Langzaam opende hij zijn ogen, het eerste wat hij zag was verderop een boom. Hij merkte dat er iets bijzonders aan de boom was en moest het wat beter onderzoeken. De jonge, gevlekte hengst stond langzaam op en keek even naar de plek waar hij net had gelegen. Met zijn hoef schoof hij hier en daar wat bladeren weg, over het platte gras. Altijd het bewijs vernietigen dacht hij speels. Snel liep hij naar de boom en liep er een rondje om. Zijn ogen speurden onderzoekend over de bast en ontdekte iets merkwaardigs. Een stukje bast was weg, gewoon foetsie, afgbroken. Met grote ogen keek hij naar de plek en maakte even een, “oh my noesjes” geluid waarna hij in grote snelheid om de boom begon te rennen. ‘Oh my noesjes! Oh my noesjes! Wat een ontdekking voor Sherlock’ Giechelde hij. Met zijn oortjes hyper naar voren bleef hij rennen tot hij neerviel van de duizeligheid. De wereld draaide. ‘Logboek; Notitie; De wereld draait en lijkt te vergaan, zoek dekking allemaal!’ Riep hij serieus tegen niemand in het bijzonder. Met grote sprongen wierp hij zichzelf overeind en rolde als een soort ninja-turtle de bosjes in. Wachten op een grote klap of iets anders. Wist hij veel hoe de wereld zou vergaan? Toen hij zijn ogen weer had geopend was de wereld gestopt met draaien. Verbaast krabbelde hij omhoog. ‘Logboek; Notitie; De wereld vergaat niet, ik herhaal; De wereld vergaat niet.’ Sprak hij plechtig. Snel huppelde hij naar de boom en keek er eens goed naar. ’Whaaa! Een monster! Een monster had dit gedaan! ZOEK DEKKING ALLEMAAL!’ Brulde hij keihard. Snel draaide hij zich om en rende weg. Eenmaal heel ver daarvandaan stopte hij en grijnsde. ’Grapjeee, toch niet.’ Zei hij toen er helemaal niets gebeurde. Opeens wist hij hoe het zat, iemand had er tegen geslagen en dat stukje bast was eraf gevlogen. Ooohhh knappe hij!
Woozaa!
[Condor ja misschien ben ik wat drukjes nu xD]
Woozaa!
[Condor ja misschien ben ik wat drukjes nu xD]
Laatst aangepast door Sherlock op do 8 sep - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt