Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 9]

201Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 6:38

Ravena

Ravena
VIP

ik heb nog niet zo veel van je posts gezien, maar ik vind ze wel leuk, goed in alinea's (toch?)
een 7,5 tot nu toe en ook omdat ik nog zo weinig van je heb gezien

202Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 6:52

Nar

Nar
Moderator

Een 8. Dat gedeelte waarin Raaf depressief wordt - spoiler alert - is leuk beschreven! Desondanks denk ik dat er nog wel wat winst te behalen valt in je posts. Er zitten nog wat kleine spel - grammaticafoutjes in en dat is jammer! Je bent wel vooruit gegaan wat RPG-en betreft. Tough vind ik een leuk karakter en Remember heb je ook briljant uitgewerkt! Nu nog even de puntjes op de i en dan komt het helemaal goed!

203Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 7:49

Kharrea

Kharrea

Een 9 gewoon puur omdat er altijd wel iets te verbeteren valt.
Voor de rest vind ik je echt heerlijk posten, net alsof ik een boek aan het lezen ben en ik zie nar echt helemaal voor mij zoals jij der beschrijft gebeurt vaak zelfs niet in boeken. Iets wat een groot pluspunt is bij je.

204Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 7:50

Mnemosyne

Mnemosyne

Een 8, je kan goed je karakters neerzetten, en je schrijfstijl is erg leuk!

(niet hierop gepost, maar ben Enyeto en Aal)

205Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 7:51

Tough

Tough

een 9, je post super leuk! en je zet je karakters altijd erg goed neer!

206Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 15 sep - 7:08

Belbo

Belbo

still a 9.
Ik vind hoe je schrijft gewoon erg leuk om te lezen Nomnomnomnomnomnomno 

207Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 15 sep - 7:08

Thorin

Thorin

een 8, ik vind je fijn schrijven!

208Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 15 sep - 7:34

Mnemosyne

Mnemosyne

Een 6, er zitten nog wat spelfouten in je posts, en inhoudelijk kunnen ze verbeterd worden.

(Aaliyah en Enyeto)

209Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 15 sep - 7:38

Toran

Toran

Een 8,5. Je postjes bevatten een grote woordenschat en je schrijfstijl is fijn om te lezen en er zijn vrijwel geen spellingfouten te bekennen.

(Zie Kai voor postjes, Toran is nog niet compleet uitgewerkt)

http://coconutts.deviantart.com

210Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 1 okt - 4:46

Remember

Remember

je post heel erg leuk en weet je karakters leuk uit te werken en goed te omschrijven! een 9 c:

211Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 1 okt - 5:52

Falcon

Falcon
VIP

Een 8, ik vind je schrijfstijl erg fijn lezen en je kan je karakters goed beschrijven in verschillende situaties zonder dat je saai word.

http://yumani-chan.deviantart.com/

212Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 3:05

Celebrían

Celebrían
VIP

9 :)

Geen idee wat ik vroeger als cijfer aan jou gegeven heb, maar ik heb je meest recente post gelezen en ook die is weer super :)

213Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 3:07

Sunset

Sunset
VIP

8, van wat ik van je heb gelezen Very Happy. Ik vind je goed posten, lang, maar zonder dat het verveelt ofzo.

214Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 3:59

Remember

Remember

een 7,5, je bent echt heel erg gegroeid in je posts! Inhoudelijk zijn ze een heel stuk verbeterd en qua lengte ook, je stijl is fijn om te lezen maar er is zeker nog wat te verbeteren (:

215Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 4:30

Nar

Nar
Moderator

Een 8

216Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 5:14

Ninjo

Ninjo

10! je post zo cool!

217Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 8:24

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Er zitten grammaticaal nog behoorlijk wat fouten in, en je karakter mag je nog wat beter neerzetten. 6

218Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 2 okt - 10:04

Celebrían

Celebrían
VIP

In mijn herinnering waren je posts niet zo goed als de laatste posts die ik van je gelezen heb. Je bent enorm verbeterd! Het is prettig om jouw stukken te lezen.

En daarom geef ik je een 7,5

219Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 3 okt - 6:11

Condor

Condor

Erg fijn om te lezen, ik ben jaloers op je woordkeuze en hoe je je karakter neerzet. 8,5 :)

220Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 12 jul - 6:19

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

8 c:

221Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 12 jul - 6:21

Drafnar

Drafnar

8.5 Because I just like the way you make your sintices Wink

222Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 12 jul - 21:04

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Een 6,9 Ik heb niet veel van je gelezen, maar van wat ik heb gelezen vind ik dat je leuk post, waarmee je drafnar leuk neerzet, maar ik denk dat dat iets beter kan, want ik heb nog een beetje de vraag van 'wie is drafnar nou eigenlijk?'

223Rate rpg'er boven je - Pagina 9 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 28 dec - 7:27

Tori

Tori

Een 8,5

Je post prettig, hebt een fijne schrijfstijl en zet je karakter goed neer! Je gaat steeds meer naar die echt eigen manier van schrijven toe [ voor zover ik dat kan beoordelen aan de hand van je laatste posts Razz ] Super!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum