Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lonely life, lonely me

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Lonely life, lonely me Empty Lonely life, lonely me wo 30 mei - 7:15

Ayani

Ayani

open voor iedereen Very Happy

Het was best fris, het was lente, maar vandaag kon je er weinig van merken. Ayani kon goed tegen wat kou, maar na de winter wilde ze wel weer eens wat warmer weer. Af en toe scheen de zon, maar meestal verborg ze zich achter de wolken. Een week geleden was het weer beter, dacht Ayani grimmig. Ze liep nu al een tijdje alleen, en was nog geen enkel ander paard tegen gekomen. Ze begon zich te vervelen. Terwijl ze liep, op haar gemak in stap, bestudeerde ze de bloemen in het veld. omdat het eerder am mooi weer was waren er vele soorten en kleuren al aan het bloeien. Haar humeur werd al beter. Ayani werd altijd vrolijk van een vrolijke omgeving. Ze ging erbij liggen. Zachjes blies haar adem tegen een paar gele bloemen aan. De bloemen bewogen op het ritme mee. Ayani keek naar de bloemen, en deed toen haar ogen dicht. Even doezelde ze weg. Maar door een windvlaag schrok ze op.
Ze keek verdwaasd om zich heen. Waar was ze? Oh ja, ze wist het alweer. In het veld, tussen de bloemen, op zoek naar gezelschap. Ze bleef rustig liggen, en hield haar omgeving scherp in de gaten. Misschien kwam er wel iemand langs, je wist maar nooit..

2Lonely life, lonely me Empty Re: Lonely life, lonely me za 7 jul - 3:50

Icari

Icari
VIP





Icari's hoeven zweefden sierlijk door de lucht om vervolgens berekend neer geplant te worden op de mee verende grond. Zijn zijde achtige manen dansten rond zijn hals, zijn lange voorpluk kriebelde afwisselende in zijn linker- en rechterneusgat. Icari brieste en schude even met zijn nek. De bloemenzee leek voor hem uiteen te wijken, als een schip dat door de golven van de zee kliefde. Het veld strekte zich uit tot de horizon, maar Icari wist dat het veld in het oosten overging in koren, in het oosten veranderde het in glooiende heuvels en richting het zuiden maakte het plaats voor de lange grashalmen van de prairie. Hij kende dit gedeelte van DH nu goed. Alle wegen, velden, hobbels en kuiltjes van de heuvels kende hij uit zijn hoofd, maar nu begon hij ook de valleien en omliggende prairies goed te kennen. Hij hield van het ontdekken van nieuwe plaatsen, nieuwe paarden, nieuwe avonturen. Die nieuwsgierigheid van jou wordt nog eens je dood had Agustin altijd lachend gezegd. Icari vertraagde zijn pas, hield halt en keek op naar de hemel. Agustin.. Hij miste zijn vriend, misschien moest hij de Andalusiër binnenkort eens op gaan zoeken. Zijn bruine ogen gleden langs de hemel naar de horizon en daar zag hij een verstoring van de glooiende lijn van bloemen die de scheiding van lucht en bloemen aangaf. Het was een wit paard dat in het bloemenveld lag. Icari zette zijn oren naar voren, zijn neusgaten open en begon naar het paard toe te lopen. Toen hij haar dichter genaderd was, zag ij dat het een merrie was. "Hallo," groette hij vriendelijk. "Een mooie plek voor een dutje, of niet? Mijn naam is Icari." De voskleurige hengst probeerde het ijs meteen te breken. Hij hield niet van ongemakkelijke situaties, dus probeerde hij die altijd voor te zijn.

OOC: Omdat ik het zielig vind dat nog niemand bij je gereageerd heeft!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

3Lonely life, lonely me Empty Re: Lonely life, lonely me za 7 jul - 7:56

Ayani

Ayani

Eindelijk begon de zon een beetje door te komen. De zonnestralen gaven haar vacht een zilveren glans. Weer doezelde Ayani even weg. In de zon lag het best lekker. Ze sliep niet, maar had wel haar ogen dicht. Een bloem kriebelde in haar neus. Ze deed langzaam haar ogen weer open. Toen spitste ze haar oren. Ze hoorde hoefgeluiden. Ze keek om zich heen. Links van haar kwam een paard op haar afgelopen. Het was echt een prachtig paard, een hengst zag Ayani, toen het dier dichter bij kwam. Moest ze ervandoor of niet? ze wist niet of het paard een goede of een kwade zin had. Maar ach, ze wilde gezelschep, ze moest het risico maar nemen. Het paard liep volkomen op zijn gemak, alsof hij het hier precies kende. Ze concludeerde dat het paard dan wel weinig kwaads zou willen. Diep in haar hart wist ze dat het ook heel goed niet kon zijn, ze was nu al zo vaak op haar gevoel gaan vertrouwen terwijl juist haat gevoel het fout had... Maar ze zou gewoon afwachten. Ze stond op, en de hengst begon te praten. "Hallo," dat klonk vriendelijk. Ze had niet zo moeten stressen. "Een mooie plek voor een dutje, of niet? Mijn naam is Icari." Icari, leuke naam. komt niet veel voor."Mijn naam is Ayani. Ik ben nieuw hier, maar het gras en de bloemen liggen inderdaad lekker" ze grinnikte. Die Icari leek haar wel aardig. "Jij kent het hier zeker wel hè? Loop je gewoon rond of ben je ergens naar op weg?" Ayani hoopte dat ze niet teveel vroeg in één keer, maar daar zou ze vanzelf achter komen. Inmiddels verdween de zon weer achter de wolken,en Ayani wachtte op antwoord..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Lonely
» xSo lonely.. ~
» I'm Lonely
» Mr. Lonely
» Am i lonely? Pff you wish!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum