Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

"slechte" en "goede" paarden

+3
Chaitanya
Fether
Warrior
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1"slechte" en "goede" paarden Empty "slechte" en "goede" paarden di 20 maa - 5:11

Warrior

Warrior

Ik vind het heel raar om in de rpg een paard "slecht" of "goed" te noemen. Kan het niet gewoon een vals paard zijn in plaats van een "slecht" paard?

Fether

Fether
VIP

Zo kan je het ook noemen, maar zo is het nu eenmaal verdeeld op Dh...

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Nja, ik denk dat je een paard dat het leuk vind om andere paarden te vermoorden niet slechts ‘vals’ mag noemen.. "slechte" en "goede" paarden 11631

Fether

Fether
VIP

Mee eens... ik denk dat vals eerder een benaming is voor een neutraal paard dat naar de slechte kant neigt

Lalona

Lalona

Je kan het noemen zo als je wilt.

Je kan het een, een of andere psychiatrische freak noemen, of een moordlustige gek. Maar je kan het ook gewoon badeenden noemen, laat je fantasie maar eens de vrije loop gaan!

Warrior

Warrior

Okey, ik vond het zo raar klinken..

Fether

Fether
VIP

Je raakt er vanzelf wel gewend aan...

Warrior

Warrior

Ja, dat zal dan wel

Celebrían

Celebrían
VIP

Geheh.
Badeend klinkt nog steeds zo leuk he Fufu

Hoe dan ook,
je kunt het de naam geven die je zelf wilt (:

Maar de meeste mensen noemen het 'slechteriken' omdat dat hier het meest gebruikt wordt eigenlijk.

Nar

Nar
Moderator

Niet elk slechte paard is per definitie vals en niet elk valse paard is per definitie slecht. [Neem Nar clown]

Slecht is een mooie verzamelnaam. Als wat jij slecht vindt, past daar mooi onder en alles wat niet slecht is, is goed. Tja en als je in geen van beide van ben je gedoemd tot het neutrale ^^

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Nar schreef:Niet elk slechte paard is per definitie vals en niet elk valse paard is per definitie slecht. [Neem Nar ]

Slecht is een mooie verzamelnaam. Als wat jij slecht vindt, past daar mooi onder en alles wat niet slecht is, is goed. Tja en als je in geen van beide van ben je gedoemd tot het neutrale ^^

Juist ja, niet ieder slecht paard is vals en andersom. [naast nar vind ik aaliyah er ook in passen "slechte" en "goede" paarden 11631 ]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum