Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

1 slechte kudde

+6
Rebel.
Fawn
Nar
Celebrían
Nirvana
Deina
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

11 slechte kudde Empty 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:15

Deina

Deina
VIP

Hello DH people

Ik zit wat na te denken over de slechte kuddes.
Nu heb je twee goede, een neutrale en twee slechte kuddes.
Hoe het bij de twee goede gaat, maakt me even niet uit.

Maar bij mij zit het probleem bij de slechte kuddes.
Een leider is populair en iedereen gaat bij die kudde.
Dan heb je weinig paarden over bij de andere.

Dat zit me dwars.
Ik zeg niet dat Valkyrie weg moet.
Ik bied zelfs de Horcrux aan als het zou moeten.

Het is helemaal niet fijn als je je best doet en niemand komt in je kudde, blijft actief of weet ik veel.
Het lukt gewoon niet! ;c

21 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:24

Nirvana

Nirvana
VIP

Ik ben het in grote lijnen met je eens, Deina, hoewel het me vooral opvalt bij de goede kuddes.

Het 'probleem' bij de slechte is dat als je de Horcrux weghaalt, iedereen naar de Valkyrie moet, en die nemen maar selectief paarden aan en je moet er minstens 1000 punten voor hebben.

Zou het helpen om er een onderkudde van de Valkyrie van te maken, en dat paarden vanaf daar doorstromen? (Denk aan Black Rose)

31 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:26

Deina

Deina
VIP

Ja dat is wel een probleem. Maar langs de andere kant weer niet want er zijn er ook veel die nu gewoon solitair blijven en ik weet dat ze bij Valkyrie gaan en ja.. Ik heb alleen veulens die getraind worden..

En ik weet niet of het helpt.. De enige die in mijn kudde zitten kunnen met gemak ook in de Valkyrie getraind worden of solitair zijn en nog steeds door Deina getraind worden.

41 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:37

Celebrían

Celebrían
VIP

Er is een tijdje terug besloten om 2 slechte kuddes in het leven te roepen om zo te voorkomen dat de slechtheid wat kuddes betreft helemaal gereduceerd wordt tot het absolute nulpunt.
Daarbij komt ook dat het leuk is om de rpg'er een keuze te geven voor een bepaalde kudde. Althans, zo is het bij mij. Het leven zit vol keuzes maken, en die mogelijkheid wordt hier ook geboden.

Maar bij mij zit het probleem bij de slechte kuddes.
Een leider is populair en iedereen gaat bij die kudde.
Dan heb je weinig paarden over bij de andere.

Ik denk dat je eerst eens moet achterhalen waarom paarden niet meer bij de Horcrux willen. Het ligt niet zo zeer alleen aan de leider. Je moet een kudde aantrekkelijk maken. Bijvoorbeeld door het kudde-topic in een leuk jasje te steken.

Naar mijn mening is de Horcrux in een te korte tijd te vaak van leider verwisseld. En dat maakt een kudde erg chaotisch.
En dan rest mij ook weer de vraag:
Waarom wordt de huidige leider uitgedaagd?
Is het omdat deze niet actief genoeg is? Of omdat hij/zij een slechte leider is? Wat ook kan is dat je gewoon eens wilt proberen om ook een leider te zijn. Maar wat is dan je motivatie om de kudde over te nemen?


Het is helemaal niet fijn als je je best doet en niemand komt in je kudde, blijft actief of weet ik veel.
Het lukt gewoon niet! ;c

Ik snap dat dat niet leuk is en erg frustrerend kan werken, maar meestal is het zo dat hoe wanhopiger je bent, hoe slechter het gaat.
Misschien dat je eerst de huidige situatie in je kudde moet gaan peilen. Bijvoorbeeld door te vragen wat de leden leuk vinden en wat niet. En als je dan alle genoemde punten met elkaar overlegd, kun je misschien al een hoop oplossen.

Ondanks al dat wat ik hierboven heb gezegd, ben ik de laatste die zal zeggen dat een rpg'niveau ook van belang is. En dan komen -helaas- jouw woorden ook weer om de hoek kijken:
Een leider is populair en iedereen gaat bij die kudde
.

Ik denk dat het aan het totaal plaatje van de gehele kudde ligt. Dus aan het topic zelf (mét inhoud), aan de leider, aan de activiteiten en aan de leden die er zijn.
Dus misschien is het tijd om Horcrux gewoon weer helemaal op te frissen!

---

Wat ik overigens ook kwijt wil is dat als de meerderheid van DH het leuker zou vinden om per geaardheid één kudde te hebben, dat wellicht ook doorgevoerd kan worden. Al zou ik dat persoonlijk jammer vinden.
Minder mensen krijgen de mogelijkheid om een kudde te runnen en er wordt geen keuze meer geboden.

Al met al zou ik het er niet mee eens zijn als er nog maar één slechte kudde is. En dat geldt eigenlijk voor alle geaardheden.

51 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:41

Nar

Nar
Moderator

Eén slechte kudde? Geen goed idee. Dat wordt echt zwaar dramatisch omdat heel erg veel mensen denk ik teleurgesteld zijn als ze niet worden toegelaten. Nu heb je iets om op terug te vallen. Of je gaat in die, of in die. De ene kudde is de andere niet. Een onderkudde. Ja, dan krijg je het doorstroomprincipe, maar daar worden geen van de kudde's denk ik beter van.

Bovendien heb je dan ook nog "ja maar goed dan" argumenten ernaast liggen. De goede kudde's hebben immers ook ongeveer evenveel activiteit, maar zijn verschillend. De slechte kuddes verschillen ook van elkaar. Dus ja, laat wat mij betreft gewoon maar zo als het is. Wat je beter kan kijken is, zoals mijn grote vriendin Tessa al noemt, waarom!

61 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 4:42

Deina

Deina
VIP

Ik weet echt niet wat doen om hem actiever te krijgen.
En in een jasje steken lukt niet als niemand een logo of iets wil maken en je zelf echt niets kan..

En ik ben al bezig met overleggen met mijn kudde, en normaal kan je dat wel zien en degene die het zien mogen gerust helpen en tips geven

71 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 5:06

Fawn

Fawn

Deina schreef:Ik weet echt niet wat doen om hem actiever te krijgen.
En in een jasje steken lukt niet als niemand een logo of iets wil maken en je zelf echt niets kan..

En ik ben al bezig met overleggen met mijn kudde, en normaal kan je dat wel zien en degene die het zien mogen gerust helpen en tips geven

Misschien wil Nar wel een kuddelogo voor je maken? *werpt blik op Boudicca*

Om je kudde actief te hebben heb je twee factoren nodig: Een actieve leider en actieve leden. Als je leden niet actief zijn gooi je ze eruit, als de leider niet actief is is dat gewoon een domper en moet de kudde uitgedaagd worden. Maar als je deze twee dingen hebt - en volgens mij heb je die - kun je je kudde prima draaiend houden. Bijvoorbeeld door in plaats van iedereen om ideeën te vragen voor een activiteit gewoon een topic te openen en te kijken hoe het gaat. Verder is het kudde-babbeltopic actief houden ook een slimme truc, mensen blijven dan zo nu en dan kijken op dat account/ in het kudde-forum waardoor ze sneller de neiging krijgen om actief mee te doen.

--

En het sprak al voor zich dat ik twee kuddes van iedere geaardheid (op neutraal na) wilde hebben, dus meer toevoegen aan wat Tessa gezegd heeft kan ik niet.

81 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 5:11

Rebel.

Rebel.

Ik heb actieve leden en ik doe zelf ook mijn best actief te blijven.
Meer weet ik gewoon niet te doen.

En ze moeten ook in mijn kuddetopic wat zetten als ik erin wil blijven babbelen xD

91 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:08

Nar

Nar
Moderator

1 slechte kudde 22dogo

Dat is één.


En twee:

Ik ben het helemaal met Miezel eens. Probeer eens te kijken naar wat er allemaal verbeterd kan worden. Is het idee te standaard en moet je misschien iets anders doen om eruit te blijven steken?



Laatst aangepast door Nar op zo 9 okt - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt

101 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:09

Rebel.

Rebel.

Wow! Bedankt!
Ik hoop dat het werkt =3

111 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:11

Magnifico

Magnifico
Administrator

Alleen er staat Horux, en het is Horcrux.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

121 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:12

Nar

Nar
Moderator

Damned 1 slechte kudde 11631

131 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:13

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ja, dat merkte ik direct op.. ik dacht zo van. Er klopt íéts niet.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

141 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:16

Amiya

Amiya
Administrator

Magnifico schreef:Alleen er staat Horux, en het is Horcrux.

Droog. :')

151 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:19

Nar

Nar
Moderator

1 slechte kudde Noiik2

161 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:19

Magnifico

Magnifico
Administrator

Nu mist er nog een R tussen 1 slechte kudde 116107

http://www.dreamhorses.actieforum.com

171 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:19

Remember

Remember

Nu staat er Horcux, in plaats van Horcrux 1 slechte kudde 11631

181 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:20

Nar

Nar
Moderator

...


DAMNED 1 slechte kudde 11631

191 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:21

Amiya

Amiya
Administrator

Volgens mij vertoond hier iemand tekenen van lichte dyslexie...- SOULMATE. <3

201 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:21

Deina

Deina
VIP

Haha :)

211 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:22

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik vind het intelligent overkomen.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

221 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:23

Nar

Nar
Moderator

1 slechte kudde 24e2v54


231 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:26

Celebrían

Celebrían
VIP

HAHAHAHAHA.
En jongens, wie heeft "Horcrux" bedacht? *wenkbrauwwiebel*

&toch hou ik van je hoor, boudicca 1 slechte kudde 11631

241 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 6:27

Nar

Nar
Moderator

IK HAAT DIE NAAM 1 slechte kudde 11631

251 slechte kudde Empty Re: 1 slechte kudde zo 9 okt - 11:18

Nirvana

Nirvana
VIP

1 slechte kudde 335806

Go Boudicca :'D

Probeer iig iets origineels te bedenken om mensen naar je kudde toe te lokken. Het moet lonen om bij de kudde te zitten, anders kan je het als paard net zo goed niet doen. Zorg dus dat er iets tegenover staat, of in de vorm van gezelligheid, of zorg voor een uitdaging, of of of...

Bij de Erinyen heb ik ook geprobeerd origineel te zijn, en dat werpt tot nu toe aardig zijn vruchten af. Nja, ik wacht dat nog even af, want nu is de kudde nog nieuw en spannend, het is de vraag of het actief blíjft.

Wat trouwens ook een goede is: Je moet zorgen dat de hoofdaccounts van mensen in je kudde gaan. Die hoofdaccounts blijven vaak namelijk het meest actief. En actieve leden = gezelligheid = nog meer leden ^^

Succes!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum