Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A place of Memory's

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A place of Memory's Empty A place of Memory's za 22 sep - 3:57

Sunset

Sunset
VIP

Bij elke stap die ze zette deed het meer pijn, maar had ze het gevoel dichter bij Mischa te zijn. De steken in haar hals namen toe, enkel omdat de beelden van de oorlog weer voor haar ogen verschenen. Rustig stapte ze dezelfde route die ze toen ook gerent had. Nog steeds zag ze het bloed op de grond, wat er natuurlijk niet meer was. De regen had alle sporen weggevaagt. Voor de nieuwe paarden zou dit gewoon een gebied zijn. Voor de paarden die hier al wat jaren kwamen had dit gebied nu een betekenis. Misschien was dit voor de Horcrux nu wel een plek wat voor hun overwinning betekende. Sunset wist het niet. Sunset wilde het ook niet weten. De bonte merrie schudde vermoeit haar hoofd en draaide zich om. Een druppel viel op de grond. Verward keek ze omhoog, maar besefde toen dat ze huilde. De plek raakte haar nog steeds. Maar dat was goed, ze wilde het voelen. Ooit, ooit zou ze hun terug pakken. Zouden zij hun terug pakken. Ze wist zeker dat Magnifico gereed was, mocht een van de slechte kuddes weer aanvallen. Ze waren allemaal gereed, klaar voor de strijd, mocht die komen.

-Het liefst goede paarden.-

2A place of Memory's Empty Re: A place of Memory's zo 23 sep - 5:21

Pearl

Pearl
Moderator

‘Mijn grootste angst word werkelijkheid. Het zit nog diep in hem verborgen. Het is een veulen maar in zijn bloed groeit al het kwaad.’ Het was onzin, ik wist het. Hij probeerde de waarheid om te praten door middel van anderen te manipuleren met zijn woorden. Het was dat alles ongelofelijk wijs overkwam, anders had hij geen kans gehad. Mijn kleine oogjes priemden tussen die van oudere paarden en een aantal van mijn leeftijdsgenoten. Er hing een doodse stilte en niemand durfde zijn blik van Korchak af te wendde. Iedereen wachtte net als gewoonlijk rustig af op zijn beslissing. Zou het veulentje verbannen worden? Vermoord, misschien? Niemand durfde zijn mond open te trekken. Kala (de merrie die het kleine hengstje had opgevoed) stond Korchak met angstige, smekende ogen aan te kijken. ‘Ik ken de daden van zijn soort. En hij word ook een keer volwassen. Tot mijn laatste ademtocht zie ik het voor me.’ Het was een leugen. Het beestje was zich van geen kwaad bewust en het kwaad was nergens bij hem te zoeken. Dat wist ik zelfs. Ik schraapte mijn keel en alle blikken werden meteen op mij gericht. Dit was onbeleefd. ‘Het is niet waar. Korchak, jij bent het kwaad!’ Ik klonk dapper, spitste mijn oortjes en bleef de leider strak in zijn ogen aankijken. Ik wist dat het te laat was. ‘Pearl, je bent verbannen.’

Het was dat ze rond die leeftijd geen ouders had gehad. Het feit dat ze werd verbannen in de kudde die toen des tijds haar thuis was deed haar dus geen tot weinig verdriet. Het was dat ze zelfstandig was, anders had ze het niet overleefd op een leeftijd van drie maanden. Voor haar was het op die dag tijd om de wijde wereld in te trekken. Haar blik ging langs de droge, met een laag as bedekte grond. Herinneringen aan de dag waarop ze hier stond met een hoop onschuldige vrienden deden de rondten in haar hoofd: De oorlog. Waarom kwam ze hier nog eigenlijk? Optimistisch was het niet. Misschien was het omdat Mischa hier overleden was? Ja, dat was het, besefte ze. ‘Sunset?’ Op het moment dat de kleine bonte merrie in haar vizier kwam, was ze ervan overtuigd dat zij het was. Huilde ze? Op een rustig tempo stapte ze dichterbij, om vervolgens vlak voor haar te stoppen. Beide oortjes priemden naar voren en Pearl bracht haar hoofd iets lager, zodat het verschil qua hoogte wat werd verminderd. ‘Gaat het?’ Ze sloeg haar blik even neer en keek betreurd op. ‘Mischa, hè?’

http://www.dreamhorses.biz

3A place of Memory's Empty Re: A place of Memory's wo 10 okt - 5:53

Sunset

Sunset
VIP

Een traan rolde over haar wang. Waarom was het zo gelopen? Waarom had ze niet meer gedaan om haar leidster te redden? Ze was gewoon zwak, dat was ze. 'Sunset?' geschrokken keek Sunset achterom, recht in de ogen van Pearl, die nu de leidster was van de Denali. "Oh, hallo," zei ze, haar stem was zacht. Pearl kwam naar haar toe, haar oren stonden naar voren en ze deed haar hoofd iets lager, zodat het hoogte verschil iets minder werd. Qua hun hoofden dan. Pearl torende nog altijd over de kleine IJslandse merrie uit. 'Gaat het?' vroeg Pearl. Ze sloeg haar ogen even neer en keek betreurt op. 'Mischa he?' vroeg ze. Sunset kneep haar ogen dicht, waardoor een volgende lading aan tranen hun weg naar beneden zochten. "Ik wilde dat ik meer had gedaan...." jankte ze. Ze keek weg, onbewust naar de plek waar Mischa haar laatste adem had uitgeblazen.

-sorry van de kortheid en dat het zo lang duurde..-

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: