Ik heb het merkwaardige eigenschap om al mijn karakters aan elkaar te linken, dus hier een side-story/backgroundstory van Amiya en Fawn. Zo weten de oude DH'lidjes die Amiya nog kenden eindelijk wat die zogenaamde 'bom' was waar Amiya het in haar gedachten altijd over had. xD Ik was er helaas nooit aan toe gekomen. lmao. :') Bovendien heb ik serieus geen flauw idee waar dit verhaal gaat eindigen.
(Btw, just so you know: Amiya leidde eerder in Dream Horses een goede kudde genaamd The Eagles en was bovendien het goedste goedzakje van die generatie lmao. Gewoon om wat meer beeld te krijgen bij wat er aan de hand is.)
Jullie komen in ieder geval veel meer te weten over Fawn's en Amiya's verleden, dus voor de geïnteresseerden... (:
Laat me weten wat jullie vinden, want ik ben heel nieuwsgierig. <3
(Btw, just so you know: Amiya leidde eerder in Dream Horses een goede kudde genaamd The Eagles en was bovendien het goedste goedzakje van die generatie lmao. Gewoon om wat meer beeld te krijgen bij wat er aan de hand is.)
Jullie komen in ieder geval veel meer te weten over Fawn's en Amiya's verleden, dus voor de geïnteresseerden... (:
Laat me weten wat jullie vinden, want ik ben heel nieuwsgierig. <3
|
Laatst aangepast door Amiya op di 1 mei - 7:48; in totaal 3 keer bewerkt