Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Love is a pain~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Love is a pain~ Empty Love is a pain~ ma 21 mei - 6:19

Plata

Plata

If love was a word, i don’t understand
As simple as sound, with four letters.



Hij staarde voor zich uit, de diepte in er was niets wat hem tegen hield van zichzelf zijn zoals hij nu was, leeg hij wist niet hoe hij zich voelde, blij, verdrietig, boos of juist eenzaam of zielig. Hij wist niet hoe hij zich zou moeten voelen. Hij was een leegte die almaar voor zich uit staarde, een leegte die niet meer at, niet meer dronk en die ook niet meer praatte. Hij zag er dan ook niet uit, zijn ogen stonden dof, zijn vacht was vies en zijn manen en staart zaten in de klit maar het ergste was nog dat hij verschrikkelijk mager was. Hij wist dat hij moest aansterken, dat hij weer moest gaan eten en drinken. Maar hij deed het niet, hij wou het niet eens. Wat had het eigenlijk nog voor nut, hij kende niemand hier meer, niemand die hij ooit zijn vrienden genoemd had was er meer. Zelfs zij niet, van wie hij het laatste had verwacht dat ze er niet meer zou zijn, de merrie voor wie hij slecht werd voor wie hij weer goed werd. Om wie hij gaf, om wie hij altijd had gegeven hij zuchtte. Hoe zou het met haar zijn? Net toen hij aan haar dacht kwam een geur in zijn neusgaten terecht eentje die hem vaag bekend voor kwam. Langzaam tilde hij zijn hoofd op, zijn ogen zagen er weer levendig uit meer levendiger tenminste, zin in een nieuw leven zo keek hij. Was alles toch voor niets geweest? Waren er toch nog oude bekende? Hij brieste eventjes het was apart dat hij juist nu haar rook. Dé ironie.



~Yara en hij is slecht weet ik, maar ik doe dit pas net~

2Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ ma 21 mei - 6:26

Yara

Yara

De dikke zwarte wolken begonnen langzaam plaats te maken voor de vrolijke, warm makende zon. Kleine zonnestralen wurmden zich door het wolkendek, die uiteindelijk weg trok, zodat het een grote verwarmende straal kon worden, die alles weer vrolijk en warm maakte. Sinds de ontmoeting met Ferher lette de bonte merrie veel meer op de natuur. Geen idee waarom. Het was zo mooi, zo onvoorspelbaar.

Ze zette haar hoeven licht neer op de grond en sprong aan in een lichte, vlotte draf. Ze hoorde het gekletter van de waterval. Tegelijk met het geluid kwam er een bekende geur haar neus binnen. Direct stopte ze. Een ander paard. Maar het rook bekend. Plata. Haar oren draaiden onzeker naar achter, haar hoofd bracht ze omlaag, tot op de hoogte van haar borst. Langzaam kwam ze dichterbij, totdat ze de hengst kon zien. Hij stond met zijn rug van haar af, maar hij had haar zeker al geroken. "Plata..." het was bijna niet te horen, maar hij kende haar. Hij zou weten dat ze niet met hoog volume zou praten, dus zou hij luisteren. Dus zou hij haar gehoord hebben.

3Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ ma 21 mei - 6:37

Plata

Plata

Loving the other is what make you human-kind


''Plata...'' Als een fluistering drongen deze woorden tot hem door, hij sloot zijn ogen voor eventjes genoot van die woorden, van die zijde zachte stem waarvoor je echt moest luisteren om hem te verstaan. Toen opende hij zijn ogen weer, alsof hij opnieuw in leven was gekomen drong alles langzaam tot hem door waar hij precies de hele tijd gestaan had, bij de watervallen. Pas nu drong het gekletter van het water op de stenen die aardig muf roken tot hem door, het gaf hem een soort gevoel van rust en warmte. ''Yara...'' Zacht sprak hij deze woorden uit zonder zich om te draaien hij stond daar nog steeds zijn hoofd op gewone hoogte en zijn ogen open, toen draaide hij zich om. Pasje voor pasje, tergend langzaam bang voor wat hij zou kunnen zien. Misschien zag ze er wel verschrikkelijk mager en slecht uit net als hem, misschien was ze wel drachtig? Wist hij veel? Uiteindelijk stond hij recht voor haar, een lange tijd keek hij haar aan zonder iets te zeggen er stond een kleine waterige glimlach rond zijn lippen, maar één mondhoek was licht opgetrokken, hij glimlachte als je zou glimlachen als iemand iets aardigs zei om je op te vrolijken als je boos of verdrietig was. Toen zette hij pas voor pas naar voren toe uiteindelijk gleed zijn neus over haar hals, als een hand die haar hals zachtjes en teder aaide. Toen hij zijn neus na twee keer 'aaien' wegtrok keek hij haar weer aan. ''Ik heb je gemist...'' Zachtjes en teder werden deze woorden met hun warme melodieuze klanken uitgesproken tegen de gevlekte merrie voor hem. Een lange tijd bleef hij haar aankijken zonder iets te zeggen nog steeds met diezelfde glimlach. Maar er was iets, een klein stukje van spijt in zijn ogen te zien.

4Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ ma 21 mei - 6:46

Yara

Yara

''Yara...'' zacht hoorde ze haar naam. Hij draaide zich langzaam om en ze zag hoe slecht hij er uit zag. Hij was mager. Uiteindelijk stonden ze recht tegenover elkaar. Haar hoofd hield ze iets hoger dan eerst. Hij liep naar haar toe en gleed met zijn neus langs haar hals. Yara sloot haar ogen en brieste zachtjes. Nadat hij een tweede keer met zijn neus langs haar hals was gegaan keek hij haar weer aan. ''Ik heb je gemist...'' zei hij teder. Voorzichtig raakte ze met haar neus die van hem een tijdje aan. Heel even, maar lang genoeg. "Ik jouw ook." zei ze zacht. Ze keek in zijn ogen en zag een stukje spijt. Nogmaals drukte ze haar neus tegen de zijne. "wat is er?" vroeg ze zacht.

5Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ do 24 mei - 4:12

Plata

Plata

Hij had nog steeds die ene glimlach op zijn gezicht, zelfs toen hij zich wel voor zijn kop kon slaan toen hij merkte dat Yara zag dat hij spijt had. Hij schudde zijn hoofd heel eventjes om de jeuk er af te slaan en bedacht een antwoord het liefst eentje waarmee hij kon benadrukken dat er niets was, maar er was wel degelijk wat. Iets wat het een heel stuk lastiger maakte. ''Niks... Nou ja.'' Hij twijfelde eventjes en dacht na wat duidelijk te zien was. ''Ach... Ik had niet weg moeten gaan en iedereen in de steek moeten laten, daar heb ik nu, eigenlijk al heel lang spijt van.'' Hij hield het maar simpel en hoopte dat ze niet verder zou vragen het was voor hem niet het gemakkelijkste, zijn 'gevoelens' bespreken en soms kon hij dan een beetje bot doen. En het laatste wat hij wou was Yara pijn doen of iets in die richting.

6Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ do 24 mei - 4:25

Yara

Yara

''Niks... Nou ja.'' was het antwoord op haar vraag of er iets was. Vertrouwde hij haar niet? Of had ze het dan verkeerd gezien? ''Ach... Ik had niet weg moeten gaan en iedereen in de steek moeten laten, daar heb ik nu, eigenlijk al heel lang spijt van." vervolgde hij. Yara knikte begrijpelijk. Ze zou niet doorvragen, ze zag hoe moeilijk Plata het vond om te praten over zijn gevoel. Toch vond ze dat ze nog een ding moest vragen. "Plata... Waarom ben je weggegaan?" ze keek hem voorzichtig aan. Als hij er niet over wilde praten was dat begrijpelijk. Dan zou ze ook niet verder vragen. Maar wie wist wilde hij er wel met haar over praten.

7Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ zo 27 mei - 22:26

Plata

Plata

De gevlekte merrie betekende veel voor hem, hij noemde haar zijn eerste kennis en goede vriend, hij was bang geweest dat hij haar nooit meer zou zien, en nu ze zo voor hem stond wou hij dat ze nooit was gekomen alsof zij alle problemen met zich mee bracht, complete onzin natuurlijk. "Plata... Waarom ben je weggegaan?" Hij hoorde haar woorden aan. Toen keek hij haar aan. ''Ik weet het niet echt meer, ik dacht te ontlopen van alle problemen die ik hier in Dream Horses gemaakt had, met Madness en Dark Spirit> Maar dat is duidelijk niet zo ik had gewoon niet weg moeten gaan.'' Het was duidelijk dat hij er wel over zou kunnen praten.

8Love is a pain~ Empty Re: Love is a pain~ ma 28 mei - 7:23

Yara

Yara

Ze schrok even toen hij haar ineens aan keek. Wilde hij het er niet over hebben? ''Ik weet het niet echt meer, ik dacht te ontlopen van alle problemen die ik hier in Dream Horses gemaakt had, met Madness en Dark Spirit. Maar dat is duidelijk niet zo ik had gewoon niet weg moeten gaan.'' Het was duidelijk dat hij er wel over zou kunnen praten. Yara knikte. "Het is niet erg, ik heb precies hetzelfde gedaan." zei ze zachtjes. "Maar wat is gebeurd is gebeurd. Laten we proberen het achter ons te laten!" zei ze zo overtuigend mogelijk.

-Flutjes, allemaal sorry.-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum