Zijn gespierde roetzwarte benen denderde over de asvlakte van Dream Horses, beter bekend als De Ash Valley. Dit gebied kwam hem zeer bekend voor en was altijd al één van zijn favoriete gebieden geweest, nu had hij een andere reden dan een simpel bezoekje aan dit dorre gebied vol met dode plantjes. Zijn vaart minderde na verloop van tijd en hij belande niet veel later in stap en vervolgens naar stilstand. Hij keek rond, snoof een keer en schraapte met zijn hoef over de grond. Geen teken van andere paarden, en er was ook geen paard geweest, althans kortgeleden. Hij had geen zin om zich te vervelen. Hij snoof nogmaals en dit keer was er dus wel een andere geur te bekennen, kluns. Hij had het paard de 1e keer niet geroken, toch hoefde hij zich niet te vervelen nu. Terwijl er een jong bruin paard op hem afkwam hief hij zijn hoofd omhoog en stelde zich dominant op. ,,Yo! Wat denk jij wel niet dominant tegen mij te zijn?!" Dom paard, heel erg dom dat hij zo tegen hem sprak. ,,Hikaru, nou dat ben ik. En denk maar niet dat je zo gemakkelijk van me afkomt" sprak hij kill en uitdagend. ,,Waar heb je het over? Niemand verslaat mij!" hij rolde met zijn ogen en stormde op de hengst af en trapte vol tegen zijn achterbenen waardoor de hengst omviel, toch stond hij niet veel later weer op en gaf hem een harde schop tegen zijn buik en vervolgens voelde hij de druk van tanden in zijn romp en voelde langzaam een wond vormen. Hij duwde de hengst van zich af en beet hard in zijn keel in hoop hem te laten stikken, vervolgens gaf hij hem een harde trap terwjil hij doorbeet. Hij voelde de hengst hoeste en niet veel later zwaar worden, hij liet los en keek naar het leveloze hopeloze hoopje op de grond. Het had iniedergeval de tijd gedood net als de jonge hengst. Bloed stroomde langs zijn kin en enkele hoefafdrukken waren op zij romp te zien, dat krijg je ervan. Maargoed, nu enkel nog wachtte op de witte Arabier Segué.
[& Hurricane]
[& Hurricane]