Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Late voorstelling.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Late voorstelling. Empty Late voorstelling. vr 11 maa - 22:29

Hidalgo

Hidalgo

Ow ik dacht dat ik me al had voorgesteld maar blijkbaar is dat niet. Ik zit al ongeveer 1 jaar hier op DH dus das échte chande van mij XD

Maja dan zal ik er maar eens aan beginnen Rolling Eyes
Ik ben Nathalie maar mijn vriendinnen noemen mij meestal Nathje. Ik ben 15, en in 3 augustus word ik er 16 XD Ik woon in belgië ergens in vlaams brabant en om de 2 weken als ik naar papa ga woon ik in Limburg. Dat komt ervan als je ouders gescheiden zijn Razz Maar het goede van de scheiding is dat mama een 'irritante' maar héééééééél soms ook een toffe stiefvader heeft gevonden die paarden wél zag zitten. (Nou ik heb al heel mijn leven paarden, maar mijn vader ging er bijna nooit naartoe. Ik en mijn mama verzorgde deze.) En door mijn Stiefvader:Danny: is mijn droom uitgekomen Yay Wij hebben een klein bedrijf (Vzw) met paarden. We geven (Western recreatief )les aan onbedeelde en mindervaliden kinderen. Maar ook aan gewone mensen. We doen ook korte trektochten van 3 uur (Je kan de lengte van je rit bepalen.) voor weinig geld(Vind ik zelf.)

Maar kom weer naar 'mijzelf voorstellen.' tussen die +-14 paarden/pony's van ons heb ik 3 échte eigen paard/pony's. Ik heb 1 paard deze heet Valko. En hij was vroeger verwaarloost geweest. Hij stond zo mager dat hij maar 1 rondje kon galopperen in de piste. Maar de mensen lieten heù harder werken dan hij aankon. Ik was direct verliefd op hem, mager of niet: Ik zou dat paard hebben !!! Nu is valko terug mooi 'dik' geworden en heel hard gegroeit. Hij is groter dan we zelf inschatten. (Je moet weten dat toen ik valko kreeg en er binnen een week op begon te 'rijden' dat ik er zo op kon springen. En nu moet ik echt een aanloop nemen om op hem te springen.) Maar Swat weg doen :NOOIT. Hij is super braaf, en ik ben trots op hem. (Kan hier uren over vertellen.) Daar naast heb ik nog 2 schetland pony's (hengstjes mét stamboek) die ook verwaarloost waren, maar nu kan 1 van de 2 al een paar kunstjes terwijl hij nog geen 2 jaar is (Gibbs).(Mcgee)bijft Schichtig van mensen, en dat kan ik hem niet kwalijk nemen. Hij is al heel wat verandert de laatste tijd.
(Fotoos volgen later.) Het is niet dat ik onze ander 11 paarden/Pony's/veulens laat vallen hoor. Maar ik doe hier eerlijk gezegt veel minder dan mijn andere 3 schatjes. Die 11 paarden verdienen ook liefde, I knoww...Maar dat onbreekt niet hoor...Mijn mama is er ook nog en danny ook...En nog veel andere mensen komen ze regelmatig knuffelen. Maar ik zal nooit 1 van hun willen weg doen. Ookal heb ik er bijna geen band mee, ergens voel ik mij thuis in die kudde...En dat komt door Spirrit...Valko, Sagaya, Xeno Enzo...Ik hou echt van ze. Wacht al de namen:

*Xeno.
*Valko.
*Sagaya.
*Spirrit.
*Blade (Veulen).
*Storm (Veulen).
*Starr.
*Stanick.
*Ricky.
*Gibbs.
*Mcgee.
*Billy.
*Ghost.
*Eclipse.


Voor de rest heb ik nog 2 honden (Zora: Jackrussel x York. Jogie: Duitse herder/) (Later misschien 4 honden), 7 gerbils, 1 kat (Tijgerkatje (straatkat) Cookie) en 4 kippen... Ik denk dat ik ze nu allemaal gehad heb blijheid

Ik heb geen broers of zussen. Yay Ik rij paard (Western Recreatief en zonder bit.Yay) Ik doe samen met Kalli dierenzorg. En ik denk dat ik alles heb gehad. Als jullie vragen hebben dan vraag je ze maar...én fotoo's van mijn dieren komen later in het off topic terecht.

xx Nathalie: Trust,Hidalgo,Xena, Libra, Yena, Diablo en Zimbro en al die andere paardjes



Laatst aangepast door Hidalgo op vr 11 maa - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt

2Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 22:35

Zephyr

Zephyr

Ah Wat tof dat je droom is uitgekomen!! Het ziet er mij een fijne plek uit!! Western? Dat hebben we hier niet veel he? Nou ik wens je nog veel DH plezier. Enne ook nog veel paarden plezier.

Ben ok from Belgium <3 Landgenoten ^^

3Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 22:40

Hidalgo

Hidalgo

Jeuuj !!! Waar woon je? Als het niet te ver is en je hebt paarden kunnen we samen ergens eens afspreken voor een ritje te paard XD

Neen er zijn inderdaad weinig mensen die Western rijden. Je hebt naast ons (Horsebackriding) Ook nog: Outbackriding en Gipsy horses. (Eigenlijk zijn het ook vrienden van ons.) En ik weet er nog een paar, maar die zelf ken ik niet persoonlijk...

4Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:11

Deina

Deina
VIP

Welkom Nathalieee!
Mijn vriendin in real yeah yeah yeaaahh

IELLL GIPSY HORSES IS STOM Late voorstelling. 577322

WELKOOOM xd

5Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:18

Satan

Satan
VIP

Welkom =D

6Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:20

Hidalgo

Hidalgo

Whahaha dank je Baby's.

Lief

7Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:22

Deina

Deina
VIP

Zet de foto's erop!
Ik wil Blade en Storm nog eeens zieeen!
En die lekkere Valkooo en Ghost

8Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:26

Hidalgo

Hidalgo

Mijn lekere Valko en Ghost Late voorstelling. 577322 Razz

Maar probleempke...Ik ben bij papa en heb dus geen Fotoos...Ik ga eens zien op Netlog...XD Anders zal het voor mogen avond zijn.

9Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:47

Zephyr

Zephyr

Dicht bij den Antwerpen ^^ Maar zelf heb ik geen paardje bleg.

Ik ken de Gipsy horses en vind het persoonlijk tof <3 Maar het ligt te ver van ons af. Dus ga ik er alleen heen als er iets te doen valt ^^

10Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:50

Deina

Deina
VIP

Tof? xo
Ze mishandelen hun paarden.. Maargoed ik spam hier (a)

WELKOM SKATTIE

11Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:51

Zephyr

Zephyr

WTF? Mishandelen? Dat heb ik zelf niet gemerkt ^^ De paarden lijken me vrij normaal.

12Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:53

Deina

Deina
VIP

Zal een paar foto's sturen via pb ^^

13Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. vr 11 maa - 23:54

Zephyr

Zephyr

Ja doe maar :)

14Late voorstelling. Empty Re: Late voorstelling. za 12 maa - 0:14

Lucardi

Lucardi

Welkom ookal zit je hier al een jaar Late voorstelling. 11631

Echt super leuk dat je moeder en stiefvader een eigen stal hebben!
En ik vind het al helemaal bijzonder dat jullie ook aan mindervaliden lesgeven! Mijn broer is namelijk gehandicapt..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum