Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

looking for sombady die van my love.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast

avatar
Gast

Szarina werdt wakker. Het zonlicht scheen op haar vacht en warmde haar op.´Heerlijk die zon op mijn vacht.´Zei szarina. Szarina liep naar het meertje toe. Ondertussen stopte ze even om te grazen. Toen ze was uitgegraast liep ze veder. Eenmaal bij het meertje aangekomen begon ze te drinken. Ze was nu al een tijdje weg bij haar ouders. Die leefde in een kudde. Ze had er zelf voor gekozen om weg te gaan bij de kudde. Toen ze klaar was met drinken begon ze een wandelingetje te maken. Ondertussen stopte ze een paar keer om te grazen. Ze ging wel weer terug naar de plek waar ze de vorige keer had geovernacht. Szarina keek naar boven en zag in de verte donkere wolken aankomen. Dus galopeerde ze terug naar de plek waar z had overnacht. Szarina voelde hoe de wind door haar manen vloog. Het lijkt net alsof ik vlieg, dacht szarina. Toen ze er bijna was begon ze te draven en daarna te stappen. Ze kwam net aan toen het begon te regen. Het werd steeds harder. Dus zocht ze een schuil plek onder een dicht begroeide boom. Het was gelukkig niet zo´n lange regenbui. Dus toen de regenbui voorbij was leep ze weer naar het meertje. Ze dronk nog wat en keek naar zichzelf in het water. Heey ik weet nog een appel boom laat ik daar eens heen gaan. Dacht ze bij zichzelf. Onderweg dat ze naar de appelboom toe liep keek ze wat omzich heen. Zucht... wat is het toch mooi hier. Dacht ze bij zichzelf. Eenmaal bijd de appel boom aangekomen zag ze een ander paard staan. Ze keek haar aan en szarina keek haar aan. hij of zij leek wel heel aardig. Szarina liep iets dichterbij en vroeg hoe heet je? Szarina wachte gespannen op angtwoord.....

(Je mag antwoorden als je wil. Het maakt niet uir of je een merrie of een hengst bendt. en maar 1 iemand graag!)

smoothie

smoothie

Met grote passen draafde Smoothie om de wilgen heen. Er scheen een lekker zonnetje op de vacht van de paint merrie. Een windje kwam opzetten en dreigende wolken kwamen dichter bij. Smoothie sprong over naar een krachtige galop. Ze liet haar spieren het werk doen. Toen ze de eerste druppels voelde, keek ze even om hoog. Net op dat moment brak er een fikse regen bui los. Smoothie ging over naar de stap en ging inder een grote wilg stil staan. De wind was op komen zetten, dus de bui was snel weg gewaaid. Het duurde niet lang voordat de eerste zonnestralen door het wolkendek heen braken. Ze draafde rustig aan en ging richting het hart van het woud. Eindelijk daar aan gekomen was er een grote appelboom. Ze steigerde eens en at een sappige appel op. Een ander paard kwam dichterbij. Smoothie draaide zich naar het paard toe. ''Hoe heet je?'' Vroeg de merrie. ''Mijn naam is Smoothie, en de jouwe?'' Vroeg Smoothie nieuwschierig. Ze at wat gras van de grond en keek de merrie nieuwschierig aan.

Gast

avatar
Gast

'Ik heet szarina.' Antwoordenze tegen de vreemden merrie. 'Kom jij hier vaker ik heb jou hier nog nooit gezien.' Szarina begon een appel te eten maar ze bleef wel op haar hoede. Toen szarina klaar was met de appel keerde ze zich om en liep terug naar het meer. Over haar schouder riep ze:'kom je ook mee?' Smoothie volgde haar en szarina vond het fijn dat ze iemand had om mee te praten. Bij het meertje bleven ze stil staan en beggonnen szarina te drinken. Ze schoot in lachen uit maar wist niet waarom. Al snel dee smoothie met haar mee. 'Zullen we een eindje gaan galloperen om elkaar beter te leren kennen.?' Vroeg szarina aan smoothie. Toen smoothie als snel ja had gezegd vertrokken ze. Ze gallopeerden zo snel als de wind, de wind vloog door hun manen die zwierig heen een weer fladderde. 'Ik ben uitmezelf weggestapt uit de kudde, ik wou liever alleen zijn me problemen zlef oplossen. Maar het is toch ook wel fijn als je iemand hebt om mee te praten iemand zoals jij, ookal ken ik jou nog niet zo goed. Zei szarina betrouw baar tegen de merrie. Ze luisterde allbei goed naar elkaar, ondertussen waren ze alweer gaan draven. Ze hielden halt en beggonen wat van het lekker malsegras te eten. 'Zeg vertel is wat over jou levens verhaal, ik he ook nog niet alles verteld maar vertel jij er eens wat over.' Zei szarina tegen de merrie. Szarina wachte tevreden op antwoord......

(Smoothie ik kan nog wel afentoe online komen maar ik ga de hele zomervakantie weg meschien kan ik de eerste week nog wel afentoe online komen. Neem me niet kwalijk.)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum