Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 9]

51Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 16 dec - 0:01

Nar

Nar
Moderator

Een 9.

Azacar zet je heel duidelijk neer en zijn antwoorden zijn soms wel heel erg droog. clown

Bij Azacar kan je je, doordat jij hem goed neerzet, al ongeveer voorstellen hoe hij kan reageren, en dat is prettig.

52Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 3 jan - 3:04

Eclips

Eclips

9 Kei leuke posts

53Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 5 jan - 1:17

Nar

Nar
Moderator

Ik denk dat er bij jou nog wel het één en ander aan te sleutelen is. Je zou iets uitgebreider kunnen schrijven door gebruik te maken van de zintuigen van het paard en de 5 W's [Wie, wat, wanneer, waar, waarom]. Probeer ook op je grammatica / spelling te letten. Ik geef je posten nu een 7 maar ik denk dat als je rekening met deze dingen houdt het al snel omhoog zal schieten.

54Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 5 jan - 1:23

Deina

Deina
VIP

Ik vind je echt geweldig typen.. Echt ik heb er geen woorden voor!

Een 9 =D

55Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 10 feb - 11:19

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

euh ja. best wel goed eigenlijk :3 een 7.5 denk ik.

56Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 10 feb - 11:45

Falcon

Falcon
VIP

een 7Je posts zouden wat langer mogen, maar qua inhoud is er verder niet heel veel op aan te merken. Let er wel op dat je een beetje constant in je posts blijft. Op die manier is het karakter van je paard makkelijker te begrijpen voor anderen. Grammatica ga ik niet al te veel op in, want daar heb ik niet echt een oog (lees: de hersens) voor.

http://yumani-chan.deviantart.com/

57Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:21

Celebrían

Celebrían
VIP

Een 9.
Je posts zijn lang, zonder dat ze langdradig worden. Ook is de inhoud leuk, kan hij ernstig zijn als dat nodig is, maar bevat hij ook altijd de goede dosis humor.
Grammaticaal is hij bijna altijd juist, hier en daar ooit wat foutjes, maar ik vind dat die te verwaarlozen zijn.

58Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:43

Magnifico

Magnifico
Administrator

Celeb heeft zo'n karakter dat jij er zo mooi uit weet te brengen. De lengtes zijn goed, al variëren ze van halflang tot lang. En grammaticaal zijn ze volgens mij wel goed? Ik ben niet zo best in Nederlands op school. ;a
Een 9+ ;3

http://www.dreamhorses.actieforum.com

59Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:46

Remember

Remember

Tja... Ik zou echt niet weten hoe ik jou posts moet beoordelen eerlijk gezegd Meow

een 9 Meow

60Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:52

Eclips

Eclips

een 9
Ik vind ze geweldig, echt spannend soms. Dan moet ik gewoon verlezen bij een topic waar jij in zit :d

61Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:55

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

euh. tja tijdje geleden dat ik een post van je las xD heb het ook wel druk :') maar ik denk dat het een 7,5 is AWESOMENESS

62Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:55

Anaïs

Anaïs

Dikke 8 =D

63Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:58

Eclips

Eclips

Een verdiende 9 =33

64Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 11 feb - 9:58

Remember

Remember

hmzz. Een 7,5

Ze kunnen opzich iets langer, maar goed hier heb je al heel veel tips over gekregen van Nar.

En let op je spelling Wink.

65Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 19 feb - 2:03

Sauron

Sauron

8 Remember is een duidelijk karakter en meestal beschrijf je hem wel goed. Misschien kan je iets meer laten gebeuren in je posten met hem wat het intressanter maakt ze te lezen.

66Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 6:02

Nar

Nar
Moderator

Een 8,5. I like it. Je beschrijft je karakter netjes en schrijft fijn! Ik heb alleen nog niet genoeg stof gezien van Sauron nu er een nieuwe speler achterzit om dit vol te beoordelen.

[Ivi speel je fantastisch, dus ik twijfel er niet aan dat dit ook een succes wordt!]

67Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 6:10

Condor

Condor

YAY EINDELIJK MAG IK NARRIE BEOORDELEN ;A

De (droge) humor in je postjes is heerlijk, ik moet er altijd om lachen!

Je beschrijft je karakters echt top, ik kan zo een post van je herkennen :3

misschien kunnen je postjes nét iets langer maken en meer over de omgeving beschrijven, want het meeste wat nu in je posts staat is een beetje 'basic' als je begrijpt wat ik bedoel :3

Al met al denk ik dat velen hier op dh jaloers zijn op zo'n leuk en koppig karakter,

een dikke 8,9!

68Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 6:18

Salvedir

Salvedir

Ik vind dat je dingen erg mooi beschrijft in je posts, veel originaliteit hierbij ook <3 Het leest lekker, weinig tot geen typefouten voor zover ik het gezien heb Meow Soms mag er misschien iets meer actie in je posts voorkomen, maar zeker wel een 8,5 ;D

69Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 6:24

Anaïs

Anaïs

Jij bent geweldiiiig!
Je posts zijn echt super!

Een verdiende 9 =D

70Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 6:49

Streya

Streya

hmm. Je post goed, met een goede lengte. En niet echt veel typefouten, meer probeer iets meer inhoud te krijgen!

Je beschrijft je karakters ook best goed.

Een 8,5!

71Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 24 feb - 7:13

Nar

Nar
Moderator

Ik geef je een 7,5. Je posten, van wat ik heb gezien, zijn netjes en er zitten niet tot nauwelijks spelfouten in. Wel zou je iets meer variatie kunnen aanbrengen met 'waren haar woorden', want dat zie ik wel erg veel.

@ Condor:

Leg dat 'basic' even uit, want ik snap 'm niet Razz


72Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 maa - 5:48

Remember

Remember

Een 9, ik vind je postjes heel leuk om te lezen, je beschrijft je karakters erg goed, ook je karakters zijn leuk! Maar er is iets wat me stoort, ik kom er alleen eventjes niet op Meow

73Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 maa - 5:51

Buster

Buster

10 Ben jaloers op je. Je post echt superlang en Reem komt er echt vetleuk in terug ^^.

74Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 maa - 5:56

Puck

Puck
VIP

7
Je post prima, maar niet zo lang. Je zou bijvoorbeeld de omgeving wat meer kunnen beschrijven en je paard iets meer na kunnen later denken.

75Rate rpg'er boven je - Pagina 3 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 maa - 6:09

Nar

Nar
Moderator

Ik zeg nu een zeven. Je posten zijn oké, maar er is nog het één en ander aan te sleutelen.


Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum