maar een jaarling. Ik ontmoette Survival, en die kwam voor mij op. En zo bleef ik voortbestaan, totdat ik 3 jaar oud was. Toen zat ik bij een goede kudde- The Eagles. Toen brak er een oorlog uit. In de strijd tussen het goede en het kwade, ben ik mezelf verloren, en heb ik per ongeluk Felicia vermoord. Mars is daar nog steeds kwaad om, aangezien Felicia zijn zus was. Ik vluchtte snel weg, ik was toen nog maar 3 jaar oud. Mijn hart was gevuld van paniek en verdriet. Ik vluchtte 2 jaar lang, totdat ik aan de rand van een waterval stond, waar ik Black Magic en Claire tegenkwam. Ze stopten mij, en ik ging naar de bloemenvelden toe. Daar ontmoette ik mijn zus. Azura. Daar was ik gestopt met vluchten, en ben ik overnieuw begonnen met mijn leven. Ik werd hengstig, en ontmoette Naruto, die nu mijn partner is. Niet veel later kregen we een prachtig bruin veulen, Lanina. Maar toen kwam Mars nog met zijn partner. Zijn partner Kaira kreeg ook een veulen, Sangre. Daarom zijn wij extra op onze hoede, voor problemen met Mars.

En dat was het treurige, maar ook weer blije verhaal van Mystic Light

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum