Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Come and get me Satan

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Come and get me Satan  Empty Come and get me Satan ma 13 jun - 3:30

Zytana

Zytana

Een week geleden zou de lucht nog helemaal azuurblauw zijn. Maar het warme zomerseizoen had plaats gemaakt voor de herfst en nu hingen er meerder spierwitte wolkjes in de lucht. Ook was het water van de zee sneller gaan stromen, omdat het meer regende en zo de zee meer water met zich mee droeg. Het blauwe zeewater kolkte het strand op. Vloed. Het nam wit schuim met zich mee, vermengd met allemaal schelpjes en andere dingen die de zee had meegespoeld.
Dan was daar opeens in de verte de donkerbruine schim. Het silhouette nam de vorm aan van een paard, eentje waarvan het duidelijk was dat ze arabisch bloed van haar voorvaderen had doorgekregen. Flexibel en met veerkrachtige passen traceerde ze in een behoorlijk tempo het strand. Alhoewel de merrie geen slechte was, had ze haar hoofd trots en zelfverzekerd in de lucht gestoken. Statig stak ze haar neus in de lucht , niet om een geur op te pikken, niet om om zich heen te kijken, nee simpelweg omdat zichzelf gewoon geweldig vond. En een geweldig paard moet er natuurlijk ook een beetje leuk bijlopen. Zoals de meeste paarden was ze niet op haar hoede, voor niks of niemand. Want tja, ze hoefde natuurlijk niet voor iemand bang te zijn. Als er ook maar een domme badas aankwam dan zou ze hem een persoonlijk in elkaar slaan. Maar dan natuurlijk wel zo, zodat ze er zelf geen littekens en verwondingen aan over zou houden. Nee dat zou de pracht van haar nette vacht bederven, ze zou nóóit zo gehavende vacht als die badasses willen hebben. Zytana probeerde haar benen precies op de juiste plek neer te zetten en zich mooi op te richten. Zo leek haar gang net op soort passage. Tja het was te zien dat de merrie zichzelf wel een pronkstuk vond, en dan nog te bedenken dat ze ook helemaal niet zo lelijk was..

- faint Megaflutje [Alleen Satterd]

2Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan ma 13 jun - 4:47

Satan

Satan
VIP


De geur van het zoute water was duidelijk ruikbaar, van vele kilometers ver kon je het simpel weg ruiken. De geur was voor de ene een aroma voor een ander een hell, bij Satan zat het er net tussen in als het ware. Luid snoof Satan een keer, zijn benen bewogen zich in een sierlijke dominante maar zeker verzamelde draf in het water. Het zoute water dat schelpen en andere zee dieren met zich mee naar het land droeg reikte voorbij zijn pezen. Het water zou zijn benen verkoelen en even bij laten komen van alle trainingen, de trainingen werden met de dag krachtiger en zwaarder. Zelf voelde Satan het niet meer, pijn was voor hem iets wat fijn geworden was. Zijn oren waren krachtig in zijn nek geduwd terwijl zijn ogen kil en fel omzich heen keken. Naar de omgeving en al het andere wat zinloos en niet boeiend was voor hem, alles wat lager stond in rang dan hem als het ware. Luid snoof Satan nogmaals, drukte zijn neus krachtiger tegen zijn breed gebouwde en bespierde borst aan terwijl zijn staart licht geheven was. Manen waperde evenals zijn staart achter hem aan door de wind, de wind die ontstond door het draven en de kracht die erbij aanwezig was. Na een tijdje drong een nieuwe geur zijn neus binnen, een fijne geur, een zoete geur die bij een merrie hoorde, een schrelle hinnik was hoorbaar. Zijn boven lichaam ging de lucht in, benen maaide door de lucht heen terwijl zijn ogen op een bruine schim vielen. Een bruine arabische merrie, zo te zien eentje die het erg 'hoog' van zichzelf had. Een valse grijns sierde zijn smoel terwijl zijn staart enkele male tegen zijn flanken aan kletste. Uiteindelijk werden zijn passen verruimd, zijn hoofd geheven om zo richting de merrie te gaan, zijn geaardheid was duidelijk aangegeven, zijn bedoelingen echter nog niet. Dominant stopte Satan voor haar zodat ze moest stoppen, een rondje liep hij om haar heen, stopte achter haar kort om de zoete geur nogmaals op te snuiven als het ware. Zijn hoofd had alle dingen al gepland alleen haar toestemming was nodig, eerst moest Satan haar verleiden, haar in zijn 'greep' krijgen. Enkele passen werden naar voren gedaan, zijn oren lagen plat in zijn nek terwijl zijn staart tegen zijn flank aan sloeg en aan de andere kant de hare ook raakte. Gevleid streek zijn neus langs haar hals, kort maar verleidelijk en zeker ook ergens teder. "Wat doet zo mooie merrie in haar eentje hier ? Satan aangenaamd" kill was zijn stemklank terwijl zijn ogen fel en dominant op haar gericht waren.

3Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan ma 13 jun - 5:57

Zytana

Zytana

Omdat Zytana nou niet bepaald aan het opletten was , zag ze niet hoe Satan steeds dichterbij kwam. De merrie ging helemaal in haar eigen gedachten op. Eigenlijk zag ze er ook best wel aanlokkelijk uit zo spelend in het water. Langs de zijkanten van haar glansrijke lichaam spatte druppels water op en degene die op haar vacht vielen , gleden weer langzaam naar beneden. Toen stond er opeens een grote , zwarte hengst voor neus. Diezelfde hengst blokkeerde haar de weg, waardoor ze wel moest stoppen. Meteen wilde ze iets gemeens naar zijn hoofd snauwen maar de merrie werd verblind door de schoonheid van de hengst. Hoe hij langzaam een rondje om haar heen liep. Ze liet haar olijfgroene ogen over de mustang glijden en snoof zijn geur in. Verleidelijk krulde ze haar hals. De hengst kwam dichterbij, dit liet ze meteen toe. Ze voelde zijn staart tegen haar lichaam slaan en hierna gleed zijn neus naar haar hals en maakte hier een horizontale beweging. Pakkend stak ze haar neus naar voren om de zijne aan te raken en er lieflijk in te briesen. Al wist de donkerbruine merrie dat wederzijds was, ging ze toch mee in de hengst die er duidelijk op uit was om haar te dekken. Wat kon het kwaad dat ze een veulen zou dragen van hem, hij was immers niet lelijk. `Wat doet zo mooie merrie in haar eentje hier ? Satan aangenaamd.´ Hoewel ze gevleid was door de zwarte hengst wilde ze liever dat het allemaal maar wat sneller gebeurde. De naam Satan en zijn houding zeiden haar eigenlijk ookal genoeg; hij behoorde tot de duistere kant. Ook merkte ze dat ze hengstig was, daar was Satan vast op af gekomen. `Zytana is mijn naam.´ Haar stem klonk charmant maar had toch iets krachtigs.


Ik ben inspiloos Come and get me Satan  335806

4Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan ma 13 jun - 6:41

Satan

Satan
VIP


"Zytana is mijn naam" Charmant sprak de merrie, met een krachtige ondertoon als je het hem vroeg. Zijn zwarte ogen keken in haar olijf groene prachtige ogen terwijl haar neus kort de zijne reikte. "Aangenaamd Zytana." Hard snoof hij nogmaals, snoof de geur wederom in, liet deze hem kort gek maken. Zijn neus streek vanaf haar hals naar haar achterhand om kort te wachten, de geur nogmaals in te ademen. Om het liefst zo boven op haar te springen, haar te dekken. Een veulen te kweken bij haar. Beheersend liep hij aan de andere kant weer naar haar voorhand toe. Zijn neus reikte weer kort haar hals zodat de merrie ergens ook gek werd, gek van verliefdheid waarna de veel gemaakte fout zou komen, hij haar zou kunnen dekken en uiteindelijk mee kon nemen. Hard snoof hij nog eens om haar verleidelijk aan te kijken met zijn parel zwarte ogen. "Ga je toestemming geven of moet ik het maar gewoon doen" Dominant maar zeker uitdagend sprak Satan tegen haar.

Hier het zelfde xD

5Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan ma 13 jun - 7:16

Zytana

Zytana

`Aangenaamd Zytana.´ De donkerbruine merrie zag hoe hij haar geuren in zich opnam. Hierna zocht hij met zijn neus haar hals op en schoof ermee naar haar achterhand. Iedere beweging liet ze toe. Eigenlijk wist ze zelf ook niet wat ze zich allemaal aan de hals haalde, misschien was ze nog te jong om de gevolgen ervan in te zien. Daarna liep hij weer naar haar toe om haar hals aan te raken. Ijdel bracht ze haar hoofd hierna in de lucht om hem hier te houden. Zelfingenomen bekeek ze de hengst kritisch. Ja hij was het zeker waard om een veulen met haar te baren. `Ga je toestemming geven of moet ik het maar gewoon doen.´ Zijn woorden klonken uitdagend maar toch dominant. Precies hoe een leider gesproken zou hebben en van elke klank van zijn stem genoot ze. `Ja ik geef je toestemming.´ Haar stem klonk rustig. Zytana zag duidelijk niet in dat deze hengst een slechte was, een pure slechte. Maar op dit moment was alleen hij er nog, de rest was wazig.

6Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan wo 15 jun - 8:40

Satan

Satan
VIP

"Ja ik geef je toestemming" Haar stem klonk rustig. Zijn oren drukte zich rustig krachtiger in zijn nek terwijl zijn neus wederom langs een paardenflank streek. Om uit te komen bij haar achterhand, zijn neus drukte zich kort tegen haar staart wortel zodat de geur hem nog doller maakte als eerst, dit keer liet Sat zich als het ware gaan namelijk. Laag steigerde Sat om op de merrie te kunnen klimmen als het ware. Afentoe gleed Sat van haar af om er weer op te springen, er vanaf gleed hij door afentoe geen grip te hebben op haar slanke lijf. Na meerdere malen op haar gezeten te hebben bleef hij kort met zijn inmiddels bezweette lijf op die van Zytana ruste, dit was hem makkelijker af gegaan als de vorige merrie, Midflower. Een duivelse grijns sierde zijn smoel terwijl ogen smachtend naar meer merrie's maar zeker meer macht rond keken. Het gevoel van overheersing was heerlijk, het gevoel van krachtiger en toch slimmer zijn was gemeen! Heerlijk! Kort snoof Sat terwijl zijn bespierder lijf van het lijf van Zytana afgleed. Zijn hoofd schudde zich charmant heen en weer terwijl zijn ogen dreigend en oplettend op die van Zytana gericht waren. "Je kan beter met mij tegen komen, hengsten en merrie's zullen namelijk op je gaan jagen." Met die smoes kreeg Sat simpelweg bijna iedere merrie om zijn hoeven gedraaid.

Sorry voor de laatheid. Druk met school gehad.

7Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan za 18 jun - 20:59

Zytana

Zytana

Een gespierd lichaam sprong op haar achterste en ze moest moeite doen om goed op haar benen te blijven staan. Elke vezel van haar lichaam was tot het uiterste gespannen. Na een paar keer gedekt te hebben sprong hij er weer af. Oké , nu zou ze dus een veulen van hem krijgen. Charmant schudde hij zijn hoofd en ze duwde haar neus nog even tegen de zijne. Nog steeds wist ze dat dit wederzijds was maar dat maakte niet dat ze er niet van kon genieten. Ook wist ze wel dat deze hengst nooit de ware zou vinden als hij op deze manier bleef doorgaan, maar dat maakte haar dan weer niks uit. `Je kan beter met mij tegen komen, hengsten en merrie's zullen namelijk op je gaan jagen.´ Zytana trok een één wenkbrauw omhoog en brieste vurig. Bruine lokken dansten rond haar gezicht. `Ik kan heus voor mezelf zorgen als je dat soms niet dacht´. Deze woorden werden feller dan die hiervoor uitgesproken. Ze was niet van plan zomaar met de hengst mee te gaan, zo dom was ze nou ook weer niet. Dan moest hij haar maar komen halen ! Met een paar snelle bewegingen stond ze een paar passen van hem af , keek hem ondeugend aan en sprong er toen met een paar krachtige passen vandoor. Zand stoof aan beide zijde van haar lichaam op. Een behoorlijke voorsprong had ze nu al, misschien kon ze nog aan de hengst ontkomen.

Was dit topic vergeten -faint Zytana is echt raar =D

8Come and get me Satan  Empty Re: Come and get me Satan zo 19 jun - 1:28

Satan

Satan
VIP


Zijn oren waren plat in zijn nek gedrukt, een merrie dekken was echter niet moeilijk, een merrie meenemen blijkbaar dus wel. Zijn neusgaten werden een tikkeltje wijder, zijn benen maakte zich klaar om de merrie te volgen. Sat had aggresief naar uit gehaald. Geen enkele merrie zou dat doen, behalve degene die zijn 'partner' was. Krachtig werd zijn kop heen en weer geschud terwijl Zytana sprak. Eerst schoot er wederom voor vandaag een song dor his head heen. I could sleep, I could Sleep. I could sleep. When I live alone. Is there A ghost in my house When i lived a lone. Is there A gosht in my house, My house......... I could Sleep, I could Sleep. I could sleep. Zo ging het liedje eigenlijk alleen maar verder. "Ik kan heus voor mezelf zorgen als je dat soms niet dacht" Fel sprak ze terwijl ze eerst achteruit ging om daarna weg te galopperen. Sat keek een beetje droogjes toe.. Juist ja. Met een krachtige overgang sprong Sat in galop terwijl zijn benen bij elke pas krachtig door de lucht maaide, zand aan beide kanten omhoog liet stuiven, Sat begon het een beetje zat te worden, iedereen was tegen de draad in bij hem. Na enkele grote galopsprongen was Zytana echter al ingehaald, geirriteerd maakte Sat een noodstop waardoor ze wel moest stoppen. Luid snoof Sata. "Nou ben ik er klaar mee! Je gaat gewoon mee! Anders ga je er simpel weg aan! Gedekt of niet!" Kwaad sprak Satan terwijl zijn houding agressief was.

5. Band of Horses - Is There a Ghost.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum