Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 9]

176Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 18 maa - 19:05

Corazón

Corazón

Jij bent en blijft voor mij één van de beste posters hier!
Je hebt humor en je grammatica is super.
Een 9,5

177Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 18 maa - 19:22

Yia

Yia

Je posts zijn grammaticaal erg goed en het karakter van je paard is duidelijk, maar er mist iets, ik weet niet precies wat

Een 8, omdat je posts misschien wel wat serieuzer mogen zijn soms, maar voor de rest zijn ze erg leuk om te lezen!

178Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 6:51

Ventus

Ventus

Een 8, je posts zijn goed maar soms wat ingewikkeld. nou nee, dat ook weer niet. het is moeilijk uit te leggen. xd

Mhah, ik dacht laat ik dit topic weer eens beginnen omdat mijn post zoveel veranderd zijn. En ik vraag me af wat jullie er van vinden (:

179Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 6:58

Sunset

Sunset
VIP

Jij krijgt van mij een 8. Je post heel fijn, lang, maar ook met inhoud. Zodat het niet saai wordt!

180Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 7:25

Kai

Kai
VIP

Je postjes zijn altijd leuk om te lezen en je leeft je erg goed in in Sunset (:
Van mij krijg je een 8,5.

http://coconutts.deviantart.com/

181Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 7:28

Ventus

Ventus

9. ik kan niks slecht op je postje aanmerken (:



Laatst aangepast door Ventus op wo 10 jul - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt

182Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 7:35

Remember

Remember

Een 8 je post goed maar het kan zeker nog beter (:

183Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 8:11

Nar

Nar
Moderator

Een acht. Je posten zijn al stukken beter dan de eerste keer dat ik ze las en dat is al een hele stap vooruit. Je hebt een fijne manier van dingen omschrijven en hebt een talent ervoor Remember als een steengoed karakter neer te zetten. Remember is één van de meest stabiele karakters hier in DH en dat is heel wat waard!

Wat ik je wel mee wil geven, is dat je iets meer gebruik maakt van alinea's en enters waardoor het minder als één blok tekst aandoet. Daarnaast vind ik zo nu en dan nog wat kleine foutjes wat grammatica en spelling betreft, maar dat is zo weinig dat het amper noemenswaardig is.

184Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 8:18

Ventus

Ventus

Jij post veel te depressief en te grijs Rate rpg'er boven je - Pagina 8 577322 nee, ze zijn goed. maar. je postjes maken me bang xd nee serieus als ik nar zopu tegen komen in het echt zou ik gillend weglopen. ze is zo creepy... Surprised 9 (:

185Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 8:49

Navayo

Navayo
VIP

Hmm ik ken ventus niet echt maar wat ik al heb gelezen vind ik geweldig, je hebt een erg leuke schrijfstijl
een 9

186Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 19:41

Sunset

Sunset
VIP

Nou als ik een karakter ken in DH is het Naf natuurlijk wel. Je zet hem goed neer en je leeft je echt in hem in, dat is te lezen. dus je krijgt een 9 van mij!

187Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 20:11

Ravena

Ravena
VIP

Een 7,5 je posts zijn echt een heel stuk vooruitgegaan en je weet Sunset als een leuk karakter neer te zetten (:

188Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 10 jul - 20:20

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Wat ik kan zeggen is dat je absoluut gegroeid bent in het schrijven! Je maakt langere, betere posts, en Sunset laat je duidelijk en goed zien in je posts (:
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Aragorn, of de rest die je bespeelt.
Het kan natuurlijk soms wat beter, misschien qua kleine spellingsfouten, of gevoelens die jouw paard kunnen hebben.

Een 7, want je bent ontzettend gegroeid (:


Edit potverdomme Maureen je bent me voor :'D


Maureentje, jij gaat ook steeds meer vooruit in de rpg, en je posts zijn altijd leuk te lezen (:
Ik ben het met Boudicca eens dat je af en toe wat meer alineas mag maken, omdat ik soms een beetje verdwaal ^^'
een 8!

189Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 11 jul - 1:57

Nar

Nar
Moderator

Een negen. Je bent met gigantische sprongen vooruit gegaan en je bent daar nu nog steeds mee bezig. Super! Aaliyah is bijna een begrip geworden in Dream Horses en dat wil heel wat zeggen over de manier waarop je haar (be)speelt. Het is te zien dat je vooruit gaat en dat is wel heel erg leuk om te lezen.

190Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 11 jul - 2:05

Coeur

Coeur

Ik vond het echt leuk om je posts te lezen, je hebt heel veel talent! Ik hou ervan hoe je iets beschrijft en hoe je iedere keer weer een lange, maar zeker niet langdradige, post kan neerzetten. Gewoon fantastisch. Ik heb nog maar enkele RPGers gezien met zulke kwaliteiten.
Een 9.9

191Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 11 jul - 2:18

Saronse

Saronse
Your Hero ♥

Een 8 :)


Soms vind ik je posten een beetje onrealistisch. Maar ik vind wel dat je je post keurig opmaakt en ze zijn altijd lekker lang. Ik vind je topics boeiend om te lezen en je leeft je echt in in je karakter.

192Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 11 jul - 4:19

Kai

Kai
VIP

Je postjes zijn altijd heerlijk om te lezen. Je zet Saronse goed neer, al zijn er soms hier en daar nog wat kleine spellings- en grammatica foutjes te zien. 
Een 9,5 (:

http://coconutts.deviantart.com/

193Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 11 jul - 6:05

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Kai's karakter zet je onwijs goed neer, het is wel leuk om je posts te lezen. Desondanks mogen er iets meer alinea's, in plaats van één lap tekst :3
Een 8,7!

194Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 8 sep - 7:34

Nar

Nar
Moderator

Een negen. Je bent met gigantische sprongen vooruit gegaan en je bent daar nu nog steeds mee bezig. Super! Aaliyah is bijna een begrip geworden in Dream Horses en dat wil heel wat zeggen over de manier waarop je haar (be)speelt. Het is te zien dat je vooruit gaat en dat is wel heel erg leuk om te lezen. 

195Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 8 sep - 7:43

Ventus

Ventus

Nou ik vind je posts soms eng. nd grappig xd
En nou ze zijn zo meeslepend weetjewel. Meestal heb ik nooit zin om zo van die langdradige posts te lezen maar als ik het begin van die van jou heb gelezen wil ik niet meer stoppen ;D ze zijn zo.. wauw. Snapje? Ik bedoel, je krijgt direct zin om de rest te lezen over die enge merrie ^_^
Dus ik geef je een 10.

196Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 5:48

Nar

Nar
Moderator

Een 8. Je hebt ongelooflijk veel vooruitgang geboekt met het RPG-en! De indeling van alinea's, woordkeuze is verbeterd en alles omtrent. Ontzettend lekker bezig en ik hoop dat je die stijgende lijn volhoudt! Wel wil ik je meegeven zo nu en dan iets meer op je spelling te letten. Dat is iets wat me nog wel eens opvalt, maar verder top!

197Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 5:54

Tough

Tough

Ik vind je posts altijd heel grappig en leuk om te lezen, idd zoals Ventus zegt
een 10! ;D

198Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 6:28

Veriënda

Veriënda

Wel, Ik mag Tough echt heel erg door hoe hij is.
Gewoon een toneelspelende zak eigenlijk :'D
But i like him.
9 ~

199Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 6:36

Nar

Nar
Moderator

Een 7.5. Het zijn prima posten en ze zitten leuk in elkaar!

Ik zou het leuk vinden om net iets meer eigenheid in de posts te zien en net iets meer karakter - niet perse langere posts, maar net iets eigener allemaal. Ook maak je soms spelfoutjes. Probeer daar op te letten.




Naam is trouwens erg gaaf!

200Rate rpg'er boven je - Pagina 8 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 14 sep - 6:37

Suzan

Suzan

9
Ik vind jouw posts gewoon leuk om te lezen (A)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum