Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 9]

126Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 5:43

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Je posts zijn leuk om te lezen, Icari heeft een mooi personaliteit en ik vind persoonlijk dat je posts goed in elkaar zitten enzoow Meow een 9.5

127Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 18 jul - 6:25

Nar

Nar
Moderator

Een 8. Ik vind dat je je goed weet te redden met je karakters en je probeert overal een eigen touch aan te geven [ zoals je met Aaliyah met Eyes deed ] en dat is erg tof!

128Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 4 aug - 1:42

Lumière

Lumière

Goede post,s,

een 8.

129Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 4 aug - 1:47

Nar

Nar
Moderator

Een 7,5


Ik ken het karakter niet echt, maar wat ik lees mag je er nog net iets meer 'Lumière' ingooien.

130Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 4 aug - 1:52

Ravena

Ravena
VIP

Tja, je post echt super fijn en Nar is een heel eigen karakter! Een 10 afcourse~

131Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 aug - 9:57

Black Night

Black Night
Hi, it's horror himself.

Superposterrrr!! 9,7

132Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 aug - 21:36

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

tja, ik vind je posts soms echt enorm onduidelijk, en veranderende ogen mogen (geloof ik) niet. dus ik geef je een 6,5

133Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 25 aug - 3:04

Fether

Fether
VIP

je bent echt een geweldige rpg'er! echt wel een van de allerbesten hier vind ik!
je hebt echt superlange posten, en de inhoud word ondanks de lengte niet afgezaagd
een freaking 10

134Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 25 aug - 3:06

Nar

Nar
Moderator

Je bent echt vooruit gegaan sinds het begin. Er komt al steeds meer "Fether" in je posts. Dit mag je nog net wat meer doen, maar het komt helemaal goed. Een 8

135Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 26 aug - 1:28

Lumière

Lumière

Een 10. Heb er niks op aan te merken.

136Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 26 aug - 2:03

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Je hebt goede posts, goede lengte en goede inhoud :3 8

137Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 26 aug - 3:02

Perry

Perry

toch een dikke tien, kan altijd lachend je posten lezen:3

138Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 30 aug - 9:14

Nar

Nar
Moderator

Een 7

139Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 5:54

Icari

Icari
VIP

Luv you! Je werkt je karakters goeduit en laat hun persoonlijkheid goed naar voren komen. Je posts zijn boeiend om te lezen en hebben vaak ook de nodige humor. Eeeeen 9 (omdat nu eenmaal niemand perfect is)

http://www.kanto-experience.actieforum.com

140Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 6:05

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Icari is een mooi karakter en dat laat je duidelijk in je posts zien. Om eerlijk te zijn lees ik ze niet allemaal, maar wat ik lees is toch duidelijk geschreven! een 9

141Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 6:24

Anaïs

Anaïs

Ik vind je een hele goede rpger met leuke posts
8,7 Wink

142Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 6:40

X'aryon

X'aryon

ik vind je een leuke rpg'er, je hebt veel inhoud in je posts C:
Anaïs is ook een leuk karakter!

Een 8,5 C:

143Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 6:53

Sauron

Sauron

Je hebt nog 0x gepost?
Maar van wat er staat op je paarden profiel een 7 tot nu toe c: Klinkt wel grappig,

144Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 7:31

Magnifico

Magnifico
Administrator

10. <3

http://www.dreamhorses.actieforum.com

145Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:15

Nar

Nar
Moderator

Een 9

146Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:39

Kai

Kai
VIP

9 <3

http://coconutts.deviantart.com/

147Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:42

Kellynsia

Kellynsia

(Ik heb nog maar twee posts in de RPG met Kell, maar ach xD)

Een 9, je posts zijn heel erg leuk en zijn boeiend om te lezen!

148Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:44

Icari

Icari
VIP

Van wat ik van haar gelezen heb is je schrijfstijl prima en je posts zowel boeiend als grappig. Een 7,8 (:

http://www.kanto-experience.actieforum.com

149Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:48

Pearl

Pearl
Moderator

Een 8:

Je weet Icari goed te beschrijven in je posts. Je berichten hebben een goede inhoud en je schrijfstijl is fijn om te lezen.

http://www.dreamhorses.biz

150Rate rpg'er boven je - Pagina 6 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 nov - 9:50

Prim

avatar

Zal mar eerlijk zijn, ik lees namelijk niet zoveel posts van anderen, maar wat ik van je tot nog toe gelezen heb/had(who cares) vind ik het een mooie 9 waard Wink

Weet het nog maar één post, dus doe gerust Akoni maar als je wilt(ookal heb ik er met haar ook niet zoveel/rpg-break(s))

Dafuq, uitlegje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum