Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 9]

151Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 4 dec - 8:47

Nar

Nar
Moderator

Een 7. Er zijn nog wat punten waarop je zeker kan beteren. Denk aan lengte, details omschrijven, maar ook aan grammatica en spelling. Probeer je posten nog even door te lezen voor je ze neerzet: Ik wed dat je het merendeel van de fouten er zelf dan al uitplukt.

152Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 8 dec - 9:58

Pablo

Pablo

Zoals ik volgens mij al eerder gezegd heb, een 9.
Ik vind de humor in je posten altijd geweldig om te lezen. ^^

153Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 8 dec - 23:25

Pearl

Pearl
Moderator

Een 8.9:

Je posts hebben een leuke inhoud en je weet je karakters duidelijk, fijn en boeiend te omschrijven.

http://www.dreamhorses.biz

154Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 8 dec - 23:34

Ravena

Ravena
VIP

Ik vind dat je een geweldige schrijfstijl hebt en dat je postjes altijd boeiend zijn en leuk om te lezen! Een 9 C:

155Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 8 dec - 23:35

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ik vind Pearl erg duidelijk, en je zet haar karakter echt onwijs goed neer (:. een 9.5

Argh Raaf 8D



Ravena vind ik ook een duidelijk persoon. Tja meer kan k niet zeggen :'D 9

156Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 8 dec - 23:51

Sultan

Sultan
VIP

Een 8,5!
Ik vind je posten echt goed! Je zet Aaliyah duidelijk neer en ik vind dat je veel vooruit bent gegaan met posten! Rate rpg'er boven je - Pagina 7 779556

http://twilightgame.actieforum.com

157Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 9 dec - 2:04

Navayo

Navayo
VIP

zoals ik mij nog herinner een 9
Vind dat je sultan heel duidelijk weer geeft in je posts (je andere character trouwens ook)

158Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 9 dec - 2:46

Nar

Nar
Moderator

Een 8.

Ik mis nog de Navayo touch. Die mag er van mij net iets meer in, maar that's all! Het is zeer zeker niet vervelend om te lezen en je maakt niet tot nauwelijks spelfouten of grammaticafouten.

159Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 9 dec - 2:48

Pearl

Pearl
Moderator

Een 9.5:

Je posts bevatten altijd een leuke situatie en je weet alles érg goed te verwoorden. Mijn complimenten!

http://www.dreamhorses.biz

160Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 9 dec - 2:49

Sunset

Sunset
VIP

een 9! Je zet Pearl goed neer, beschrijft altijd de omgeving zonder dat het saai wordt, maar dat we wel weten waar pearl wel en niet op let

161Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 9 dec - 3:28

Imogen

Imogen

Een 7,

je bent al stukken beter geworden en ik merk dat je posts steeds beter worden, daar mag je trots op zijn! Sunset's karakter is duidelijk. Natuurlijk hoeven posts niet lang te zijn om een goede inhoud te hebben, maar ik mis dat soms toch nog een beetje in je posts. Misschien kun je iets meer aan de sfeer en details in je posts werken, dan word het zo een 8. C:

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

162Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 1:49

Ventus

Ventus

Ik vind jou posts heerlijk om te lezen. Je beschrijft alles heel goed en ik weet wat je bedoeld Wink Een 9.

Met ventus heb ik al even geen posts meer of slechte gemaakt. inspivirus. Kijk maar bij Cillian. <33

163Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 2:26

Rabi

Rabi

Zowel Cillian als Ventus vind ik niet je van het. Ik heb al tijden geen post bekeken van Ventus, en Cillian die trekt me niet geweldig aan. Ik geef je een 7, omdat je op zich een goede poster bent.

164Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 5:16

Nar

Nar
Moderator

Rabi zegt me niets, maar ik vind Aaliyah toch wel heel erg leuk.



Een 9,5

165Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 5:37

Sirene

Sirene

Een dikke 9,5, ik vind Nar echt geweldig en je humor is super.

166Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 7:01

Ravena

Ravena
VIP

Ik geef je een 6 voor nu^^

167Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 7:02

Gracefull

Gracefull
VIP

Ik ken Ravena nog steeds niet zo heel goed, maar het geen wat ik gelezen heb .. I LIKE ;D.. Een 8 (:

168Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 7:05

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ik vind je post wel redelijk, maar ik zie best wel veel fouten die grammaticaal zijn. Daar kan je dus wel op letten ;D een 6,4

169Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 7:42

Sultan

Sultan
VIP

Een 8,5!
Ik vind je posten echt goed! Je zet Aaliyah duidelijk neer en ik vind dat je veel vooruit bent gegaan met posten! Rate rpg'er boven je - Pagina 7 779556

http://twilightgame.actieforum.com

170Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 10 dec - 7:45

Navayo

Navayo
VIP

Een 9,9 je lijkt je enorm goed in te leven in Sultan, alsof jullie 1 zijn en dat leest heel erg prettig

171Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 11 dec - 3:48

Pearl

Pearl
Moderator

Een 7.8:

Ik vind dat je op een erg leuke manier post. Dat vond ik vroeger al zo, toen je Fontanella had. Ik weet nog wel dat ik erg tegen Fontanella - oftewel jouw posts - op keek toen. Ze bevatten een goede en nette grammatica, altijd fijne lengtes en ik vind je omschrijvingen prima. Het kan soms nét dat beetje extra.

http://www.dreamhorses.biz

172Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 11 dec - 6:28

Nar

Nar
Moderator

Een 9,5


You know you're good!

173Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 18 maa - 8:56

Yia

Yia

Een 10, ik vind je manier van posten heel fijn en het is ook altijd leuk om te lezen. Nar heeft een heel eigen karakter die je heel goed naar voren laat komen C:

174Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 18 maa - 9:05

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

8,5 je posts zijn absoluut gegroeid <3
Je kan goed posten en ze zijn leuk om te lezen.

175Rate rpg'er boven je - Pagina 7 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 18 maa - 10:04

Nar

Nar
Moderator

Een 9,5. Waar je die andere helft vandaan kunt halen? Probeer net iets beter de balans te vinden tussen humor en serieus, maar dat is eigenlijk muggenzifterij, want je bent onwijs gegroeid en beter geworden in het posten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum