Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A New Life.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A New Life. Empty A New Life. ma 9 jul - 6:58

Amicitia

Amicitia

Hier in Dream Horses zou Amicitia haar leven opnieuw beginnen. Ze liet haar oud leven achter zich liggen. Haar verleden. Ze miste het te hard. Ze had het super goed. Maar toen, toen had ze in een klap niks. Behalve pijn. Dit wou ze niet meer. Ze moest het vergeten. Ze kon niet zonder haar vroegere even. Maar terug kon ze niet. Dus ze had er een punt achter gezet. Ze kon niks anders doen. Ze miste het nog maar een stuk minder. Ze dacht aan wat ze hier allemaal kon bereiken. Misschien was het beter. Alles kon anders. Dit was namelijk echt een nieuw begin in haar nieuwe leven. Alsof ze is herboren. Ze was ook helemaal niet snel meer beledigd. Ze kon met veel meer lachen. Ook met beledigingen van slechten. Amicitia stapte door, op naar de rivier. Man wat zij dorst! Toen ze er eindelijk kwam nam ze gretig een grote slok water. En daarna rustig kleine slokjes. Dat luchtte op. Njammie. Toen draaide ze zich om naar het gras. Daar graasde ze wat terwijl ze leunde tegen een dikke boom. Ze was op. Alles draaide nog steeds als ze draafde. Ze ging rustig liggen met haar hoofd op de grond. Normaal gaat ze nooit liggen maar ze was egt duizelig.. Teveel ineens.. Maar ze moest daar weg. Echt. Langer kon ze daar niet blijven, ze moest gewoon galopperen richting hier. Hier kon ze ongestoord rusten, eten en drinken. Dat is wat zij nodig had. En misschien een paar vrienden ofzo. Toen ze iets hoorde draaide ze enkel har hoofd een beetje, maar ze bleef liggen. Niet dat ze nu in 1,2,3 recht kon..

&&Saronse

2A New Life. Empty Re: A New Life. di 10 jul - 2:30

Saronse

Saronse
Your Hero ♥



Saronse draafde ruim tussen de bomen door. Zijn benen werden vloeiend opgetrokken. Zijn krachtige spieren rolden onder zijn zachte vacht. Zijn harde hoeven schopten steeds wat zand uit de grond. Yuuuups, wat was hij weer eens actief vandaag. Maar zo bleef Saronse ook goed in vorm. Zijn lichaam was al bezweet. Hij had toch al een tijdje zitten lopen. Hij zwiepte af en toe met zijn lange zwarte staart. Zijn manen golfden als de ontembare zee. Saronse ging vaak alleen op pad. Op avontuur. Iets volgde Saronse... Het had grote, witte, scherpe tanden. Het had vier poten een zwarte warrige vacht. Het was een jonge wolf. Zijn ogen waren fel geel. Opeens schoot het in de aanval. ,,Saronséééééééé!!'' Riep het uitgelaten en huppelde vrolijk rond Saronse. Saronse schrok zich dood, dat hij bijna tegen een boom aanknalde. "IKI?! Verdomme!! Doe dat niet meer! Straks krijg ik nog een hartaanval jaa?!" Iki grijnsde en ging droogjes voor Saronse zitten. ,,Ach stel je niet aan opa. Je kent mijn geniepigheid ondertussen toch?!'' Saronse rolde met zijn ijs blauwe ogen. Maar grijnsde nu. "Opa? Wat wil je daarmee zeggen? Ik ben zes jaar oud ja?" Antwoordde Saronse. Iki grinnikte. ,,Oké je hebt daar een punt. Mag ik met je mee?'' Saronse stapte rustig verder en Iki volgde. Terwijl praten ze verder. "Tuurlijk, maar moet je niet bij de roedel zitten?" Saronse had geen zin om weer omsingeld te worden door boze wolven. Iki stond even stil en staarde voor zich uit. ,,Onze alfa... is vermoord. Door één van die boosaardige paardelui.'' Iki volgde algauw. Saronse keek verbaast. "Wat?! Dat is vast een ramp voor jullie. Hoe moet het nou verder?" Vroeg Saronse kalm en meelevend. Iki grijnsde. ,,Ach, wij wolven passen ons altijd heel snel aan. We vergeten wat er gebeurt is en gaan gewoon verder in het leven. De reuen zijn nu aan het strijden voor de hoogste rang...'' Wolven en paarden waren heel verschillend en Saronse wist dat wel. Hij kende de soort maar al te goed. "Iki, jij zou mooi een uitstekende leider zijn weet je?" Zei Saronse met een knipoog. Iki glimlachte ondeugend. ,,Dat weet ik Saronse. En dat komt grotendeels door jou. Ik heb zoveel leider eigenschappen geleerd van jou. Je verhalen, je wijsheid... echt alles. En daardoor merk ik dat ik steeds meer en meer gerespecteerd word.'' Saronse glimlachte. "Waarom verover je je rang dan niet knul?" Iki ontweek Saronse's vragende blik. ,, Omdat ik dan nooit meer vrij kan zijn en... jou nooit meer kan zien... En dat wil ik niet Saronse. Je bent als een vader EN een goede vriend voor me. De roedel is voor mij echt niet belangrijk!'' Saronse slaakte een diepe zucht. Hun vriendschap relatie was ook niet natuurlijk. Roofdier en een prooi paste gewoon niet... En toch, Iki had niet de drang om Saronse te doden. Iki wilde altijd bij Saronse zijn. Misschien mocht Saronse het maar niet toegeven. Misschien moest hij er maar is een eind aan hun vriendschap maken... Maar om eerlijk te zijn zou hij dat nooit over zijn hard krijgen... Ze kwamen aan bij het rivier. Iki liep lomp naar het rivieren water en slorpte zoveel mogelijk water op als hij kon. Saronse kwam op zijn dood gemakje en vergezelde zijn vriend. Saronse ontdekte als eerste dat ze niet alleen waren. Hij keek rustig op en trok een wenkbrauw op. Iki voelde dat er iets was en keek ook op. ,, Is er iets Saronse?'' Saronse antwoordde niet. Hij volgde een geur. Plots vond hij een zwarte merrie dat op de grond lag. Iki stond vlak achter Saronse om dekking te geven. "Gaat het wel jonge dame?" Vroeg Saronse bezorgd. Wat raar dat die daar zo op de grond lag. Ze was vast ziek of oververmoeid of zo. Saronse hoopte maar dat hij niet te laat was.

3A New Life. Empty Re: A New Life. vr 13 jul - 3:19

Amicitia

Amicitia

uuhmm.. Wat was dat wit. Even voelde Ami zich niet veilig meer. Dat paard kwam naar haar toe. Het wit 'beest' was nergens meer te zien. Toch wou Ami dolgraag weg. Maar dat zou onbeleefd zijn. Even wou ze opstaan, maar ze wist dat ze te moe was. Laat maar. "Gaat het wel jonge dame?" Vroeg het paard dat bij haar stond ineens bezorgd. Ami keek op en zei zacht; "Ja hoor. Ik ben gewoon een beetjeh moe, geloof ik." Misschien moest ze recht staan. Dat zou natuurlijker zijn. Nouja, ze kon et proberen. 1,2,3 Hup. Daar stond ze dan weer recht. Even schudde ze zich. Toen keek naar de hengst. "Amicitia, aangenaam. Zeg maar Ami" stelde ze haar voor. even wachten tot hij zich voorstelde.

Sorry voor late post. Was naar de efteling enzo c;

4A New Life. Empty Re: A New Life. za 14 jul - 23:20

Saronse

Saronse
Your Hero ♥




Saronse en Iki keken elkaar even verbaast aan. Daarna richtte Saronse zich weer vriendelijk naar de merrie die op de grond lag. Zijn ijs blauwe ogen gleden kalm over haar lichaam. Op zoek naar iets wat haar mogelijk zou verzwakken. Wonden of zo. Maar die had ze niet. Ze was waarschijnlijk gewoon uitgeput. Saronse grijnsde kalm. Hij keek toe hoe de vreemde merrie recht wou staan. Saronse deed een stap achteruit. "Je moet niet rechtstaan. Forceer je maar niet te veel." Sprak Saronse kalm en warm. Zijn stem had een aangename toon. Geen brul achtige hengsten stem zoals de meeste hengsten hadden. Zijn stem was zacht, het klonk erg prettig in je oren. Zijn ogen twinkelden vriendelijk. Zijn ogen hadden een prachtige zachte kleur. Zijn lippen waren zacht. Niet zo stekelig door de tast haren. Zijn lange manen vielen kalm over zijn gespierde hals. Iki stond naast Saronse. Zijn gele ogen vielen hard op vanwege zijn zwarte pluizige vacht. Saronse had hier en daar lelijke littekens. Waardoor vele paarden aan hem twijfelden of hij bij de goede toebehoorde of juist bij de slechte kant hoorde. Maar Saronse was iemand die nooit iemand kwaad zou doen zonder reden. Saronse is eerder goed/neutraal. Saronse zou vechten wanneer dat nodig was. Saronse had levens ontnomen. Maar niet voor plezier. Maar er was geen andere weg. Het waren zij of de onschuldigen. "Ja hoor. Ik ben gewoon een beetjeh moe, geloof ik." Saronse knikte. Iki ging op een afstand zitten. '',Nou? Wat is er?,'' Mopperde de jonge nieuwsgierige wolf. Iki was zeer ongeduldig. Saronse richtte zich rustig naar Iki. "Ze is alleen wat uitgeput. Verder gaat het prima met haar." Waarschijnlijk verstond de vreemde merrie het gesprek tussen de wolf en Saronse niet. Dit was wolventaal. Saronse kende veel dierentalen. Dat leerde hij vooral door te observeren. Saronse maakte soms wel eens fouten en begrepen ze elkaar niet. Maar zo leerde je het. Je kon niet klik ineens de vreemde taal vloeiend spreken. "Mooi zo, als ik jou was zou je was zou ik goed uitrusten. Hoe komt het dat je in zo'n conditie bent? Als ik vragen mag?" Vroeg Saronse beleefd. het kon zijn dat ze het niet fijn was dat hij met haar zaken moeide. Maar dat was alleen maar om haar bestwil. Maar als Saronse precies wist wat ze had kon hij de nodige kruiden voor haar verzamelen. Saronse wist hier wel wat van. extra vitaminen zullen haar wel opnieuw energie geven. "Amicitia, aangenaam. Zeg maar Ami" Saronse knikte. "Aangenaam kennis te maken met jou Ami. Mijn naam is Saronse. Woon je hier al lang?" Vroeg Saronse met zijn kalme klanken. Die zo helder was als zuivere kristallen.


Bijpassend Song Very Happy


Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum