Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen

+17
tiger
Fawn
Czarith
Zephyr
Magnifico
Visual
Chegyo
Nar
Mischa
Amiya
Streya
Vanilla
Merle
Puck
Salvedir
Ividanara
Celebrían
21 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

Visual

Visual
VIP

I know dat ik overdreef, maar het was voor t idee 'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen - Pagina 2 11631 *ziet al een scene met meerdere veulens die de legende willen achterhalen en dan schreeuwend uit het gebied komen achtervolgd door een paar takken* XD

Nar

Nar
Moderator

Een leider die iedereen vreest, ook sommige slechten, en vooral de goeden.

*Wijst op zichzelf* NAR! =D

Een keer in het begin, mijn derde topic ofzo, serieus, iemand viel me aan, en ik was zo geschrokken. Ik ging als een gek dat topic uit rennen, ik vond het zo eng en maf. Die had knollie Magnum de stuipen op het lijf gejaagd. Maar als je iemand zomaar aanvalt, val je misschien weer onder het begrip wannebe, weet ik het. Ach ja, ik vond het doodeng. Maar misschien omdat ik toen beginner was.

JA! DIT BEDOEL IK! DIT IS ENG! Als een freak uit het niets eraan komt en je aanvalt, word je wel bang. Het zou leuk zijn als sommigen ineens doodleuk het topic binnenvielen met de mededeling "Wij vallen aan". Dát schrikt af. Dingen die je niet verwacht zijn eng omdat je je er niet op voor kan bereiden.

Er zijn niet echt meer karakters waar je bang voor moet zijn.

Natuurlijk wel, maar die noem je zelf ook. Je kan ze ook simpelweg opzoeken of vragen voor RPG als je écht met een badass wil RPG-en.

Je ziet soms hele goeie, Fawn, Mischa, etc.

Ik vind jou ook een behoorlijk duidelijke hoor, als "goedzakje"

Maar was is echt goed RPGen, en wat slecht.

Goed RPG-en is niets anders dan een karakter neerzetten dat staat als een huis en daarmee de wereld verkennen vanuit de ogen van het karakter dat je speelt. Hoe het met situaties om gaat, is uniek en geen ander paard geeft exact hetzelfde antwoord. Merk je dat je dit zelf wel doet, zal ik me toch eens afvragen of je niet gewoon een schaap bent die de kudde volgt.
Wat ik ook echt een kenmerk van een RPG karakter vind, is dat je karakter niet veranderd. Sommigen passen ineens de hele geaardheid van hun karakter aan zonder goede reden en dat past niet. Het kan dat je karakter verbitterd is geraakt door een gebeurtenis, maar niet zomaar.


I know dat ik overdreef, maar het was voor t idee *ziet al een scene met meerdere veulens die de legende willen achterhalen en dan schreeuwend uit het gebied komen achtervolgd door een paar takken* XD

Yes, you did.

Zephyr

Zephyr

o.0 Okééé ik heb hier en daar wat geneusd hehheee :)

ik moet toegeven dat ik het ook niet geweldig doet als slecht paard. Maar ja wat kan je doen als slecht paard? vele spelers willen niet dat hun account vermoord wordt of zo. Dus dat is echt verschrikkelijk moeilijk om te spelen als goed paard :') Zephyr is dat soort dat meestal je kop dood wilt slaan. Maar dat gaat niet want dat is absoluut niet fijn voor de andere speler.

En wat is slecht zijn eigenlijk? Een door door slecht wezen dat de wereld haat. Of de wereld alleen voor zichzelf wilt. En kikt op moorden enzzz?


Stjaaa

Nar

Nar
Moderator

ik moet toegeven dat ik het ook niet geweldig doet als slecht paard. Maar ja wat kan je doen als slecht paard? vele spelers willen niet dat hun account vermoord wordt of zo. Dus dat is echt verschrikkelijk moeilijk om te spelen als goed paard :') Zephyr is dat soort dat meestal je kop dood wilt slaan. Maar dat gaat niet want dat is absoluut niet fijn voor de andere speler.


Moet zeggen dat ik Zephyr en Cobra als één van de weinigen écht overtuigend slecht vind.

En wat is slecht zijn eigenlijk? Een door door slecht wezen dat de wereld haat. Of de wereld alleen voor zichzelf wilt. En kikt op moorden enzzz?

Slecht is voor iedereen anders te interpreteren. Slecht hoeft niet meteen op bloed te kicken, zeer zeker niet. Slecht hoeft ook niet per definitie de wereld te haten. [Integendeel, meestal willen ze zelfs heersen.] Slecht vind ik als een paard eng is of je het liever mijdt dan dat je hem tegen komt.
Slecht kan zijn dat je gewoon echt gestoord bent en daar helemaal in doordraait. Maar dat heb ik een paar posts hier boven ook beschreven Wink

Visual

Visual
VIP

Goed, we zijn het er met zn allen over eens: Het is een problem: Maar...Wat is/zijn de oplossing(en) ervoor? Hoe pakken we dit probleem aan? En dan niet een tijdelijke slechte groep neemt DH over, het is wel goed, maar met de nadruk op TIJDELIJK. We hebben een permanente oplossing nodig, of voor een jaar, zodat we een tijdje inspi hebben Yay *heeft geen zin voor elk slechtzakje een cru legende te verzinnen XD*

We hebben de factors/ideeën die we kunnen gebruiken bij de oplossing:
- Plotselinge aanvallen
- Meerdere confrontaties tussen goed en slecht
- Cru legendes >D
- Gedonder met de kuddes
- tja... ben ik iets vergeten? AWESOMENESS

EDIT: @ Zeepjuh: Je mag Vis altijd aanvallen heur AWESOMENESS En wat slecht en goed is, staat onder filosofie: WIE STUDEERT FILOSOFIE AWESOMENESS Wacht ik kan het zelf AWESOMENESS

Slecht zijn is het tegenovergestelde van het goede. Het goede is de wereld behouden, zodat mensen gelukkig worden, maar wat is gelukkig dan? Slechtzakjes willen de paardjes ongelukkig, maar wat is ongelukkig? Lijden, zien hoe je familie lijdt, afschuw. Ik ben voor het idee van het ongelukkige verleden: Geen licht gekend, niet wetend wat het gevoel is om goed te doen. Maar is slecht wel slecht? Is het een onwetendheid? Of is het goede dat? (IK. MOET. HIERMEE. OPHOUDEN. O__O)

Zephyr

Zephyr

Dank uuu ;d


Hmm, ja dat klinkt slecht ja :p Een slecht paard is niet simpel om te spelen. Misschien moeten we les geven aan beginners Very Happy

lol viskeuuu met veel plezier Wink

Salvedir

Salvedir

Coktail kruipt op dit moment in een donker hoekje weg >>Sorry O3o

Maargoed. Omdat ik nou eenmaal een mens ben dat geen discussies met rust kan laten, ga ik hier vrolijk nog een keer reageren x'] Zeg het maar als ik m'n klep moet houden :3

Ik weet even niet meer wie het zei, maar ik ben het er wel mee eens: Ik ga m'n goodies niet op hun benen laten trillen wanneer een slecht paard alleen maar kil kijkt. Hoe koud ook. Er moet meer zijn, dit probleem ligt echt niet alleen bij de goeden, want de slechten moeten veel..Slechter zijn. Echte creeps waar je haren van overeind gaan staan. Maar het moeilijke aan slechten, vind ik, is dat je A; Al heel snel voor Wannabe wordt aangekeken. B; Hoe maak je je paard slecht, én anders dan de rest tegelijk > Wat is er nog niet gedaan? en C; Je wordt inderdaad door de eerste de beste goedzak uitgelachen en er worden alleen maar slimme opmerkingen gemaakt. En ik zeg niet dat ik niet aan slimme opmerkingen doe. Maar het maakt het wel een stuk moeilijker voor een badass om nog een greintje respect over te houden x']

Eigenlijk...Ben ik alleen maar in herhaling gevallen net volgensmij o3o Maaaar, ik dacht, misschien kunnen we één gebied doen dat 'Niemandsland' is, waar je kunt komen als je nog een appeltje te schillen hebt met iemand, naar een ander gebied over wil steken, of wéét ik veel. Zie het als een leeg vel papier: Je kan er alles nog op tekenen, álles kan gebeuren. Mmz? :3

Und, @Zeep: Je kunt ook doen dat jullie gewoon een zwaar epic gevecht hebt. Niet alle goeden zijn zo makkelijk te verslaan, of dat is wel zo realistisch in de RPG, jullie kunnen het ook op een staakt het vuren houden. Voor mijn part sluit je de topic af met een cliché: "Ik kom terug.." DAMDAMDAMDAMMMM x'D

Nar

Nar
Moderator

Slecht zijn is het tegenovergestelde van het goede. Het goede is de wereld behouden, zodat mensen gelukkig worden, maar wat is gelukkig dan? Slechtzakjes willen de paardjes ongelukkig, maar wat is ongelukkig? Lijden, zien hoe je familie lijdt, afschuw. Ik ben voor het idee van het ongelukkige verleden: Geen licht gekend, niet wetend wat het gevoel is om goed te doen. Maar is slecht wel slecht? Is het een onwetendheid? Of is het goede dat? (IK. MOET. HIERMEE. OPHOUDEN. O__O)

Visual, om de vraag te kunnen beantwoorden wat slecht is, moet je eerst weten wat goed is en wat het neutrale is. Neutraal is een gebied tussen goed en slecht, maar men weet niet hoe groot dat gebied is en waar de twijfelgrens ligt. Daarnaast heb je ook nog het goede. Maar hoe weet je of iets goed is? Moet je eerst niet zeker weten dat het 'iets' er daadwerkelijk ook is? Misschien zitten we in een grot zoals Plato beschreef en worden we voorgelogen, dat goed helemaal geen goed is en slecht helemaal geen slecht. Misschien zijn deze begrippen ingevoerd om oorlog te veroorzaken, want er wordt gezegd dat in sommige gevallen doden goed is. Goed voor wie? He, daar is alweer het woord goed. Dat moet je eerst definiëren voor je verder kan.


Eigenlijk...Ben ik alleen maar in herhaling gevallen net volgensmij o3o Maaaar, ik dacht, misschien kunnen we één gebied doen dat 'Niemandsland' is, waar je kunt komen als je nog een appeltje te schillen hebt met iemand, naar een ander gebied over wil steken, of wéét ik veel. Zie het als een leeg vel papier: Je kan er alles nog op tekenen, álles kan gebeuren. Mmz? :3

Neutraal gebied? Dat is op zich wel een leuk idee! Welke had je daarvoor in gedachten?

A; Al heel snel voor Wannabe wordt aangekeken. B; Hoe maak je je paard slecht, én anders dan de rest tegelijk > Wat is er nog niet gedaan? en C; Je wordt inderdaad door de eerste de beste goedzak uitgelachen en er worden alleen maar slimme opmerkingen gemaakt.

Kijk, en daarom is het zo lastig om echt slecht te zijn. Anders en uniek zijn, dat heb je of dat heb je niet (*werpt arrogant haar naar achteren*). Nee maar uniek zijn kan zitten in uiterlijk of in gedrag. Zo is, om maar even op Harry Potter terug te komen, Bellatrix slecht, maar Vaalhaar ook, maar die zijn beslist niet hetzelfde en allebei uniek. Dus ja, dat zul je moeten ontdekken, maar dat moet je met elke geaardheid.
C: De truck is om dan of keihard mee te lachen en vervolgens een slimmere opmerking te maken of gewoon direct de spreker een tandje lager laten zingen. Zeg zelf maar hoe.


Coktail kruipt op dit moment in een donker hoekje weg >>Sorry O3o

Och, laten we het erop houden dat ze gewoon door de kuddes van DH voor gek wordt verklaard, want ze mág niet eens weg. Daar is ze te tof voor! \\

Voor mijn part sluit je de topic af met een cliché: "Ik kom terug.." DAMDAMDAMDAMMMM x'D

;d

Visual

Visual
VIP

*zet 'neutraal gebied' in het lijstje*

Wie heeft de magische toverketel die alle factoren kan mengen tot een idiomatisch(DAS EEN WOORD DAT IK HIER RANDOM NEERZET Yay ) semipermanent(I know, half blijvend kan niet XD) plan? AWESOMENESS


Ow ja, nog iets: Prijs de dag dat een paard zonder de bedoeling expres te sterven een gevecht verliest en de tegenstander wint _O_

Czarith

Czarith

Over eens lecht paard spelen, ikv idn het enorm lastig, heb nu Vanilla en Azicrae waar ik al echt mee geRPGd heb . Allebei slecht, en ik moet het echt eens wat beter doen.
Czarith gaat ook slecht worden, maar mijn grootste probleem is, ik heb het geweldig in mijn hoofd, maar krijg het er niet goed uit.

Fawn

Fawn

Even snelle reactie voordat ik weg moet:


Legendes; Juist wél een leuk idee. De kudde kan bijvoorbeeld een niet per se formele samenkomst houden voor de gezelligheid en daar verhalen vertellen onder een met sterren gevulde hemel. Etsfuuuu~ c: Desnoods komen Amiya en Falcon langs en gaan die vertellen over de 1eDH oorlog. ö hihi. c:

En ik blijf erbij dat de oplossing dit keer niet met een verhaallijn moet komen, maar bij jullie zelf. ^^ Dat iedereen weer een beetje beter bewust wordt van zijn kwaliteiten als RP'er en die mogelijk aan kan scherpen. Desnoods met wat hulp als diegene dat willen. <3

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik vind het opzich wel een leuk idee. Maar stel dat alle slechte paarden de macht hebben, dat botst later heel erg denk ik. Aangezien iedereen de echte echte baas wilt zijn. (hoeft niet iedereen te zijn. Maar denk wel dat sommige dat willen xD) Dus dat zou een probleem kunnen zijn. Verder ben ik het wel met de rest eens. En natuurlijk niet alle paarden hoeven de slechte te vrezen. `Het is inderdaad wel leuk als er dan 'geheime gebieden' zijn waarin goede paarden kunnen schuilen. Zoals een grot die van de drakenberg naar de watervallen loopt ik zeg maar wat hoor.

Toen ik hier net in DH kwam, had ik zowel als rpg’er zelf als character echt ontzag voor bepaalde characters. Bijvoorbeeld Sythka, Azacar, Cobrazarao, Fontanella/Kharrea. Maar ook paarden van de goede kant, zoals Nirvana en Amiya. Het zijn momenteel even de eerste ‘oude bekenden’ die me te binnen schieten.


ik moet toegeven dat ik het ook niet geweldig doet als slecht paard. Maar ja wat kan je doen als slecht paard? vele spelers willen niet dat hun account vermoord wordt of zo. Dus dat is echt verschrikkelijk moeilijk om te spelen als goed paard :') Zephyr is dat soort dat meestal je kop dood wilt slaan. Maar dat gaat niet want dat is absoluut niet fijn voor de andere speler.

En wat is slecht zijn eigenlijk? Een door door slecht wezen dat de wereld haat. Of de wereld alleen voor zichzelf wilt. En kikt op moorden enzzz?

Ja, met dat eerste ben ik het ook eens. Op zulke punten zit het verbod van godmodden en powerplay in de weg. Om dan te kunnen oordelen of jouw paard een ander mag verwonden/doden, zou je dan via PB afspraken kunnen maken. Soms kan het lijken alsof een topic dan te geforceerd wordt, maar een bepaalde lijn kun je wel afspreken. Dat doe ik ook wel eens en dat is niet hinderlijk.

En tsja, wat is slecht zijn eigenlijk? Mijn oude vrienden, Segué en Skeith, hielden van het moorden. Gaven niets om anderen en walsten alles en iedereen plat. Daardoor werden zij als slecht beschouwd.
Met Celebrían is het naar mijn idee anders. Zij houdt ervan om met haar prooi te spelen voordat ze hem verslindt. Paarden op het verkeerde been zetten door haar vreemde en vage manier van doen. Haar filosofische hersenspinsels in een gesprek gooien als ze daar behoefte aan heeft. Vooral doen wat ze zelf wil. Ze is geen standaard slechterik en dat was ook mijn bedoeling toen ik haar bedacht.

Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet bedenken hoe zijn/haar character slecht overkomt of niet. De een houdt van bloed en oorlog, de ander houdt er juist van om vanuit het niets op te duiken en iedereen te laten schrikken.

EDIT: @ Zeepjuh: Je mag Vis altijd aanvallen heur En wat slecht en goed is, staat onder filosofie: WIE STUDEERT FILOSOFIE Wacht ik kan het zelf

Ik heb filosofie 'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen - Pagina 2 11631 Maar we zijn nog niet bij ethiek beland Fufu
En sowieso; er is geen algemene moraal. Vandaar dus dat ieder voor zich zou moeten bepalen hoe slecht hij/zij is. Denk ik dan.

Dank uuu


Hmm, ja dat klinkt slecht ja :p Een slecht paard is niet simpel om te spelen. Misschien moeten we les geven aan beginners

lol viskeuuu met veel plezier

Mij schiet in eens te binnen dat ik ooit een lesje ‘rpg-en kun je leren’ ben begonnen. Het is alleen nog niet uitgewerkt. Misschien dat ik dat nog eens moet oppakken.
@ de mods; dat staat in ons moderator hoekje, bedenk ik me net 'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen - Pagina 2 11631


En ik blijf erbij dat de oplossing dit keer niet met een verhaallijn moet komen, maar bij jullie zelf. ^^ Dat iedereen weer een beetje beter bewust wordt van zijn kwaliteiten als RP'er en die mogelijk aan kan scherpen. Desnoods met wat hulp als diegene dat willen. <3

Inderdaad. Daarom dat ik dat ‘rpg-en kun je leren’-idee moet gaan uitwerken. Hihi.


Wat ik sowieso niet snap, is het idee dat mensen tóch gaan posten als ze inspiratieloos zijn. Meestal heb ik dan zoiets van; Tsja, kun je niet beter een dagje langer wachten totdat je wél inspiratie hebt? Dan zijn je posts waarschijnlijk nuttiger qua inhoud en daardoor ook aangenamer om te lezen!

Oké, dat was even een opmerking tussendoor.
De legendes lijken me goede ideeën, mits er wel een beetje over nagedacht wordt. En ligt het aan mij, of worden er steeds meer topics ‘besproken’? Ik doe het zelf ook, daar ben ik me van bewust, maar misschien is het leuk dat je in bepaalde topics gewoon binnen mag vallen, ook al staat je naam er niet van te voren in. Dat maakte het rpg’en vroeger ook altijd leuker Fufu

Visual

Visual
VIP

Celebrían schreef:En ligt het aan mij, of worden er steeds meer topics ‘besproken’? Ik doe het zelf ook, daar ben ik me van bewust, maar misschien is het leuk dat je in bepaalde topics gewoon binnen mag vallen, ook al staat je naam er niet van te voren in. Dat maakte het rpg’en vroeger ook altijd leuker Fufu

Das inderdaad een leuke :3 *had ooit een topic dat begon met een bevalling en eindigde met een conflict tussen Boots en Fonta en geen van de twee was moeder XD*

Ikzelf bespreek soms ook wat, vooral met verhaallijnen, maar voor de rest probeer ik topics te openen: gewoon zo spontaan mogelijk, of ik bekijk topics en denk: DAS EEN VIS2RESQ-MOMENT Yay


En als jij filosofie hebt gestudeerd/studeert=in je vakkenpakket/studie hebt(lawl XD), en er is geen algemeen moraal horen slechtzakjes allemaal verschillende soorten slecht te hebben, maar: Moeten de badeenden/goodzakjes dat dan ook hebben? Ik denk dat een inspiloosheidsaanval van de goede paarden kan komen door gebrek aan verdieping in de kant, en dat kan ook gelden voor slechte paarden. Ik denk dat als iedereen voor zichzelf een momentje neemt, nadenkt, en dan zichzelf afvraagt wat voor hem/haar goed of slecht is, en dan zichzelf een uitgebreide beschrijving daarvoor geeft, dat er een ingewikkeld en origineel karakter zo uit de mouw wordt geschud.

(wat wilde ik nog vertellen? XD) OH JA Yay Goede paarden daar kunnen de meeste mensen zich het beste mee inleven: Beleefd, lief, vriendelijk, behulpzaam, het perfecte voorbeeld dat je zelf wilt zijn. Wie denkt niet regelmatig: Ach was ik maar dit en dat etc etc. Slechte paarden zou dan moeilijker worden, want je weet niet wat je niet zou willen zijn: Niet qua uiterlijk, of slimheid ofzeu, maar qua innerlijk: Slechte stiekeme gedachten opgraven uit je geheugen, bedrog, stelen, allemaal dingen die je het liefst weg wil stoppen(hopelijk XD Noes, ik begin cru te worden NOES ) En laat ik dan maar niet beginnen over neutrale paarden: Is dat gewoon iemand die je omschrijft, met goede en slechte innerlijkheden?

Genoeg Visofie AWESOMENESS Anyway, dat hierboven is alleen mijn mening schijnnheilig

@ Celeb: WAT IS ETHIEK? O___O

Salvedir

Salvedir

Visofie XD genius :'D Ethiek is de verschillende opvattinge nen denkwijzen over wat goed en kwaad is Yay

@Nar: Hmm, ik weet niet welk gebied, misschien de woestijn? Genoeg verschillende mogelijkheden, denk ik. En bij 'Niemandsland' denk ik op de één of andere manier aan lege vlaktes :"D

En het meelachen en slimmere opmerkingen maken, dat doe ik wel eens, alleen, krijg je heel snel een soort kibbelend b*tchfight idee in dat soort topics, waar de beledigingen over andermans char uit het oogpunt van jouw char zich opstapelen. En ik bedoel dat soort dingen nóóit persoonlijk tegen iemand, maar ik ben eerlijk gezegd soms bang dat ze het wel zo opvatten, alsof ik boos zou zijn ofzo, terwijl het wat mij betreft is: Wat in de RPG is blijft in de RPG, niet buiten de RPG, savvie? :3

Okay, sta mij toe een conclusie te trekken; Goodies moeten op realistischer wijze angst kunnen tonen voor slechterds, en de slechte moeten de goodies meer rede geven om bang te zijn, dus enger/indrukwekkender/slechter over komen in posts.

Magnifico

Magnifico
Administrator

In het begin vond ik ook eng om een slecht paard aan te maken, ik was bang dat ik dat niet durfde te doen...
Maar om op mijn punt terug te komen, misschien moeten goodies ook kunnen denken als ze het moeras binnen komen, god, hier moet ik niet komen. En dan proberen ze het gebied te vermijden. Iedereen post gewoon in elk gebied die ze maar willen. Niets gescheiden, rivier slecht, moeras slecht, vallei... Dat is een populair gebied waar iedereen maar post..

Ik vind het moeilijk om een echt, origineel slecht karakter te bedenken. En dan denk ik. "NU HEB IK HET!" Maar dan blijkt dat al eens in gebruik te zijn, naar enkele research. Het is ook leuk om gewoon te doen, ik weet een leuke naam voor een paard. Ik neem een beetje een karakter, en zie wel wat er verder gebeurd. Dat deed ik met Magnum. En nu is zij mijn meest rare karakter dat constant van stemming wisselt. Ze blijft leuk te spelen.

Okay, sta mij toe een conclusie te trekken; Goodies moeten op realistischer wijze angst kunnen tonen voor slechterds, en de slechte moeten de goodies meer rede geven om bang te zijn, dus enger/indrukwekkender/slechter over komen in posts.

Right right. Ja, zo zou het dan moeten. Maar goedzakken zullen niet bang zijn van paarden die kil kijken. Een beetje doods en rondjes om je heen lopen. Nee, dat is onorigineel en totaal niet iets wat tot mij, of mijn paard echt doordringt. Mensen moeten iets doen van, wow.. Magnum was zich doorgeschrokken, ik ook, van een paard dat mij plots aanviel. Ik zo. OMG. Maar ach. Zo moet het, je hebt gelijk.
Bow For Boudicca

http://www.dreamhorses.actieforum.com

tiger

tiger

ik ben het hier niet mee eens, ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten. Eigenlijk komt het er op neer dat dan de slechte paarden beter zijn, en dat vind ik dus niet...

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Haaaaahhhaa, jaa. Die goeie oude tijd :p. Toen Dream Horses nog in de groei was!! Ik herinner me dat ik toen heeeeel slecht was. Ik kon maar 3 regels typen en slecht spelen? Bwaah. Cobrazarao was in de goede tijden en slechte tijden geweest. Hij was er altijd geweest. En Amiya goh!! Wat een toffe goedzak was dat. Amiya is Cobrazarao zijn lievelingsvijand zucht. Mooie tijden mooie tijden.

We zouden dat eens allemaal eens moeten schrijven he? Een Dream Horses dagboek. Over hoe het vroeger was en zo :p Maar ja, Cobrazarao is uit de kudde gesmeten :')

Czarith

Czarith

tiger schreef:ik ben het hier niet mee eens, ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten. Eigenlijk komt het er op neer dat dan de slechte paarden beter zijn, en dat vind ik dus niet...

Nee, de slechte paarden zijn niet beter, want wat is beter? Dan zou je ook kunnen zeggen 'De goede paarden, die zijn altijd zo vredelievend, en dat is beter.' Nee, dat is het niet, geen enkel paard is hier beter. Maar als je iemand tegenkomt, een moordenaar of zo, en je weet dat dat een moordenaar is. Ga je in real life dan gewoon stoer doen? Nee, je gaat ook bang zijn. Wink

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

^ idd, een goed paard houd niet van zulke afschuwelijke dingen. Hun leven is hun veel te waardevol dan te blijven staan en een moordenaar uit te schelden alsof het een doodgewoon paard is.

En je moet trouwens niet bang weglopen. Maar wat angst, dat mag toch wat aanwezig zijn?

tiger

tiger

ja dat is inderdaad waar,
maar wat ik soms het geval vind, is dat slechte paarden zich zelf heeel goed vinden, omdat de goede paarden hen vrezen,
maar ik vind wat angst wel goed, aangezien tiger ook een beetje naar de slechte kant gaat hangen.

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

^ Jaaa, :p Zo zijn slechte paarden nu eenmaal he? De meeste toch. Zij denken dat ze de beste zijn. Ofzo.
Lekker egoïstisch enzuu. Dat zijn al mijn slechte karakters.

Maar goede paarden zijn normaal gezien niet zo.

Zephuros

Zephuros

Ik ben het hier zo ongelovelijk eens met sommige mensen.
Momenteel botst het gewoon te veel. Zowel de 'goeden' als de 'slechten' moeten hun ego nu even opzij gaan zetten en kijken naar wat nou echt realistisch is.
Is het juist niet leuker om die spanning er in te brengen dat de goede paarden bang zijn voor een volgende aanval.
Is het niet leuk dat in het geheim vanuit de duistere kant ook een goedzak gevreest word?

Het is precies als Tessa zo mooi verwoorde. Neem een voorbeeld aan Harry Potter.

Ik moest stiekem toch wel even lachen, die goede oude tijd. Met Cobra en Amiya. Toen ik Azacar nog actief RP'de en Maaike Sythka.
Toen had ik ook echt het idee dat er 'goedzakjes' waren die wel degelijk bang waren. Maar ook dat werd naar verloop van tijd minder. En ik snap het wel. Ik zelf zou er ook moeite mee hebben om mijn char 'bang' te laten maken oid. En toch. Mensen die dát kunnen zijn juist ervaren RPG'ers in mijn ogen. Dan durf je echt te spelen.

Niet dat mijn karakters nou zo ontzettend origineel waren hoor. Vind ik nu al helemaal niet meer what a shame 'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen - Pagina 2 11631
But oke. Momenteel heb ik nu weer twee badeenden hier die beiden een totáál ander karakter hebben. Dus ik ben benieuwd wat men er van gaat vinden 8D


En inderdaad Mandy, een dagboek is een geniaal idee haha. Over alles wat ooit in DH gebeurd is ;D

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Jaaaaa!!! Hoe Dream Horses in het begin was!! Hoe wij toen waren!! Rain, Amiya, Azacar, Sythka enzooooovooort <3

Miss, dat iedereen er nog wat van kan leren ofzo :)

Anaïs

Anaïs

Dat waren inderdaad geweldige tijden.. Ik ben het hier echt mee eens.. Sommigen goedzakken die je niet eens vrezen en stoer doen, dat is zo onreal bij mij ;3
Maar idd weet je slechte paarden zijn niet beter, maar zo gedragen ze zich eenmaal omdat ze het leuk vinden dat je bang bent.. :'D

Fawn

Fawn

Misschien was dat juist wat Amiya een karakter maakte wat is blijven hangen.
In haar post werd altijd de spanning beschreven die ze voelde, die als een onzichtbare lijn tussen het goede en het kwade hing als een wolk die elk moment uiteen kon barsten in vreselijk noodweer wat de vrede in één golf weg zou spoelen.

Wahaha xD Maar arme Amiya zit nu ergens depressief teruggetrokken in het uiterste hoekje van Dream Horses. Het arme beest. :')


maar we trekken altijd maar weer naar 'vroeger' in onze discussies, stelletje oude opa's. :'D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum