Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 9]

76Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:01

Ventus

Ventus

Je posten zijn goed. Ik heb eigenlijk niks bij te zegen
9. Nouja, weet je? Jekrijgt gewoon toch een dikke vette verdiende 10.

77Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:03

Remember

Remember

Een 8, je posten zijn goed en zijn niet langdradig ofzo. Misschien dat je het karakter van je paard wat meer kan omschrijven~

78Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:06

tiger

tiger

een 9 je post super;)

79Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:09

Ventus

Ventus

Je posten zijn opzich goed. Maar je moet je meer inbrengen in Tiger zelf. Nouja, als je begrijpt wat ik bedoel.. Mijn rare uitspraken toch Rate rpg'er boven je - Pagina 4 11631

Nouja een 6.5

80Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:15

Visual

Visual
VIP

8,5 geen gebabbel over de sneeuwvlokjes maar recht op de gebeurtenissen af :3 Iets wat mij nooit gelukt is T__T Je kan net zoals Remember zei wel je karakter wat dieper uitgesneden maken :3

81Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 8:38

Nar

Nar
Moderator

Je melige posten zijn soms briljant, soms gewoontjes en soms ronduit irritant. Probeer het niet teveel te doen en zo nu en dan iets serieuzer kan geen kwaad. Verder, als Visual eenmaal een niet melig moment heeft, zijn je posten erg tof!

Ik zeg een 8,9

82Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 9:27

Sultan

Sultan
VIP

Hele fijne posts om te lezen, ook de humor erin vind ik zelf altijd erg leuk (:

een 9!

http://twilightgame.actieforum.com

83Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 9:32

Kai

Kai
VIP

Ik vind het leuk om je posts te lezen. Er zit redelijk veel inhoud in en leest lekker vlot.
Grammatica en spelling zijn goed.

Een 8.5 (:

http://coconutts.deviantart.com/

84Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 maa - 10:12

Fether

Fether
VIP

Dit zeg ik echt niet zomaar, want bij dit soort dingen ben ik altijd heel kritisch, maar je poststuk zijn echt heel goed. Ze zijn niet te kort en hebben veel inhoud. Als je weet wat ik daarmee bedoel: het staat niet vol met onnuttige dingen enzo. Ik geef je een 9.5 Very Happy

85Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 maa - 1:45

Okami

Okami
VIP

Ik vind je posten leuk om te lezen, alleen vind ik de spellingsfouten wat minder, maar dat doe ik zelf ook, dus hiervoor geen minpunten, verder heb ik er niet veel op aan te merken, behalve dat ik toch nog iets mis in je post, alleen weet ik verder niet wat...

Een 8.4

Ik kan maar geen lage getallen geven Embarassed

Zoals ik je in de pb had verteld, dit is trouwens voor iedereen, probeer ik eens een andere rpgstijl uit, omdat m'n oude stijl nogal zo was, dat als ik verzond, dat ik het een flut postje vond, ookal was het nog tamelijk lang postje...

Als je hiervan zo'n voorbeeld wilt, pb's... zo zie je hoe ik dus op andere site's post...

http://asenia.actieforum.com

86Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 maa - 3:40

Remember

Remember

Ik vind dat je goede posts maakt, van wat ik er tot nu toe van gelezen heb. Grammaticaal zijn ze ook goed, de inhoud is goed.
Misschien iets meer letten op spellingsfouten, maar het stoort niet echt heel erg


een 8,6~


Rainbow sheep

87Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 maa - 3:50

Fether

Fether
VIP

Je maakt goede posts. Je beschrijft de omgeving goed. En je laat Remember's karakter duidelijk naar voren komen. Ik vind dat er niet echt iets op aan te merken is. Een 9.5

@Okami: als ik veel spelfouten maak zit ik wss op mn tablet. dat typt namelijk soms nog al lastig...

88Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je di 13 maa - 3:50

Colyat

Colyat

Gehehehe Gewooon fantastisch natuurlijk ^^

10!

89Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 16 maa - 8:19

Nar

Nar
Moderator

Ik ken je posts niet, maar ik heb nu even snel doorgelezen en het viel me op dat je vaak bij een onderwerp blijft hangen, net iets te lang. Probeer het dan of iets interessanter te maken. Ook zag ik volgens mij een paar spelfouten, maar à la, ik heb snel gelezen. Ik geef je een 7.5, omdat ik denk dat er nog ruimte is voor verbetering.

90Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 16 maa - 8:23

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik vind het moeilijk jou te bekritiseren, gewoon omdat je zo goed bent. Ghihi.
9.3

http://www.dreamhorses.actieforum.com

91Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 16 maa - 8:26

Nar

Nar
Moderator

Ahw, da's lief!

Je post goed. Meer kan ik eigenlijk niet vertellen. Soms ga je net iets te diep op de details in, maar dat is Magnifico eigen, dus het stoort niet echt. Besides: I like Magnifico. Dat bevallingtopic was briljant!

Een negen.

92Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 16 maa - 8:38

Remember

Remember

Ghihi, stiekem vond ik dat topic ook wel heel leuk Rate rpg'er boven je - Pagina 4 11631

Maar goed, eigenlijk ben ik het helemaal met Renske eens AWESOMENESS

En ik geef lekker een 10 AWESOMENESS

93Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:12

Nar

Nar
Moderator

Een negen voor Remember ^^

94Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:24

Fether

Fether
VIP

een 9,5. Je omschrijft Nar's karakter zo goed! En ze heeft ook zo's sterk 'uniek' karakter vind ik.

95Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:39

Remember

Remember

Je omschrijft haar karakter goed~

Maar wel een beetje letten op spellingsfouten Meow


Een 7,5

96Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:41

Nar

Nar
Moderator

Ik geef je nog steeds een negen. Remember = Remember en dat weet jij als geen ander in je posts te verwoorden.

97Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:52

Kai

Kai
VIP

Nar heeft een speciaal karakter. Je schrijft ook hele leuke posts die fijn te lezen zijn. Er zit veel inhoud in. Grammatica en spelling zijn ook goed.

Een 9,5

http://coconutts.deviantart.com/

98Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 7:53

Remember

Remember

Ik vind je post met Kai erg goed! Zie geen spellingsfouten of zo iets.

Een 9~

99Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 10:53

Sauron

Sauron

Sauron schreef:8 Remember is een duidelijk karakter en meestal beschrijf je hem wel goed. Misschien kan je iets meer laten gebeuren in je posten met hem wat het intressanter maakt ze te lezen.

100Rate rpg'er boven je - Pagina 4 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 23 maa - 22:22

Nar

Nar
Moderator

Het is impossible om jou lager te geven dan een 9,5 Rate rpg'er boven je - Pagina 4 11631

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum