Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Idee] De Grote DH Quiz!

+2
Boots
Nevaeh
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:36

Nevaeh

Nevaeh

Krijg je dan niet het probleem zoals Hadgrid zei? Dat er niemand, alleen jij, kan posten?

27[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:38

Hagrid

Hagrid

Ja, en het snoepjesmeer is volgens mij vanaf 2000 punten, [Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 311599

28[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:40

Nevaeh

Nevaeh

Volgens mij ook. Misschien dat je vanaf een bepaald aantal punten óók die drei gebieden kan zien dan? Of dat je ineens eenhoorn ofsoow kan worden?

29[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:43

Pearl

Pearl
Moderator

Ohja, met 2000 punten. Soms faal ik echt [Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 11631

De eerste is dan alleen, samen met de Adminds en Mods, want die kunnen het ook zien en er posten. En elke maand komt er natuurlijk steeds een persoontje bij dus dan word het steeds drukker ^^ Of twee RPG-gebieden en dan één soort apart kletshoekje? Kan ook! ~ C:

http://www.dreamhorses.biz

30[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:44

Hagrid

Hagrid

dat kan ja

31[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 0:45

Nevaeh

Nevaeh

Ja, dan kun je voor altijd in dat gebied posten jaa Very Happy Het kletshoekje is denk ik overbodig, watn het is toch vééél leuker om met z'n allen te kletsen? Ik vind het al een geweldig idee, leuk dat iedereen zo enthousiast is!

32[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:00

Boots

Boots

http://www.dreamhorses.biz/t4483-ag-horse-produtionc

http://www.dreamhorses.biz/t4130-ag-horse-produtionc

Damn, na even zoeken kan ik de paspoorten niet weer vinden. Was destijds een leuke actie. Ik kan wel weer zoiets in elkaar zetten ^^

33[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:03

Nevaeh

Nevaeh

Hahaa, die zijn leuk :) Ik vind het van de gebieden wel super leuk bedacht! Dus dan heb je de gebieden: -Kust -Wadden -Snoepjesmeer?

34[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:04

Boots

Boots

Kust = Zee Wink

Wadden zijn geen meer, maar meer een modderige plaats Wink

35[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:06

Nevaeh

Nevaeh

Dus hetzelfde als een moeras. Ik denk, dat er echt hele bijzondere gebieden moeten komen! Bijvoorbeeld, een ondergronds meer ofsoow? Of een veld, waar de maan altijd schijnt? Zoiets, iets bijzonders :)

36[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:08

Boots

Boots

Nee, een moeras en een wadden iets is wat anders.


We kunnen ook een schiereiland doen, of een Savanne, Kloof, Grasland, Tafelberg

37[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:10

Nevaeh

Nevaeh

Tis allebei modderig hyper Een schiereiland vind ik wel een goeie. Savanne lijkt op prairie, Kloof kan ook nog wel, Grasland is misschien een beetje saai? Tafelberg, is er niet al een berg in DH? *Denkt na*

38[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:14

Boots

Boots

Drakenberg, maar geen bergketen Wink

39[Idee] De Grote DH Quiz! - Pagina 2 Empty Re: [Idee] De Grote DH Quiz! di 28 jun - 1:17

Nevaeh

Nevaeh

Dan vind ik die ook wel goed hyper moet er ook nog verschil tussen goede, neutrale of slechte gebieden? Ik vind van niet (a)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum