Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Don't do Satan!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Don't do Satan! Empty Don't do Satan! zo 12 jun - 23:43

Midflower

Midflower

Midflower draafde rustig op regelmatig tempo in het korenveld. Ze was bijna bij het einde van het veld, Midflower wou naar het Sparkle Field, maar daarvoor moest ze eerst langs de bloemen velden, door de duinen. Daarna voorzichtig aandoen op de klippen, en dan was ze er in het prachtige Sparkle Field. Waar alleen leden van de QS haar zouden kunnen storen, maar dat maakte haar niet uit. De meeste, bijna allemaal kende ze wel. Midflower draafde door het bloemenveld, ze ging in regelmatige pas over naar de stap. Rustig snoof ze wat aan en van de bloemen en ademde hard uit, toen er stuifmeel in haar neus kwam. Midflower schudde haar hoofd en zakte door haar benen, rustig ging ze op haar zij liggen en rolde. Toen ze opstond keek ze naar haar vacht, ze zag er niet uit! Overal zaten bloemen en grond, snel schudde ze haar zelf uit. Nu leek ze tenminste op een paard. Midflower stapte weer rustig door, ze had nu wel genoeg van de bloemen velden. Op naar het volgende avontuur in de duinen. Snel galoppeerde ze aan, haar nu al best lange manen wapperden in de wind. Midflower had al een lange staart gekregen, ze was nu ook al 3 jaar oud. Mid zwiepte met haar staart tegen haar flanken. Ze snoof eenmaal. Verdomme! Moest ze ook nog eens hengstig worden. Nu maar snel naar het Sparkle Field, de leden van de QS vertrouwde ze wel. Midflower sloeg nogmaals met haar staart tegen haar flanken om wat vliegen te verjagen. Weer kwam de zoete rozen geur van hengstigheid vrij. Midflower brieste. En stopte met draven. Zo keek ze rond. Uiteindelijk zag ze in de verte een schim. Ze kon ruiken dat het een hengst was. Verdomd ook dat nog! Rustig bleef Midflower staan, ze zwiepte nog een keer met haar staart, waardoor er nu een grote lading na buiten kwam. Daarna bleef haar staart tussen haar billen geplakt.


[Satterd!]

http://animalpower.actieforum.com/

2Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 0:09

Satan

Satan
VIP

Zijn neus was tegen zijn borst aangeplakt, zijn hals spieren waren duidelijk zichtbaar, zijn achterbenen maakte beheersde korte maar zeer krachtige passen terwijl zijn voorhand het zelfde deed maar deels zijn achterhand blokkeerde. Hard schudde Satan een keer zijn hoofd, manen en voorpluk bewogen mee met zijn beweging terwijl een overgang naar de galop gemaakt werd. Voorbenen maaide bij elke pas deels door de lucht, achterbenen zette zich krachtig af, zorgde voor grote sprongen. Wederom werd zijn neus tegen zijn borst aangeduwd terwijl zijn zwarte ogen kil en hatend rond keken, als blikken zouden doden.. Dan waren alle bloemen terplekke gestorven. Hier moest ooit iets aangebeuren, een groep wilde paarden moesten het vernietigen onder hun machtige hoeven. Iets, ooit zou Satan er iets aan doen! De zoete geur betrad zijn neus door de lichte wind die er stond, het was geen wind eerder een bries. De geur van de bloemen was afschuwelijk, vernietigend in zijn neus! Straks gingen zijn hersenen het ook nog 'leuk' vinden.. Nee! Dat nooit! Eenmaal had Satan zich voorgedaan als 'goed' niet zo zeer in het feit van goed,goed. Maar in het feit van, kijken hoe de goedzakken leefde en heel het gebeuren. Brrr, rillingen kwamen kort omhoog terwijl de zoete guur sterker zijn neus betrad. Zijn oren drukte zich krachtiger in zijn nek terwijl zijn galoppassen groter werden. Benen zette zich met meer kracht neer, sprongen werden vergroot door zijn achterhand, zijn staart sloeg hard tegen zijn flanken aan terwijl ogen hatend en bijna moordend rond keken waar het vandaan kwam. Zijn blik werd gericht op een schim, een schim waarvan de overige geur bekend was. De geur van de Quiet Sparkle, de kudde van Pearl. Een merrie waar iets niet pluis mee was in zijn ogen tenminste. Zijn passen vertraagde weldra toen de merrie genaderd werd om uiteindelijk naast haar te stoppen. Een rondje keurend en mekkerend liep Satan om haar heen, zijn ogen keken fel naar haar lichaam om achter haar te stoppen en de geur goed op te snuiven. De zoete geur maakte hem meestal niet erg gek, het was iets wat Satan had leren beheersen. Iets wat je wel moest leren, immers als kudde leider kon je ook niet heel je kudde merrie's dekken, iets wat hem als veulen geleerd was van zijn toen nog levende ouders. Kort en krachtig schudde Satan zijn kop, "Zo, zo. Een hengstige jonge merrie ? Je durft meisje! Mijn naam zal al bekend zijn bij je, zo niet zal je het weldra horen!" Kil klonk zijn stem, dominant was zijn houding.

3Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 0:32

Midflower

Midflower

Midflower keek op. De geur van de hengst werd sterker, en al snel werd duidelijk dat de geur afkomstig was van een zwarte slechte hengst. Midflower snoof minachtend, wat had die hier nou weer te zoeken? Hij galoppeerde op Midflower af, en zijn blik viel ook op haar. Midflower bleef doodstil staan, fronste haar wenkbrauwen. En schudde minachtend haar hoofd. ’’Toch maar opzoek naar het goede leven?’’ Vroeg Midflower met een grijns. Ze snoof nogmaals minachtend toen de hengst een rondje om haar heen liep, stopte bij haar achterste om de geur goed op te vangen en door te lopen. Midflower mete dat ze bekeken werd door hem, waarschijnlijk was ze hem nu aan het goed keuren. Mid wist wel wie dit was, Satan ex-partner van Boots leider van The Fire Flame. Midflower stampte met haar hoef op de grond, en schudde haar hoofd minachtend. Ze zuchtte en zei: ’’Ja? Ben ik goedgekeurd.’’ Vroeg ze minachtend, en spottend. Midflower was een bitch goed zijn maar ze had ook haar zwakken, ze liet zich makkelijk verleiden te makkelijk wat Midflower zelf enorm haatte, ze schudde haar zelf uit,[i]''Zo, zo. Een hengstige jonge merrie? Je durft Meisje! Mijn naam zal al bekend zijn bij je, zo niet zal je het weldra horen!’’ Midflower snoof minachtend en zei: ’’Heb je er iets tegen?’’ Ze greens en vervolgde: ’’Denk je dat je wat bent? Je bent niets meer dan Satan ex-partner van Boots leider van The Fire Flame. Alles van de slechte kant boeit mij niet. Maar ik weet wel dat je voor jouw kant, je eigen soort hebt verraden.’’ Midflower sloeg een keer met haar staart tegen haar flanken waardoor er weer een flinke lading zoete roze geur naar buiten werd geslagen. Dit was niet wat ze wou! Ze wou gewoon naar het Sparkle Field! Midflower snoof, waarna ze zuchtte. Minachtend keek ze naar de dominante houding van Satan. Ze schudde haar hoofd en wachtte op reactie.

http://animalpower.actieforum.com/

4Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 5:30

Satan

Satan
VIP


"Toch maar opzoek naar het goede leven?" Vroeg Midflower met een grijns. "Ja? Ben ik goedgekeurd." Minachtend vroeg ze het waarna ze verder sprak. "Denk je dat je wat bent? Je bent niets meer dan Satan ex-Partner van Boets leidster van The Fire Flame. Alles van de slechte kant boeit mij niet. Maar ik weet wel dat je voor jouw kant, je eigen soort hebt verraden." Enkele male sloeg haar staart heen en weer waardoor de zoete geur extra verspreid werd. Satan snoof luid en bekeek dominant naar Midflower. [colo=blue]"Midflower, Dat is wel het laatste waar ik naar opzoek ben. Of je goedgekeurd bent is iets anders, je zou er mee door kunnen. Tja, soms moet je iets doen voor de slechte kant. Het was een plan wat perfect lukte, waar iedereen perfect in geloofde! Iedereen geloofde er blindelings in! Dus ja, ik heb niks verraden ik heb de slechte paarden meer geleerd dan ooit!"[/color] Zijn lichaam had zich naast de hare geparkeerd terwijl zijn neus kort over haar hals streek, verleidend en teder maar zeker ook zeer kort. "Maar daar kwam ik niet voor, een zoete geur trok mijn aandacht en leidde me naar jou toe." Zijn ogen knipperde kort, keken haar wederom fel en gevoelloos aan terwijl zijn flank enkele kleine centimeters van de hare afstond. "Ga je het vragen of moet ik het maar gewoon doen" Een gemene grijns sierde zijn smoel terwijl zijn neus kort langs haar flank streek naar haar achterhand.

5Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 6:23

Midflower

Midflower

Midflower zag zijn dominante blik, ze schudde haar hoofd. Midflower sloot haar ogen voor even. ’’Soms moet je iets doen voor de slechte kant? Satan ga me niet vertellen dat jij verdomd een veulen hebt opgewekt bij Boots, door iets te doen voor de slechte kant! Je hield van haar, dat weet jij net zo goed als ik.’’ Midflower snoof, en luisterde door. Het laatste stuk boeide haar niets. Ze voelde zijn neus kort over de hals van haar zelf streiken. Verleidend maar ook Teder, en Midflower ging er in op. Verdomd, Waarom moest ze haar zelf nou weer laten verleiden door zo’n stomme hengst! ’’Dus je wilt zeggen dat je merrie’s alleen opzoekt als ze hengstig zijn?’’ Midflower schudde haar hoofd. Midflower ontblootte haar tanden toen het lichaams van Satan nog maar enkele centimeters van haar verwijderd. ’’Toestemming zou je later misschien krijgen.’’ Zei ze voor ze er erg in had. Verdomd Waarom? Waarom? Waarom, moest Midflower haar weer laten verleiden door zo’n stomme hengst?! Midflower voelde zijn neus kort van haar flank naar haar achterhand glijden. Maar weer deed ze er niks op! Midflower haar hormonen beginnen te slaan.

[Flut Lief ]

http://animalpower.actieforum.com/

6Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 6:52

Satan

Satan
VIP


"Soms moet je iets doen voor de slechte kant? Satan ga me niet vertellen dat jij verdomd een veulen hebt opgewekt bij Boets, door iets te doen voor de slechte kant! Je hield van haar, dat weet jij net zo goed als ik." Het laatste was misschien deels waar, hij had z'n gevoelens op het laatste deel van zijn misse, zijn plan niet meer kunnen beheersen. "Dat van het veulen hoorde er niet bij.. Maar dat is verschillend. Ik zoek ze niet alleen op als ze hengstig zijn madame". Was zijn antwoord op zijn volgende vraag. Toen ze hem een soort van toestemming gaf, was dat zijn teken. Zijn hormonen werden gek, zijn neus bleef kort hangen bij haar achterhand. Waarna zijn neus zich kort tegen de staartwortel drukte, de geur nogmaals inzich opnam, waarna zijn boven lip omhoog ging en hij begon te flehmen. Kort schudde Satan daarna zijn hoofd waarna hij laag steigerde om zijn machtige bespierde lichaam op die van Midflower te krijgen. Na een aantal keer haar gedekt te hebben, en Satan er zeker van was geweest dat zijn zaad in de merrie was gepland sprong hij van haar af. Zijn lichaam bracht hij naar voren om zijn neus kort tegen de hare aan te drukken.

[Flut Don't do Satan! 11631]

7Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! ma 13 jun - 7:30

Midflower

Midflower

Midflower schudde haar hoofd. ’’Satan, je gaat me niet vertellen dat het een snikie plan was!’’ Ergens was Midflower best verleidt door zijn karakter. Midflower voelde de neus van Satan kort bij haar achterste hangen. Hij drukte zijn neus tegen haar staart wortel en snoof de geur van hengstig heid op. Midflower zuchtte, haar hormonen begonnen ook gek te worden. En ze verlangde nu naar het lichaam van de hengst. Satan steigerde. En Midflower voelde het zware bespierde lichaam van Satan op haar achterste. Na haar een aantal keer te hebben gedekt stopte hij. Midflower zuchtte. Het was zwaar geweest en vermoeiend door het lijf van Satan. Ze schudde haar hoofd waarom gaf ze toestemming waarom? Waarom liet Midflower haar zelf zo makkelijk verleiden? Waarom? Duizenden vragen spookten rond ik haar hoofd. Midflower zwiepte met haar staart, De hengstig heid was minder tot helemaal weg. Midflower zuchtte en plofte vermoeid neer op de grond. Haar heldere ogen vesten zich op Satan. Zonder iets te zeggen knikte ze.

http://animalpower.actieforum.com/

8Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! wo 15 jun - 7:57

Satan

Satan
VIP

"Satan, je gaat me niet vertellen dat het een snikie plan was!" Waren haar worden, terwijl haar sierlijke bruine hoofd eenmaal schudde. Zijn zwarte ogen keken doordringend Mid aan terwijl zijn neus wederom langs haar flanken streek. Vermoeid liet de merrie zich op de grond vallen, Satan bekeek haar nogmaals. "Dat was het wel Midflower. Soms moet je iets over hebben, voor mij een groot offer destijds om te weten te komen wat er nog meer door jullie hoofd spookt. Door het hoofd van goedzakken!" Luid snoof Satan een keer, drukte zijn oren zich strakker in zijn hals. Zijn staart sloeg meerdere malen tegen zijn zwarte flanken aan terwijl zijn zwarte ogen dreigend de omgeving in de gaten hielden. "Midflower, ik wil dat je met me meegaat, tot je veulen geboren is! Hengsten en merrie's zullen op je gaan jagen namelijk! Met mij durven ze niet te sollen, zeker niet als een nakomeling van mij zich in jouw buik laat groeien!" Echter wist Mid niet dat ze de eerst komende tijd vast zou komen te zitten, tot haar veulen geboren was en misschien wel langer, of misschien ook niet. Het lag allemaal aan het eerst geboren veulen.
[Sorry voor de laatheid! Heb deze week herkansingweek met toetsen dus had het druk Embarassed]

9Don't do Satan! Empty Re: Don't do Satan! za 25 jun - 20:15

Midflower

Midflower

Midflower keek rustig in de doordringende ogen van Satan. Zijn neus gleed langs haar flanken, en Midflower brieste even tevreden. Ze knikte en luisterde naar zijn volgende woorden. "Midflower, ik wil dat je met me meegaat, tot je veulen geboren is! Hengsten en merrie's zullen op je gaan jagen namelijk! Met mij durven ze niet te sollen, zeker niet als een nakomeling van mij zich in jouw buik laat groeien!" Midflower knikte en zei: ’’Oké, ik ga met je mee. Tot het veulen is geboren. Om zeker te zijn dat het veulen veilig is. Breng me naar de plek waar jij heen wilt.’’ Zei ze rustig en kalm. Daarna wachtte ze af. Totdat Satan in beweging zou komen.

[Maakt niet uit. Sorry voor late post. Flut.]

http://animalpower.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum