Okay, mijn naam is Melissa. Ik ben geboren op 29 juni 1995 en ben dus 15 jaartjes jong. Ik heb bruine ogen, donkerbruin haar en ben half-Pools. Verder zit ik op school op het Hondsrug College in Emmen. Dat ligt ergens in Drenthe. Ik weet dat het nogal ver van de wereld is. Denk maar aan ergens vlakbij de Duitse grens. Op dit moment zit ik in 4 VMBO en ben dan ook van plan om hierna HAVO te doen. Ook heb ik natuurlijk wat huisdiertjes. Ik heb 2 katten [Valerio & Bozdio] en 1 hamster [Hammie].
Natuurlijk heb ik zoals iedereen hobby's, mijne zijn dan ook: volleybal, 's avonds iets leuks doen, RGP-en, kletsen en nog vele andere dingen. Eigenlijk te veel om op te noemen.
Een vriendin van mij had mij deze site gegeven nadat we op een andere site erover hadden over RGP-en. Ik heb wel eens eerder dit soort dingen gedaan maar dan met een ander dier[wolf&paard]. Het leek mij wel leuk om nu eens weer een paard te spelen.
Natuurlijk heb ik zoals iedereen hobby's, mijne zijn dan ook: volleybal, 's avonds iets leuks doen, RGP-en, kletsen en nog vele andere dingen. Eigenlijk te veel om op te noemen.
Een vriendin van mij had mij deze site gegeven nadat we op een andere site erover hadden over RGP-en. Ik heb wel eens eerder dit soort dingen gedaan maar dan met een ander dier[wolf&paard]. Het leek mij wel leuk om nu eens weer een paard te spelen.
•••