Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I want to talk.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1I want to talk. Empty I want to talk. ma 3 okt - 8:24

Curlin

Curlin

Ruime galop sprongen werden gemaakt, elke pas maakte een stofwolk zichtbaar achter de voskleurige merrie terwijl haar hals gekruld was in een sierlijke boog, haar halsspieren duidelijk zichtbaar. Enkele plekken op haar hals waren donker gekleurd van het zweet door het moeilijk doorgaande maar zware zand. Een teken van de trainingen die Cur wel is mocht op pakken. Luid brieste ze terwijl het laatste stuk richting de zee makkelijker ging, het water kwam soms namelijk redelijk hoog misschien ook doordat het pas weer eb was geworden inplaats van de vloed van de nacht. De ochtend was nog jong namelijk en de geur van de zee was al kilometers ver te ruiken geweest voor haar, een geur die haar werkelijk helemaal gek kon maken, evenals de geur van de bossen. Haar twee lievelings plaatsen in Dream Horses boven haar eigen kudde plaatsen. Iedereen in het gebied die er niet thuis hoorde werd direct door haar zelf verjaagd. Opgejaagd totdat deze totaal verdwenen was. Een grinnikje verliet haar keel terwijl haar tempo minderde tot een drafje, Cur had veel moeten denken en wilde met alle leiders of leidsters spreken van de goede maar ook de neutrale kuddes, dit maal was Remember aan de beurt. Enkele passen draafde ze het water in tot haar kogels onder water stonden evenals haar pezen aan haar voorhand. Kort schudde ze haar lichaam een keer uit, het voordeel van de zee was dat er op een of andere manier behoorlijk weinig vliegen hier waren. Misschien door de zee lucht of door het tevele water waarin ze konden verdrinken als hun vleugels nat geworden waren. Wie weet. Diep brieste ze een keer, het zoute water was niet om te drinken, het smaakte gewoon te zout ookwel logisch eigenlijk. Een ander voordeel was dat het daardoor niet kon bevriezen aangezien zout onbevriesbaar was, enkele handige tips van haar ooit menselijke bestaan als renpaard. Genoeg aan dat gedacht eigenlijk, tijd om haar plicht te vervullen. Haar hoofd werd geheven, haar voorhand iets omhoog gegooit terwijl een luide hinnik gericht aan Remember over het gebied denderde.

[Remember]

2I want to talk. Empty I will give you the answer. di 4 okt - 0:01

Remember

Remember

Stof wolken werden gevormd, in vorm gemaakt door het vele zand dat er achter aan spurtte toen de witte hengst over het zand racete, terwijl hij aan zijn ochtend training begon. Zijn hoeven raakte de grond amper aan, voordat ze weer hoog de lucht in werden gegooid. Spieren rolde onder zijn vacht. Hij sneed een beetje naar links, waardoor er ditmaal zand alle kanten op werd gespetter. Het enige wat je hoorde, was een enkele raaf die kraaide, en de spetters die de hengst veroorzaakte. Het was alsof hij vloog, toen hij over het water scheerde, uiteindelijk na een tijdje gerend te hebben, scheerde hij weer over het mulle zand, lichtjes hijgend. Daarna maakte hij zijn Remember draai. Hij maakte eigenlijk een noodstop, terwijl hij omdraaide, waardoor hij nog even door gleed. Daarna stapte hij op een goed ritme door, het had geen zin om een hele ochtend te trainen, voor je conditie, en goede warme spieren voor de rest van de dag, om daarna te gaan rusten, en je spieren af te koelen. Terwijl hij grote sporen maakte in het mulle zand, hijgde hij licht. Het leek een traditie in zijn familie, om ochtend training te houden. Sultan deed het, wat Arwen en Alladin betreft wist hij niet, maar zijn vader deed het ook. Zelfs zijn moeder, deed het vroeger soms. Wat zou hij ze graag weer een keer willen zien, Alana en Arrayon. Zijn ouders. Remember trok even een pijnlijk gezicht, die gauw weer over ging, toen hij de hinnik van Curlin hoorde, aan hem gericht. Dat was waar ook! Curlin had de Quiet Sparkle overgenomen van Lucardi. Jammer, maar Curlin verdiende. Remember scheerde weer weg, terwijl hij zijn benen hoog opgooide, zijn ranke, maar licht gespierde hals, licht gekruld, en hij trok zijn ogen tot spleetjes om Curlin te vinden. In de verte zag hij haar al staan. Het laatste stuk deed hij in draf, waarnaar hij voor haar stopte. En even knikte. ''Aangenaam Curlin, gefeliciteerd met de Quiet Sparkle, je riep?'' Remember zei zijn eigen naam niet, hij ging er vanuit dat Curlin het wel wist. Daarna ontspande hij rustig, maar nog altijd op zijn hoede. Echter wist je nooit wat er in de bossen afspeelde.

3I want to talk. Empty Re: I want to talk. di 4 okt - 0:25

Curlin

Curlin

Met een harde dreun raakte haar benen de grond weer, water spetterde langs haar iets omhoog waardoor ze tegen haar bezweten hals aan kwamen, brr koud was dat. Met langzame passen bewoog ze zich voort richting het iets mullere zand, waarin geen water te bekennen was. Haar neus werd tegen haar borst gedrukt terwijl haar bruine ogen op de omgeving gericht waren, een kwestie van tijd was het om te wachten op de hengst. Enkel zijn naam wist ze en kleinere feiten. Zoals dat het de broer van Sultan was, zouden ze op elkaar lijken kwa uiterlijk of kwa karakter. Cur had namelijk veel meegemaakt met die zwarte hengst, het was haar partner geweest, ze hadden een zoon gehad. Dingo die zich ook in Dream Horses bevond op dit moment had ze gehoord tenminste. Luid snoof ze een keer, de zeelucht prikkelde in haar neus terwijl de geluiden van zingende vogels hoorbaar was in de vroege ochtend, het was behoorlijk levendig deze morgen, het was herfst en tempraturen begonnen te dalen. Krachtig schudde ze haar hals een keer terwijl het geluid van een galopperend paard zichtbaar werd waarna er een witte hengst zichtbaar was. Kort in shock van de kleurveranderig tussen Remember en zijn broer Sultan was aanwezig. ‘Aangenaam Curlin, gefeliciteerd met de Quiet Sparkle, je riep?’ Kort knikte ze een keer naar Remember. Hij leek kwa karakter zoals ze hem nu zag veel op Sultan in het begin der tijden, toen ze jong was en onberekenbaar was geweest maar nu ? Ze was opgegroeid in dit nieuwe gebied van een veulenachtige merrie tot een sterke volwasse merrie. ’Aangenaamd Remember. Bedankt, ik hoop dat ik de kudde levendiger kan maken dan dat deze nu is, dus ik kan alleen maar erg mijn best doen.’ Rustig brieste ze terwijl haar hoofd vriendelijk geheven werd en haar bruine ogen zich op de hengst voor haar concentreerde en haar lichaam geheel ontspannen werd. ’Ik riep je inderdaad, ik wilde namelijk de leider van de Eternal Guardians leren kennen, in tijden van oorlog zullen we hopelijk samen werken aangezien iedere kudde zich zal proberen stand te houden in die tijden. Daarbij dus ook de Quiet Sparkle die op dit moment als er oorlog uit zou breken iedere poging tot hulp aan zal proberen te nemen, er zijn momenteel vier a vijf leden niet erg veel. Ik heb ook de onder alfa mogen ontmoeten, Magnifico. Aardige merrie!’ Vriendelijk klonk haar stem die klonk als het gezang van enkele sierlijke vogels terwijl haar lippen zich tot een glimlach vormde. ’Ik kan het niet laten om te zeggen en te vragen, ten eerste kwa bouw lijken Sultan en jij extreem veel op elkaar maar hoe komt het dat jullie een andere vacht kleur hebben ? Jullie hebben toch precies dezelfde ouders ? Excusses muah, een beetje erg brutale vraag..’ Beschamend draaide ze haar hoofd richting het ruwe zee water wat in golven op en aan rolde waarna ze weer naar Remember keek.

=)

4I want to talk. Empty Re: I want to talk. di 4 okt - 5:13

Remember

Remember

Remember wachtte rustig af op het antwoord van Curlin, geduld is een schone zaak. Even liet hij zijn hoofd zakken, om wat slokken met water te nemen, Remember had een ding geleerd, het leste de dorst ook als je het weer gewoon uitspuugde. Hij glimlachte even naar Curlin en luisterde toen aandachtig naar haar woorden. ''Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.'' Remember keek haar vrolijk aan, met zijn altijd twinkelende oogjes. ''Ik zal je graag bij staan in oorlogen, en je kunt met honderd procent vertrouwen, op mijn leden. Ik heb momenteel ook maar vier leden met mij erbij gerekend, maar de andere kudde's zijn gelukkig ook niet over vol. Hoewel de Horcrux, verrassend veel veulens erbij hebben. Maar genoeg gekletst daar over, ik denk dat het goed is als de Quiet Sparkle leden, en de Eternal Guardians leden, elkaar een keertje ontmoeten. Gewoon een soort activiteit. Dan kunnen we samen wel iets bedenken, en zullen de leden elkaar herkennen, in tijden van moeilijkheden. De vallei lijkt me voor zo'n gelegenheid een goede plek.'' Daarna keek Remember naar de vogels die vrolijk over vlogen fluitend. Als het kon, zou Remember mee fluiten, en er achter aan huppelen. Maar goed, jammer dat hij dat niet kon. ''Nieuwschierigheid is geen zonde Curlin. Ik en Sultan zijn inderdaad echte broers, met de zelfde ouders. Arwen onze zus, ik bruin. Ik weet het niet, het is zo gebeurd. Eerlijk gezegd, vindt ik het wel leuk.'' Remember glimlachte van hier tot Tokio, terwijl hij Curlin vrolijk aankeek.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum