Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm strong, thats what the say, but i cant do anything with it.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Ze galopeerde door het gevaarlijke moeras. Phuh, sommige waren hier bang voor! Bang.. Nee, dat zal ze nooit zijn. De meeste paarden denken altijd dat ze slecht is, maar ze is neutraal. Als ze in een kudde zou komen, zou ze er alles voor doen om die te beschermen. Ja, ze is een merrie. So what!? Merrie's kunnen ook sterk zijn, en zij is het bewijs ervan. Ze trainde elke dag in het moeras, maar als ze klaar was met trainen voelde ze zich soms best wel alleen. Dan waren haar spieren weer getraind, maar dan.. Waar moest ze dan heen? Ja.. Ze moest in een kudde zien te komen, waar ze vrienden kon maken. Lichamelijk is ze erg sterk, alleen fysiek niet meer zo. Ze hield het niet lang meer vol alleen in dit druiperige moeras. Ze had een keer its gehoord over een kudde genaamd Utopia. Dat leek haar wel wat. Vol hoop hinnikte ze naar Painted Black.

Laatst aangepast door Black Night op di 21 aug - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt

Cupcake

Cupcake

Kort ikweet -.-' OEPS nu heb ik me verraden ..

EDIT NAR: Ja en dit is niet de bedoeling van een RPG. Dit valt onder het zogeheten kopje 'offtopic'. Eventueel zou dit onderaan een post gezet mogen worden wanneer deze ten minste drie volle regels RPG-tekst bevat. De volgende keer wordt soortgelijke post verwijderd, maar ik laat hem nu staan.

Painted Black

Painted Black
VIP

Hij had fouten gemaakt en had zichzelf helemaal verloren. Maar hij hoefde geen hulp, nee, hij was ook alleen geboren. Hij had spijt van de dingen die hij had gedaan, maar hij kon er niks aan doen, zo was het eenmaal gegaan. Hij wou niet meer doorgaan, gewoon stoppen voor altijd. Het kon hem niks meer schelen, hij was toch alles al kwijt. De dood leek hem uiteindelijk de beste uitweg, maar toch vond hij iets anders zonder enige uitleg. Hij was Amani weer tegen het lijf gelopen, want zijn relatie met haar was de druppel die de emmer deed overlopen. Eindelijk waren ze weer bij elkaar en Painted voelde niks anders dan geluk. Geluk en liefde. Hij wilde Amani vragen voor een tweede veulen, eigenlijk derde, maar hij was bang. Hij was bang om zich eigen weer open te stellen tegen over Amani, bang dat als er iets zou gebeuren hij weer zo gebroken zou zijn. Een nu hij een tijd geleden Nar had ontmoet, wist hij de ideale uitweg van zijn leven. Maar voor nu, voor nu moest hij het doen met het leven dat hij had. Een eerlijk gezegd was hij daar best blij mee. Er was niemand die hem vertelde wat hij moest doen en de helft van zijn familie was ongeveer uitgestorven. Gelukkig had hij vele vrienden, waaronder Courage. Op een of andere manier kwam hij haar altijd weer tegen en hadden ze vervolgens de grootste lol. Met een glimlach op zijn gezicht, dankzij de gedachte aan Courage, spitste hij zijn oren om het geluid om hem heen beter te horen. Een hinnik. Een zucht rolde over zijn lippen toen hij naar het moeras keek. Het was niet bepaald het mooiste gebied van DH, en hij was er eigenlijk ook nog nooit geweest. Alsof hij het nog niet druk genoeg had, had hij een hinnik gehoord, ergens, hier, in het moeras. Geweldig! Nu moest hij dat paard gaan zoeken in deze vieze drek. Nogmaals zuchtte hij, begon vervolgens voetje voor voetje vooruit te lopen. Tuurlijk vond hij het leuk om nieuwe paarden te ontmoeten en ze vervolgens toe te laten in zijn kudde, maar het heen en weer gereis was een grote minpunt. Hij was niet bepaald het paard met de goeie conditie, dus moest het paard het maar doen met het half uur dat hij waarschijnlijk te laat zou komen. Na nog een paar minuten stappen kwam de geur hem eindelijk te gemoed en dit keer slaakte hij een opgeluchte zucht. Geweldig; hoe eerder hij er was, hoe eerder hij deze drek kon verlaten. Er kwam een paard in beeld en Painted schoof zichzelf er naar toe, de vieze drek ontwijkend. ’Goedemiddag’ Mompelde hij, toen hij bijna tegen over het paard stond. ’Mijn naam is Painted Black.’ Hij glimlachte opgewekt, bijna vergeten dat hij de laatste plas vieze drek moest ontwijken. ’Leider van Utopia, ik neem aan dat je me daarover iets wilt vragen?’

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Hij keek hoe Painted Black vooruit in de drek, en de vieze plassen ontweek. 'Goedemiddag. Mijn naam is Black Night, en inderdaad, ik zou graag in uw kudde komen. Ze zeggen altijd dat ik sterk ben enzovoorts, en ik dacht misschien kan ik helpen verdedigen. En.. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit echt vrienden of familie gehad.' Zijn stem werd wat bedroefd op het eind, maar hij was sterk, hij kon er mee leven. Nu maar hopen dat het mag van Painted Black. Terwijl hij wachtte op antwoord begon hij te eten van een plantje, een van de weinige eetbare dingen hier. Hij hoopte sterk dat hij toegelaten zou worden, want hij zou er echt alles voor geven om de kudde te beschermen!

Painted Black

Painted Black
VIP

Zijn zwarte oren priemde naar voren toen hij de woorden van de hengst in ontvangst nam. 'Goedemiddag. Mijn naam is Black Night, en inderdaad, ik zou graag in uw kudde komen. Ze zeggen altijd dat ik sterk ben enzovoorts, en ik dacht misschien kan ik helpen verdedigen. En.. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit echt vrienden of familie gehad.' Even liet hij zijn blik over het lichaam van de hengst glijden. Het was natuurlijk heel zielig wat hij vertelde, Painted wist immers goed genoeg wat hij bedoelde, maar hij onmogelijk deze hengst gelijk door sturen enkel vanwege zijn zielige woorden. 'Awh wat zielig, weet je wat, je bent gelijk door' Nee, dat zou on-eerlijk zijn tegen over de rest van de kudde. Hij richtte zijn blik weer op de hengst voor hem, het geheel dan en toverde weer een glimlach te voorschijn. 'Waarom Utopia? Waarom neutraal?' Vroeg hij, terwijl hij met zijn voorbeen een cirkeltje door de drek tekende en vervolgens weer omhoog keek. 'Waarom geen goede kudde? Óf-' Hij nam een hap lucht '-Waarom geen slechte kudde?' Het waren standaard vragen die gesteld werden, maar ze waren logisch. Je wou toch een beetje weten waarvoor ze kwamen, oke, voor de gezelligheid en de bescherming, maar dat konden ze in andere kudde's toch ook vinden?

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Hij keek naar de hengst, die even nadacht. Hij gaf antwoord, nouja, het was meer een kruisverhoor. Maar hij begreep het wel, je wou immers wel weten waarom diegene in je kudde wou komen. "Utopia, omdat het de enige neutrale kudde is, en omdat er aardige paarden zijn. Neutraal omdat ik niet tegen doe oorlogen kan tussen 'goed' en 'slecht' .." antwoordde hij. De antwoorden waren de eerlijkste die je kon krijgen van Black Night. Hij hield niet zo van liegen, en slijmen. Hij hield van vertrouwen en vriendschap.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: