Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Written in the stars ~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Written in the stars ~  Empty Written in the stars ~ za 14 jan - 1:38

Dwyer

Dwyer

"Written in the stars, A million miles away. A message to the main, seasons come and go. But I will never change, and I'm on my way. You're listening now, they say they ain't heard nothing like this in a while. That's why they play my song on so many different dials, because I got more fucking hits than a disciplined child. I cried tear drops over the massive attack, I only make hits like I work with the racket and bat, look at my jacket and hat. So damn berserk, so down to Earth. I'm bringing gravity back. Adopted by the major I want my family back, people work hard just to get all their salary taxed. Look, I'm just a writer from the ghetto like Malory Black, man.
Where the help or the sanity at? Damn. I used to be the kid that no one cared about. That's why you have to keep screaming till they hear you out. Written in the stars, A million miles away. A message to the main, seasons come and go. But I will never change, and I'm on my way."
De stem van een zesjarige hengst was duidelijk en goed te horen. Het was een Volbloed hengst die aangekomen was na een lange reis. Hij was zijn hele gebied doortrokken op zoek naar iets nieuws, maar alles was in dat gebied gewoon helemaal hetzelfde. Daarom was hij dan ook vertrokken naar iets. Hij liep door elk gebied tot hij iets vond, maar tot nu toe had hij nog niets gevonden. Hij was wel een paar keren gestopt bij wat paarden die ook verder trokken. Samen of juist alleen. Hij liep alleen en wilde niet echt dat iemand met hem meeging. Iedereen was in zijn gebied nog gelukkig en daarom wilde hij niet dat ze meekwamen. Hij noemde het wel zijn eigen gebied, maar dat was het niet eens. Hij was wel een zoon van een leider, maar dat maakte hem eigenlijk niet zoveel uit. Elk paard had zijn eigen kwaliteiten en dingen die ze goed konden, maar daarom de beste zijn? Nee, zo dacht hij niet. Hij koos voor niemand een kant en daarom was hij neutraal verklaard. Alsof hij bij de dokter geweest was en hij een groot onderzoek had meegemaakt. Hij had dan ook de uitslag gehad. De hengst briesde eens luid terwijl hij alles om zich heen bekeek. Hij zocht naar speciale dingen, maar nu kwam hij nog niet veel tegen. De hengst sprong aan in galop en galoppeerde door het gebied heen. Het was winter en de dikke laag sneeuw kraakte onder zijn hoeven. Hij draaide met zijn bruine ogen en hoorde iets. Hij stopte en liep naar het geluid toe. Een rivier. De stroming was heel sterk en hard. Daarom was dit niet bevroren. De hengst bekeek het even en nam daarna een paar slokken van het water.

2Written in the stars ~  Empty Re: Written in the stars ~ do 19 jan - 5:28

Lumière

Lumière

Luister naar de rivier.
Volg de stroming.
Ga gewoon weg van hier.
Dit is niet meer jou woning.

Zwerf met de stroming mee.
Neem elk obstakel, elke brug.
Ga desnoods tot de zee.
Maar komt nooit meer terug.

Ik zal elke dag kijken.
Of jij terug komt.
Je kunt me niet ontwijken.
Dus hoop ik dat je niet wederkomt.

Zwerf met de stroming mee.
Neem elk obstakel, elke brug.
Ga desnoods tot de zee.
Maar komt nooit meer terug.

Dit is het einde van ons twee.
Jij gaat weg van mij.
En ik ga zeker niet mee.
Want wij zijn niet meer wij.

Keer niet meer om naar huis.
Ik wil je niet meer zien.
Jij hebt nu geen thuis.
Dat is het juist bovendien.

Zwerf met de stroming mee.
Neem elk obstakel, elke brug.
Ga desnoods tot de zee.
Maar komt nooit meer terug.


Het liedje zat in haar hoofd, geluk gelden het niet voor haar, ze kende het gewoon vaag. De zandkleurige merrie luisterde naar het stromen van de rivier, terwijl ze er wat dromerig bij liep. Ze dacht aan het nieuwste lid, het veulen, hopelijk ging alles goed met haar en kwam ze winter door. De witte sneeuw bliijf aan haar hoeven hangen en al vlug was de onderkant wit en glad. Lumiére stapte even met de hoeven op de grond, om er wat af te kunnen krijgen en ging weer verder. Waarom bestond er winter, waarom was er zomer en lente en herfst? Waarom was er nacht en dag, waarom was zij er? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden...Je kon van alles bedenken. Lumiére hoorde iets anders, hoefstappen en rook een ander paard, hengst, geen lid van QS. Moest ze gaan kijken, misschien was hij wel in nood? Nee, ze rook geen bloed of zo. Toch ging ze maar en vlug zag ze een bruin paard staan, hij dronk van de rivier en was dus niet in de nood. Hij mocht wel uitkijken. ''Hoi'' zei lumiére maar, ''Sorry als ik je laat schrikken, ik heet Lumiére'' ze was veranderd, sinds ze bij QS zat, ze was eerst een stukje verlegen. Ze wachtte op antwoord.



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum