De breed gebouwde bruine hengst stapte over een vlakte die bedekt was met as. In de verte was een slapende vulkaan te zien en hij snoof een keer diep. Nog niet zo lang geleden was hij aangekomen op DH, samen met Tiara, zijn medereiziger. Hij had de lange reis niet met plezier gemaakt; enkel en alleen omdat hij die merrie moest vinden met dat teken op haar hoofd. Het gaf hem veel frustraties. De merrie leek onvindbaar. Hij zwiepte met zijn staart en kneep zijn ogen samen. Het werd avond en de zon stond laag, wat voor een vervelend fel licht zorgde. In de Ash Valley leek de temperatuur nog hoger dan in het zuiden. Een geïrriteerde zucht verliet zijn keelgat en hij stampte hard met zijn hoeven op de grond. Met een windvlaag kwam een nieuwe geur zijn neusgaten binnen en hij gooide zijn hoofd hoog in de lucht. Welk ander paard zou het wagen zijn pad te kruisen? De bruine hengst met zijn woeste zwarte manen en staart was gevaarlijk. Omdat hij zo breed gebouwd was, kon hij ieder ander paard dat kleiner of zwakker was met gemak verpletteren. Hij tuurde in de verte en zag een gestalte naderen. Aan de geur herkende hij een hengst. Hij brieste en maakte zichzelf groot; zijn spieren spanden zich en hij krulde zijn hals. Terwijl hij wachtte tot de hengst binnen gehoorsafstand was, zwiepte hij met zijn staart en verscheen er een kille blik in zijn ogen. Of hij het paard dat naderde heel zou laten, viel nog te bezien. Hij was vandaag niet in een al te beste stemming. Het feit dat hij in een land was gekomen waar teveel goedzakken levend rondliepen, zorgde voor weinig positieve gedachtes in zijn brein. Hij stampte met een hoef hard op de grond zodat die dreunde en drukte zijn oren plat in zijn nek.
[& Mysterio]
Jaa, flutpost. Ik weet het. Maar ik hoop dat je er wat mee kunt.
& er staat dat ie gewelddadig is vandaag, mar dat zal wel meevallen
jeweetzelfwel!
[& Mysterio]
Jaa, flutpost. Ik weet het. Maar ik hoop dat je er wat mee kunt.
& er staat dat ie gewelddadig is vandaag, mar dat zal wel meevallen
jeweetzelfwel!